1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 27 okt 2007.

  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn vast leuker dan het spel waar het bij zit. :thumbs: Maar wat zit er eigenlijk allemaal bij die Royal Edition, heb hem wel eens zien staan geloof k.
     
  2. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo best vermakelijk hoor! Het was zo slecht dat het gewoon grappig was :9
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo.... hier kunnen veel mensen een spel waarden na 10 a 20 min spelen :p

    Of het spel slecht is, nee. Waarom niet? Lees meningen van mensen die er wel tijd in hebben gestoken een paar pagina's terug ;).

    Moet wel je ding zijn. Dat de knoppen raar zijn en dat het menu wazig is, is ook onzin. Ze hadden meer uitleg mogen geven, dat wel, maar als je het snapt is het zeer handig. (vind ik dan :p)
     
  4. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf er bij dat ik het geen goed spel vindt, de demo speelt niet fijn, daar veranderd een langere tijd spelen niets aan. Ik vind de besturing niet fijn, de poppetjes maken rare geluiden, het beeld stond regelmatig stil omdat er geladen moest worden en er waren constant pop-ups.
    Mocht het in het volledige spel niet zo zijn, dan heb ik idd niet het recht om zo snel te oordelen.
    Het verhaal kan ik natuurlijk niks over zeggen, maar als de besturing etc niet fijn speelt boeit het verhaal me ook niet.
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, daar zijn demo's voor gemaakt: kijken of je het wat vind. Blijft altijd een eerste indruk, maar deze was zo slecht dat mijn interesse volledig weg is (leek me eerder wel leuk, weer een lange RPG). De filmpjes waren trouwens ook al dompers. |:-
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel zelf (logisch!) T-shirt maatje L, map, bonus disc met van alles en nog wat, wat ik niet weet wat want heb alles nog dicht in folie :9 en zon best wel coole map en die kaartsen set dus! En een best wel dik boekje wat wel cool is om telezen! (denk ik want hij is nog dicht! :9 Hopelijk ben je nu blij? :b:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nogmaals:

    Even een vraagje:

    Zoals jullie weten heb ik, zonder erbij na te denken, per ongeluk een cheat gebruikt. Nu stond er op gamewinners dat als ik die cheat zou gebruiken dat ik geen achievements meer kon unlocken voor dit spel. Nu heb ik al een berichtje gestuurd in het Engels naar de uitgever, maar ik hoop dat jullie me sneller kunnen helpen dan hun en de klantenservice van Microsoft.

    Het is namelijk zo dat ik die gecheate savegame weer helemaal weg heb gehaald en helemaal overnieuw ben begonnen, maar ik heb nog geen achievements gehad op mijn nieuwe savegame. Het had wel gemoeten, aangezien ik The Relic en level 20 allebei al gehaald heb. Kunnen jullie me misschien helpen met een oplossing en uitleg daarvan?

    Ik wil heel graag die achievements halen, ook al moet ik er nog honderden uren voor in het spel steken. Ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen?! ;):'-(
     
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh, je hebt toch al genoeg achievements? :9
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Happy as a pig in shit. :+
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ga je snel wassen dan want je mag niet spelen als je onder de stront zit :+
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een uur gespeeld, 1 dag eerder ook al een uur "geprobeerd" te spelen, maar dit kan me maar niet boeien... terwijl het juist de genre is waar ik erg van hou, ik vondt oblivion dan ook 1 van de beste games die ik heb gespeeld.

    Maar dit houdt voor mij op.. het is klungelig, onhandig, slordig en het ziet er niet uit.
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zonde he, had ook goede hoop eerst (was al getemperd door de spuuglelijke filmpjes), want was graag verder gegaan met een leuke RPG na Oblivion.

    Ach ja, hopelijk is Mass Effect een betere RPG (lijkt weer meer op KOTOR geloof ik, maar die was ook top). :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Is er nou niemand die me met mijn vraag kan helpen?
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt dit nou vrijwillig? :): ;)
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus gast je bent wel op dreef zeg! Eerst iemand's thread verknallen met verkopen en nu dit!!! Minder koffie voor jouw jongeman! :+
     
  16. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :9
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiens thread heb ik verneukt? :eek: Ik houd me al in. O-) :D
     
  18. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Two worlds gisteren even gespeeld om te zien of de aangekondigde update er al was; er is een update en er veranderen wat dingetjes door (groene pijl op de kaart i.p.v. witte is het enige dat me écht opviel).

    Maar deze zo te zien erg kleine update is ontoereikend; BEAVER KETTLE CAVE (kaart uiterst links midden net boven de rivier) werkt i.i.g. nog steeds niet.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeelt en heb me toch vermaakt :eek: Zit eraan tedenken om de game toch los tehalen en ook van mijn thread aftehalen en tespelen want ben nu toch echt wel benieuwd geworden...maar in de demo viel me meteen op, wat is de besturing lastig...iemand een idee wat nou precies alles is? En hoe kan ik van mijn inventory spul verwisselen? Zoals armor en wapens? Maar spel beviel me echt wel hoor!!
     
  20. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Spullen wisselen door er met X knop op te klikken, twee gelijke dingen (wapens, kleding) combineren door eerst Y er op te klikken en dan X (smelten ze samen tot één iets beter ding).

    Blijft trouwens irritant dat de hulptekst af en toe over beschrijvingen heen staat en ook dát is niet gecorrigeerd.
     

Deel Deze Pagina