Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zie de link tussen assassin's creed en Bioshock niet... zal misschien wel aan mij liggen. Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat Bioshock toch meer uit straalt qua sfeer in de zin van orginaliteit.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    waarom komt hij nou voor de pc eik later uit?
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Games zijn toch eigenlijk niet met elkaar te vergelijken... Beiden games stralen een ongelofelijke sfeer uit imo.

    Feit is wel dat Bioshock wat meer "af" is dan AC....
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Achja, zal aan mij liggen. AC is top voor mij, Bioshock was bagger voor mij :)
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  6. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ??
     
  7. Dayuum

    Dayuum Guest

    Hoe weet je nou of AC "af" is of niet als je het geen eens gespeelt
    Ik irriteer me mateloos aan mensen zoals jij die alleen maar naar review luisteren:mad:
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg de game morgen al. Bart Smit levert een dag eerder.
     
  9. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen die cijfers nu zo ver uit elkaar liggen?

    Ik zit er zeker aan te denken dit spel te kopen. Lijkt me wel vet.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je hebt gelijk, maar ook weer niet helemaal. De waarheid ligt namelijk in het midden: reviews zijn er namelijk niets voor niets. Dus maak er gebruik van. Wil niet zeggen dat je dus niet meer je eigen mening mag (en moet) vormen, maar het is ook zonde ze allemaal van de tafel te vegen en toch iedere keer weer voor die aankoop te gaan. En wat dan als je toch teleurgesteld raakt? In je achterhoofd spookt dan dat zinnetje: "told you so!".

    Wat je wel goed aan deze reviews kunt zien is dat (tot nu toe) de cijfers erg verschillend zijn. Dat wil dus zeggen dat er iets aan de hand is. De ene reviewer is erg positief en de andere vindt het juist teleurstellend. De Eurogamer review leest best negatief. Ik kan mijzelf vaak in hun mening vinden (samen met de Gamespot site dus), maar dat wil niet zeggen dat ik het altijd met hun eens ben. Maar vaak hebben ze wel goede punten, of je het leuk vindt of niet.

    Dit stukje uit de EG review maakt mij erg aan het twijfelen of ik het spel nu meteen wil hebben:

    "Which is to say that the actual assassinations are a bit ropey. You might imagine that you stalk carefully through heavily guarded hallways, keeping to the shadows, climbing across ceilings, and eventually steal into your target's presence and hold a dagger to their throat like a sort of medieval Leon. But the truth is, again, closer to Crackdown. You do indeed stalk a bit, but only by virtue of the guards being too thick to spot you at more than about 40 feet. There's no clever hiding or skulking. There are no interesting approach tactics. You just get close, watch a cut-scene, and then strike. You seldom do this without alerting the target and his guards - instead you either give chase before planting a dagger in his throat, or you get into the usual sort of block-and-counter fight and go at it until you've stabbed him enough to get the final cut-scene."

    Ik was dus echt onder de indruk dat je al sluipend, via de schaduwen, mensen kon verrassen. Maar uit dit stukje concludeer ik dan weer dat je door de wachters vooral niet wordt gezien omdat ze je na een bepaalde (beperkte) afstand al niet meer kunnen spotten? Dat vind ik dan toch weer jammer, want vooral dat sluipen leek me zo leuk. Maar als jullie mij met zekerheid kunnen zeggen (diegene dus die het spel al hebben) dat dat sneaken wel goed is uitgewerkt in dit spel, dan hoor je mij verder niet klagen.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sommige mensen worden hier een beetje boos om de cijfers volgens mij.
    Maar wees blij dat ze hun eerlijk mening geven.
    Lees liever dit dan dat ik overal 10, 10, 9,9 9,8 ,10 lees en de game op bepaalde punten tegenvalt zonder dat je het verwacht.

    Ook ik vind het erg jammer,maar zag het toch wel een beetje aankomen.
    Want laten we eerlijk wezen behalve klimmen en killen is er gewoon niet echt iets anders te doen...

    Ja 400 vlaggetjes zoeken,maar dat zie ik mezelf niet doen.

    Ondanks alles ga ik de game morgen gewoon kopen,want het lijkt me toch een erg leuke game,die helaas de verwachtingen niet helemaal waar kan maken.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zeker weten ? Anders fiets ik ook naar de Bart Smit als ik hem nog niet kan vinden bij m'n winkelcentrum morgen.
     
  13. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ik ga nu Ign kijken hun hebben toch meestal wel goeie reviews
     
  14. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel exemplare mediamarkt krijgt
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    5000000000000000000000000000000.
    Nee, ik denk niet dat iemand het hier weet.

    * Downloading Revieuw IGN
     
  16. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht de review van Gamespot nog even af, die vind ik zelf altijd erg betrouwbaar.

    De review van IGN is echt een van de slechtste die ik ooit van hen gelezen heb. Ik begrijp dit niet voor zo'n game, het betrekt nog niet eens 1 kantje, geen details over gameplay niks.

    Ik wacht Gamespot af.
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorrie, Bartsmit.com bedoelde ik. Blue Dragon kreeg ik ook een dag eerder en sinds 4 uur staat mijn bestelstatus op verzonden, dus ben ik 99% ervan overtuigd dat ik de game morgen speel.
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hoever ik er zelf uit kom (door reviews etc), de investigation quests zijn altijd hetzelfde en voor de rest zijn er wat gameplay elementjes die niet helemaal honderd zijn.

    Verder komt het erop neer dat het een goed spel is maar het beter had kunnen zijn. Klaar.

    Ik heb er nog even veel zin in.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor de mensen die de schoen past: Een forum is er om te discussieren. Replies als 'ik fiets nu naar de Bart Smit' en 'ik wilde dat ik hem al aan het spelen ben' zijn compleet nutteloos en 'vervuilen' de thread alleen maar. Lijkt me niet meer dan logisch toch?

    Mbt de game: wat ik in de gametrailer review ook nauwelijks meer zag terugkomen was die 'intelligente' social skills. Het was of High of Low profile zonder ook maar iets er tussen. Voor mijn gevoel was ons iets anders 'beloofd'.

    Desalniettemin haal ik hem gewoon.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    of het werd niet verteld in die review ;)?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina