Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog steeds lyrisch over de game, maar het probleem is dat er toch behoorlijk wat mensen zijn die zeggen dat de game niet bepaald leuk meer is na 4 uur. Hierdoor begin ik toch zwaar te twijfelen of ik AC of Mass Effect zou halen. dit omdat ik nog maar geld genoeg heb voor 1 game...kijk als ik nou genoeg had voor 2 dan was het een ander verhaal, maar dat is het dus niet.

    Natuurlijk hoop ik dat ik morgen ff kan spelen in de winkel, zodat ik een beeld van de game kan krijgen. Anders wacht ik toch echt nog ff denk ik. Maar de review van Xboxworld komt toch ook nog strx?
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    lol je kan de game toch nog altijd verkopen? Heb je in ieder geval de game gespeeld en kan je zelf een mening geven of je hem wel of niet vet vindt. Als ik zo die review zie van gametrailers zit ik ook wel een beetje te twijfelen. Dat er foutjes in de AI zitten kan natuurlijk altijd als het maar niet teveel in de weg gaat zitten. Ik ga hem in ieder geval gewoon halen en dan zie ik wel of ik hem daarna verkoop. _0/
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, de reviews zijn behoorlijk verschillend...

    teamxbox geeft de game een 7,9.
    1UP een 7.
    Gametrailers een 9.1.
    GamePro een 5 van de 5.
    planetxbox360 een 6,7.

    Er is duidelijk wel wat mis met de game... jammer is dat, had dat niet verwacht in de uiteindelijke game.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @B-Hero overmorgen ;) dan is ie officieel pas uit. En over dat stukje van zifnap : wtf 8) die gast is wel heel erg kippig. niet dat ik het spel niet ga spelen maar dit vind ik toch vaag.
     
  5. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ook lees ik dat de game er eigenlijk hetzelfde uitziet als de previewcode van vorige maand
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    een maand geleden was de game ook klaar ;) daarna begonnen ze al die games te maken.
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Een tijdje geleden lieten ze nog een build zien die niet echt lekker liep, vorige maand nog de berichten dat MS en Sony mensen van UBI moesten helpen om de game lekker te laten lopen op beiden systemen...

    Ik heb zo'n gevoel dat de pc gamers straks een game krijgen die wel af is en de console gamers een net niet af product gepresenteerd krijgen....
    (als ik zo de AI problemen etc zo lees...).

    De teamxbox review had het ook over andere glitches die normaal gesproken in de laatste fase van een game weggepoetst worden...
    Dit is duidelijk een game die ze voor de kerst/sint periode in de winkels wilde hebben...
    Uitstellen tot januari of februari zou beter zijn geweest denk ik...
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    @drolletje14: Ja best wel. Ik kan best terugmoelen als het moet. ;)

    Als je echt nog een bevestiging wilt hebben: ik weet niet of je veel om de reviews van Gamespot geeft, maar daar kan ik mijzelf wel vaak in vinden. Dus op die zou je nog kunnen wachten? En anders: gewoon voor gaan. Niet terugkijken en kopen die hap. Je kunt hem later altijd nog verkopen als ie echt tegenvalt.

    Eurogamer review is ook online... een 7 helaas. Strapping young lad heeft wel gelijk: de punten gaan echt alle kanten op zeg en dat zegt vaak dat er tenminste iets mis is aan het spel. Hoop dat het puur met patches gefixed kan worden. Ik zal maar eens even die Eurogamer review gaan lezen; kijken waar het aan schort volgens de reviewer.

    EDIT:

    Review hier:

    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87432&page=1
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  9. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel eerst zelf het spel en oordeel dan ipv een review. Jou smaak is zoiezo mischien toch anders dan die van de reviewer..:confused: Damn wat laten mensen zich hiermee beinvloeden..

    En een review is altijd maar een impressie,zal vast niet de gehele spel uitgespeeld zijn.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat zal (hopelijk) wel te fixen zijn. Glitches zijn sowieso te fixen.
     
  11. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg daar ook maar een 7 bij van eurogamers.com

    Ik moet zeggen dat ik dit niet echt zag aankomen. De trailers zagen er zo tof uit en dat sfeertje in de game ziet er echt goed uit.
    misschien dat de sites aan het compenseren zijn nu, omdat ze schaamteloos allemaal een hoog cijfer hebben gegeven aan halo3. Of het spel mist gewoon echt diepgang. Als het echt niks is dan zal ik het gewoon weer ruilen.
     
  12. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik laat mij niet beinvloeden door reviews hoor, althans niet veel. Maar wel door veel andere mensen die de game illegaal hebben en toch steeds zeggen van "De game is toch niet wat het wezen moet" of "De game bevat toch nog een x aantal bugs en het is behoorlijk eentonig"
     
  13. Dayuum

    Dayuum Guest

    Even in de winkel spelen is niet genoeg om het te ervaren. Pas wanneer je leert hoe te counteren word het spel pas echt goed_O_

    Ik ben iemand die van actie games houd zoals DMC en Ninja gaiden dus ik vind AC geweldig en normaal haat ik stealth games
     
  14. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    tering man ..

    teamxbox geeft de game een 7,9.
    1UP een 7.
    Gametrailers een 9.1.
    GamePro een 5 van de 5.
    planetxbox360 een 6,7.

    dit had ik echt niet verw8 .. damn hoe kan dit ... game zag er zo fucking goed uit enz had echt gedacht dat de game een dikke 9/9.5 overal zou scoren .. krijg je dit bah man echt klote !
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Een game die net een maand of twee te vroeg in de winkels ligt... (zie mn post hierboven).
     
  16. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    jah daar kan je best wel eens gelijk in hebben Xwon .. gewoon snel snel voor kerst enz damn wat fuckt dit me op bah bah
    Nu kan de game zeker nog goed zijn maar toch kut om dit te lezen vind ik
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fuck die cijfers koop hem toch. Game straalt ongelofelijke sfeer uit, die dooie Bioshock is daar niks bij.
     
  18. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje weet iemand ook hoeveel games elke mm krijgt
     
  19. Dayuum

    Dayuum Guest

    Iedereen heeft een andere mening |:-
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sja, erg jammer voor een game met zoveel goede en sterke punten. Ik wilde hem sowieso nog niet op release halen aangezien ik nog volop met Halo 3 bezig ben en vanaf morgen COD4 en Bioshock nog uit moet spelen :)
    Maar ergens rond de kerst had ik hem wel willen halen maar op dit moment is mn "must have" in "misschien later" over gegaan....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina