Lol dit is echt wel mijn laatste topic dat ik plaats( steeds hetzelfde ). Dus in Xbox360 Arcade System zit het volgende : 1 draadloze controller, 256MB memory-unit, Xbox LIVE Silver lidmaatschap en 5 Arcade games: UNO, Pac-Man Championship Edition, Feeding Frenzy, Luxor 2 en Boom Boom Rocket. Die memory unit , is toch voldoende voor test drive unlimited ? Ik bedoel dat dit pakket voldoende is om TDU te spelen en te saven ? _0/
ja behalve als je dan ook downloadable content download maar die memory unit is in principe genoeg voor TDU.
hier hoef je echt geen nieuwe draad voor aan te maken steeds maar je kunt het gwoon alles mee spelen, het is echt voldoende ruimte,, maar als je meer dan 3 games wil gaan spelen krijg je het denk ik wel moeilijk.... ik zou de volgende keer het gwoon vragen in een TDU draad, de mensen die het spelen weten meestal wel hoeveel memory je er voor nodig hebt succes!
lol kerel... nu open je dus 3 threads om 3 x dezelfde vraag te stellen..? het antwoord mag nou tog wel eens duidelijk zijn... je kan TDU gewoon spelen op de arcade en de MU die erbij zit heeft voldoende capaciteit om de savegames op te kunnen slaan (zoals voor mij al 24343 mensen je hebben verteld...)
je kunt deze vreagen gewoon vragen gewoon in het tdu topic of het topic over de 360 vragen, moet je ff zoeken met de 'zoeken' knop
Niemand dwingt jullie om te posten. Er is ook geen enkele reden om zo te reageren op nieuwe leden. Er is een verschil tussen behulpzaamheid en irritant zijn. Anyway, ze hebben wel gelijk. We hebben een [search]zoekfunctie[/search] rechtsbovenin staan, waarmee je dus het Test Drive Unlimited topic kunt vinden. Die thread is namelijk beter om je vragen in te stellen. Anders hebben we nog altijd het Xbox 360 algemene vragentopic in het Algemeen/Hardware forum. Ik denk dat je meeste vragen onderhand al beantwoord zijn, dus ik gooi deze op slot.