Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk het niet, alle winkels hebben een brief gekregen van Ubisoft dat als ze hem eerder zouden verkopen ze een grote boeten zouden krijgen. Er zullen vast wel winkels zijn die hem morgen toch (perongeluk) zullen gaan verkopen. Maar het zullen er niet veel zijn. Ze zijn gewaarschuwd.

    Ik haal hem zelf gewoon rustig donderdag morgen op uit de stad. Ik heb de rest van de dag vrij :), dus ik kan donderdag rustig de hele dag Assassins Creed spelen. Een lading Power Boosters en Drop Fruit Duo's erbij en het wordt genieten geblazen :)

    ( Drop Fruit Duo's FTW!! ;) !!)
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijgt ze ze altijd zo'n brief bij een ''goed'' spel. Het is echt standaard.
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope, Call of Duty 4 mocht gewoon verkocht worden zodra de winkels hem geleverd kregen :)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik gok morgen, hoop het ook.
     
  5. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of het zeker is dat hij bij zuidplein FRS is?
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maar kan je de HUD alleen aan het begin van het spel aan of uit zetten ofzo?

    drop-fruit duo's!
     
  7. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja hij is er echt er liggen er genoeg in het schap. Ga maar kijken. Geef me je 06 en ik mms je de bon.
     
  8. MMaRsu

    MMaRsu Guest


    Net gebeld ze zeggen van niet, ze hebben hem daar al wel verkocht denk dat ze van het hoofdkantoor een belletje hebben gehad :mad:
     
  9. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    doe hem nu in mijn xdoosje, laat jullie zo weten hoe die is ;)
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jongens, als je zeker wilt weten of een winkel hem heeft en aan je wilt verkopen dan ga je erheen en vraag je erom. Hier heb je verder niks aan, je weet niet of iemand hem écht heeft en daarbij moet je net iemand treffen die dr is geweest. Als je niet voor niks wil gaan wacht je rustig en ga je morgen of donderdag.
     
  11. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bellen, scheelt fietsen en een teleurstelling :p
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, ze hebben verteld dat je dit op elk moment kan instellen in game. Maar ik zet hem in het begin al uit.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik ook, ben op dit moment te lui om 100 meter naar de bart smit te fiesten 8)
     
  14. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die hem al hebben gespeeld: hoe is de stealth in de game? Vergelijkbaar met Splinter Cell of alleen maar die "monk mode" knop indrukken waardoor je zo goed als onzichtbaar wordt? Dat heeft nl imo weinig met stealth gaming te maken.
     
  15. Run or die

    Run or die O_o

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee of www.consoleshop.nl hem nu op 15 of 16 november levert? er staat 16 maar zijn ze nou van de release date uit gegaan of de dag dat ze de game leveren?:{
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Die monk mode IS stealth...

    Maar ik begrijp verder wat je bedoelt.. ik zou het dan ook niet vergelijken met oudere splinter cell games, maar eerder met de nieuwe splinter cell die nog moet uitkomen, conviction.

    Minder stealth dus, meer tussen het publiek en daarin jezelf mengen voor stealth.. dus geen nachtvisie en verborgen in de schaduwen blijven.
     
  17. Dayuum

    Dayuum Guest

    Elke keer als je dood gaat kom je buiten de memory wereld als Desmond
    wanneer je de anima ingaat kun je ook de settings aanpassen zoals hud

    En ik ben blij dat je nooit stealth moet gebruiken want ik HAAT stealth games maar AC is echt geweldig
     
  18. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik dus al bang voor... maareh zit er eigenlijk een dag/nacht cyclus in of speelt alles zich overdag af?
     
  19. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat mensen gaan bellen oid
    heb zelf in een gameshop gewerkt en geloof me, als een game n iet eerder verkocht mag worde heeft bellen geen nut ;)
    aangezien ze niet weten of dat je bijvoorbeld van Ubisoft bent als je belt, gewoon heen gaan bellen heeft echt geen nut.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Alleen overdag meen ik ergens gelezen te hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina