Ik ook niet. Een aantal genoemde missertjes in dit topic zullen denk ik wel worden opgelost. Ik hoop het ook maar, want sommige zijn best lastig. Bijvoorbeeld dat je mail niet gewijzigd kan worden als je een hotmail account hebt ingesteld. Daar is wel nog een oplossing voor maar dat gaat niet zo makkelijk. Xbox Live helpdesk gaan lastig vallen.
Private chat met meerdere personen tegelijk. Alle 4 uw channels die actief staan, ipv constant te moeten switchen want dat trekt op niks. Tijdens online gamen lopen er te veel kinderen te bleiren in je koptelefoon, ik wil enkel de mensen horen die IK wil horen. Ik hou mijn hart al vast tijdens COD4.
Bij halo 3 kan je mensen muten dus dan hoor je ook alleen de mensen die wil horen.En dat vind ik ook een verbetering.Maar het liefst heb ik dat ie divx,xvid ondersteunen gaat maar dat zal er vast niet in zitten.grtz
Nog tot 21 december, dan is de herfst voorbij! Divx ondersteuning gaat er niet komen, dat heeft namelijk met copyrights te maken.
Klimaatverandering Ik hoop dat ze via een download m'n hardware kunnen updaten, zodat hij het blijft doen EN geen herrie meer maakt...............gaat vast niet lukken.
Bij de PS3 is er een update voor xvid-ondersteuning, dus MS zal wel moeten volgen op dat vlak denk ik.
Graag HEEL GRAAG 16:10 ondersteuning tot 1920x1200 1:1 pixelmapping tft`s van 24inch zijn bijna niet te betalen ( heb je een full hd tv voor ) en niemand wil een uitgerekt beeld. Ik denk dat er meer en meer mensen voor een pc monitor kiezen als goedkope optie. atm moet ik voor een beetje normaal beeld op 1280x768 (16: 9.8 ) spelen. Nog steeds beetje ei vormen dus. Daarbij ook onscherp omdat ik maar 983040 van de 2073600(fullHD) pixels gebruik en dat is dus maar 47% ... Daarbij mistaat divx en mkv ondersteuning ook niet ..
Ik hoop dat ze het gaan ondersteunen maar ik betwijfel het wel hoor. Even wachten nog, de herfst is al een heel eind. *kijkt naar buiten*
Microsoft heeft al stiekem naar buiten gebracht dat we hem niet in november hoeven te verwachten maar december aangezien ze een onderdeel van de fall update hebben aangekondigd om in december te launchen (family timer). Denk niet dat ze 2 updates gaan doen en ook niet de family timer later beschikbaar maken na de fall update (video marketplace us). Er is dus nog tijd
Dat klinkt inderdaad erg cool Is gelukkig ook niet al te duur. Ik ben erg benieuwd naar de update en wat er nou allemaal wel of niet inzit.