Ok, dan maak ik er maar ff een massale actie van: Iedereen die mij een auto stuurt krijgt hem met carbon fiber derop terug.
Mijn deelname. De laatste foto is op de Nurburgring, 270 KM/H op het rechte stuk, vol over de kerbstones gejumpt, en ziedaar het resultaat BTW die ruitjes op het dak haal ik nog weg.. Dat waren al 122 layers dusja. WORK IN PROGRESS
Sorry maar ik vind het maar een lelijke RS4. De velgen zijn Not-Done op die auto en die voorspoiler is al helemaal een ramp. Het dak is niet zo mooi, maar dat haal je nog weg, dat is goed. De lijntjes zijn we leuk, maar onder een andere hoek zou het een leuker effect geven. En verlaag je RS4 even
@ Arnaud: Mag ik mijn Lingenfelter weer terug , misschien voorzien van een laagje carbon . Heb je 'm wel gekregen eigenlijk?
Bedankt voor de reacties Ik ga hem iig nog verlagen, en die wielen vond ik wel mooi staan. Die ruitjes op het dak heb ik al weggehaald, omdat dat veel te veel layers waren. Ik ga hem nog wat verbeteren en dan komt de definitieve versie binnenkort.
ik doe niet meer mee aan auto van de maand zover ik meedee. Kan er gewoon geen tijd in steken. Maar blijf commentaar geven hier
Sorry rezne, maar mijn xbox live gold is verlopen.. Je krijgt hem zo snel mogelijk terug. Ik denk vrijdag, want ik zit nu ook nog in de proefwerkweek. Sorry.
Oke, neem de tijd. Ik heb de wagen niet echt nodig, ik heb die Corvette cup toch maar gehaald met een ZO6. Die Lingenfelter, past niet echt bij mn rijstijl (of ik ben niet goed genoeg voor die auto ). Anyway, ik zie m wel verschijnen