Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ja Je kan dan de steden verkennen zonder verplichtingen en de sidequests zijn templars vermoorden en vlagen zoeken(zijn er veel'
     
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Logisch ja, maar deze game heeft wel wat meer nadelen dan anders games die dicht in de buurt van perfectie komen, zoals Super Mario Galaxy. Wat dat betreft is het verschil tussen een 9,7 en een 9,1 tegenwoordig ENORM.
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    De status van uw bestelling is veranderd van ‘klaarvoor verzending’ naar ‘verzonden’.
    Joepie! Morgen in huis!
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zit morgen in centrum, dus ga ik eens kijken bij MM.
     
  5. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    hoop hem ook morgen te vinden maar weet echt Nog niet of ik hem ga halen
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, is er al iets bekend over een demo van deze game ofniet?
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Er komt geen demo :):
     
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen reviews gelezen, en het verschil tussen 9,7 en een 9,1 vindt ik ook groot. Maar elke game heeft wel nadelen maar dat kunnen ook meningen zijn.

    Maar heb assassins's creed bestelt bij gamehubs. Nu is het wachten aangebroken
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Er komt 100% zeker geen demo. Een demo maken kost ook tijd en de developers gaven die tijd liever aan de volledige game. Bovendien vinden ze dat een demo geen recht doet aan de enorme mogelijkheden die je hebt in de full game.
     
  10. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    geef ze daarvoor groot gelijk een demo is leuk als voorproefje. Maar ik heb liever een mooie game die uitstekend werkt dan een demo en een game met veel fouten
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    @ HaloTrooper NL

    Vroeger waren ze ook nog niet zo slim. Die gosser dacht waarschijnlijk dat een god boos was op hem en daarom een hartaanval heeft gekregen. of iets dergelijks.

    Maar denk dat je dat niet vaak gaat zien in de game. En het is tenminsten niet zo'n erge bug.

    Edit: Er wordt hier echt snel gepost. Was 5 min weg meteen 3 paginas erbij. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  12. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 9.2 (op metacritic) is op basis van 6 reviews. Als je die 7 van 1-up bijv. weghaald kom je ook op 9.6, 9.7. Pas als er echt veel reviews zijn kan je een betere vergelijking maken.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens de Gametrailers review is dit eerder regel dan uitzondering. Je kan iemand voor de ogen van een ander vermoorden en dan onopgemerkt verdwijnen. Als je in de 'monnik-stand' (noem 't maar ff zo) loopt ben je praktisch onzichtbaar.
     
  14. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal daar is goed op letten als ik het spel binnen krijg
     
  15. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt dat plannen nou eigenlijk. Is het net zoals in hitman dat je target rondloopt en je hem vanuit een punt in de gaten houd en als niemand kijkt kil je hem. of krijg je een opdracht en ga je naar de plek toe waar hij bv de volgende dag op een bepaald tijdstip is. en ga je dan alles plannen, en dat je bv de volgende dag te laat bent dat je kans ook weg is?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wie heeft hem nou al echt binnen ? Zoja, fotos! :)
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zit echt niet te wachten op van die foto's, gemaakt met mobieltjes e.d. En ik heb nog niets gehoord van een ingame-foto-functie voor deze game (zoals die zit in bijv. Forza 2 en Halo :cool: Foto's die mensen maken van het doosje van de game boeien mij nog minder eigenlijk. :)
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn al een aantal mensen die hier de game hebben. Wil iemand even de AI testen? Dus dat stukje van de Gametrailers Review na doen? (Niet die locatie natuurlijk :+)
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin beetje bang te worden dat dit een game wordt waarvan: "Idee was echt SUPER, en trok iedereen vet aan.. Uiteindelijk viel de game zelf iets tegen"
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    1up heeft het een 7 gegeven, wel grappig dat er weer een game tegenvalt omdat ie zo gehyped is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina