Lol, zegt iemand die een jaar later dan mij hier aanmeld en 2 keer zoveel posts heeft :b:
Achievements betekenen niets voor me en inderdaad speel ik veel spellen (zoals zoveel mensen) niet uit. Ik speel voornamelijk (online) voor de FUN :b:
Ik vul mn vrije tijd ook nog met sporten, uitgaan, HT verbeteren en aanvullen, klussen in en rondom huis, je kent het wel. Huisje boompje beestje (- het beestje
)
Sinds kort met een nieuwe hoby begonnen, filmen en editten in HD dus tja, een nieuws berichtje lezen en posten is sneller gedaan dan een game uitspelen
Ik zit vaker voor mn laptop dan voor mn console ivm werk en hobby.
En nogmaals, afgaan op iemand zn achievements om te kijken of het wel een gamer is vind ik nogal lame. we houden hier in Tilburg geregeld game lan avondjes etc. (jammer genoeg de laatste tijd wat minder...)
We hebben allemaal dezelfde hobby en de VS thread is er JUIST om de dingen wat scherper te zetten en niet alleen klakkeloos de marketingpraatjes van de grote partijen voor zoete koek te slikken. (en ja, ook ik heb iemand een PS 3 aangeraden om te kopen, mn broer toevallig
)
Zo, ontopic. Binnenkort COD4 dus kunnen mn achievements weer aangevuld worden!
Klik om te vergroten...