Huxley

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 21 aug 2005.

  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    of dat ie wel uit komt...

    hoop het in ieder geval nog wel, zag er zo mooi uit.
    zat iedereen ook al lekker te maken op wow:
    Als Huxley uit is, dan stop ik met deze klotegame!
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vraag is waarom je nog speelt :+ En mwja dan nog....ik wil eerst meer dingen zien van huxley....geef mij dan maar Too human :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het lijkt onderhand Duke Nukem achterna te gaan. 2e helft van 2009.... man dan ben ik bijna aan de volgende generatie consoles toe!
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    2012 komt pas de volgende generatie consoles ;)
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat duurt nog even :)

    Maar dat ziet er wel goed uit!

    We hebben inderdaad bijzonder weinig van deze game gehoord het afgelopen jaar. Maar goed, blijkbaar mogen we het nog een jaar zonder doen...
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    naarmate de tijd verstreken is, is mijn enthousiasme voor deze game wel stukken minder geworden maar goed, wie weet verrast de game alsnog....
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hier hetzelfde, ik hoop nog steeds op intense battles Huxley zit er goed uit hoewel ik de laatste gameplay videos niet al te denderend vond (op grafisch vlak na), maar kijk vooralsnog liever uit naar Project Offset die dit ook beloofd. :)
     
  10. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal me eens en idd project offset...daar noem je nog zo,n titel
     
  11. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet Webzen hun site. Het is een fansite :)

    Wel jammer dat het nu verschoven is naar Q2 2009. Maar ik denk dat het nog wel weer veranderd wordt. En hopelijk kunnen ze de PC en Xbox 360 versie tegelijk releasen met elkaar. Dat zou toch eens wat zijn _O_
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het best op GoW kijken, als ik de Grafics zie. Alleen is dit First Person
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, en als de graphics op die van Gears of War lijken is het een Gears of War cloon. Precies. :{

    Tering, ik krijg steeds een grotere hekel aan de mensen die van die hersenloze berichten plaatsen. :/

    Heb je verder enig idee waar Huxley over gaat tmffirework? Wat voor soort game is't, genre?
     
  14. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Is toch zijn mening, dat hij het op gears vind lijken, en jij hebt ook je eigen mening zo te zien. Ieder heeft zo z'n eigen beeld van een game lijkt me zo. In iedergeval: Echt jammer dat het nog zo lang duurd voordat ie uit is. Maarja ik heb liever een game die goed werkt dan een game die half af is. Ik wacht het af:thumbs:
     
  15. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij lijkt het wel een gaaf spel, ff deze topic ff een kickje geven want dat verdiend deze game denk ik wel ;)

    Published by: Webzen
    Developed by: Webzen
    Release Date: November 2008
    Genre: Persistent Online Shooter
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    is die november 2008 zeker?
     
  17. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het niet weten, ik vertrouw IGN wel maja, het kan altijd nog uitgesteld worden als ze denken in Oktober dat ze November niet halen.

    EDIT: op 1up staat Not Announced, dus ik zou het echt niet weten, Q4 of Q1 2009 in elk geval.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dit spel kijk ik al 3 jaar of meer naar uit.

    een MMO FPS met de UT 3 engine waar je net als in andere MMO's je poppetje kan aanmaken en kiezen uit aantal facties en dan je poppetje helemaal aantuigen met skills en licenses voor wapens en voertuigen maar waar je level of equipment niet bepaald of je wint.

    Raak schieten is raak schieten!
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, en ik kan je nu al op een briefje geven dat de game nooit op de Xbox360 komt. En als dat wel gebeurt zal de game weinig gespeeld worden.
    De kans dat Huxley met slecht in elkaar gestoken trailers (behalve die derde van vandaag, maar dat is pre-rendred) na zoveel jaar uitstellen weet te overtuigen is klein. De game komt eerst op de PC en pas later op de Xbox360, als de PC versie grondig is getest en bijgewerkt. Dat heeft Webzen zelf gezegd. Ik denk/voorspel dat de PC-versie niet aanslaat, waat na zoveel jaren werk te weinig geld oplevert. Dat zal denk de reden zijn dat de Xbox360-versie nooit afgemaakt word. Het is niet rendabel. Zeker niet als er servers onderhouden moeten worden enzo.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nouja dan moet ik de pc versie maar kopen...
     

Deel Deze Pagina