Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

    Achillias Guest

    Maakt het wat uit als je scope gebruikt voor het richten? aangezien ik dan anders bullet penetration neem!
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nadeel is alleen wel dat je met Headquarters of Search & Destroy veel langzamer alle weapon challenges haalt. Een potje Search & Destroy duurt ongeveer even lang als een pot TDM, alleen mag je heel erg blij zijn als je meer dan 10 kills haalt, terwijl ik bij TDM regelmatig 30+ haal, soms zelfs 40.

    Je stijgt dus wel sneller, maar uiteindelijk schiet je er niets mee op wat challenges betreft (niet allemaal natuurlijk, er zijn challenges die juist weer veel makkelijker te halen zijn in HQ en S&D).
     
  3. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bij het level dat je met parachuttes wordt gedropt en je die electiciteits antennes moet neerhalen maar er is een vreemde glitch ofzo waarbij alles wat wat beweegt of wit is zwart gestippeld is lijkt net of je naar een soort zwart grijze wolken en zo kijkt heeft iemand anders hier ook las van

    ps: sniper missie ownd
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.858
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Je kan minder snel kijken
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ? Echt niet. Als je via je ACOG, Red Dot, of gewoon "Aim down the sight" (left trigger dus), heeft steady aim helemaal geen nut.

    Steady Aim zorgt er alleen maar voor dat wanneer je niet "down the sight" schiet, je nauwkeuriger schiet. Ben je niet iemand die constant rondloopt, dan heb je weinig aan Steady Aim.
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh das handig om te weten, ikd acht at je langer je adem in kon houden ofzow ;) Nu ga ik ook gwoon weer Bullet Penetration bij mn sniper set erop kwakken :D
    Thx.

    Uiteindelijk ook gelukt met die ene Intel op One Shot, One Kill..
    Hopelijk over paar minuten alle intel, hoef er nog maar 3 :)

    Edit: Alle achievements van CoD4 gehaald :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    om langer je adem in te houden moet je de perk "iron lungs" nemen
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah zover ben ik online nog niet :p Nog maar 5 uurtjes online gedaan fzow, zit nog maar op level 24 ;)

    Ik vind hetbij Call of Duty altijd zo goed dat er iets te zien is onder de credits.. Bij Call of Duty 2 was dat meende ik zo'n manneke die rondrende en duitsers afknalde enzo. Dat maakt het teminste nog leuk om ze te zien, ipv saai die letters vooribj te zien zweven..
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, das altijd wel leuk.

    Vond die missie trouwens vel heel vet. Death from Above (ofzo)
     
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste paar mannetjes voor je killen , dan recht killen en dan RUSHEN
     
  11. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, netjes, ik ben jaloers :thumbs: Zit nog steeds vast in de War Room maar ben wel eindelijk 1 checkpoint verder. Hopelijk vanavond weer 1 dan heb ik hem bijna.
     
  12. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst terug gaan naar het zwembad en dan weer terug.
     
  13. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb je die mile high gedaan? heb je iedereen gekilld of heb je flashbangs gegooid en ben je dwars door ze heen naar boven gerend?
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Net cod 4 binnen gekregen, :) ik ga nu spelen eindelijk, want ik moest mijn school werk afronden :mad:
     
  15. eggbird

    eggbird Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren werkte dat niet om de een of andere reden maar vanmorgen nog ff stiekem geprobeerd :p maar toen ging t wel goed heel vaag. maarja zit nu in t gebouw vast waar oa. die hond zit en daar wordt ik steeds door dood gebeten :confused: krijg t maar niet voor elkaar om dat beest de nek om te draaien :p
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst een flashbang gooien zodat je die mannen killed.
    En dan gewoon op die hond schieten;)
     
  17. eggbird

    eggbird Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmorgen ook geprobeerd maar dat lukt om de een of andere reden niet. Alsof die gast er geen last van had dat die flashbang voor zn neus af ging :p m aar goed heb t maar ff geporbeerd en ga vanmiddag als ik van mn werk af kom nog wel een keer proberen :emo:
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al het nut ingezien, of beter gezegd, gehoord van die perk "eaves drop"?

    Ik heb hem nu een paar keer gebruikt, maar hoor echt niks over de mic komen, behalve mijn eigen team.
     
  19. eggbird

    eggbird Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel van gehoord maar nog niet gehad. heb eigenlijk nog helemaal niet online gespeeld. ben een achievement hoer en wil eerst de SP hebben :p (zou trouwens wel gaaf zijn als ze net als met Gears of War extra achievements uitbrengen voor MP \o/
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Gisteren een paar potjes online gedaan met alllemaal level 40 gasten, ik stond elke keer in de top 3 van meeste kills minste deaths. Na een uurtje spelen heb ik 120 kills en 60 deaths en dat wordt nog wel minder aangezien ik nu pas de levels leer kennen (die uit de beta kon ik al).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina