Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is geen forumregel! We hebben het eens een kans gegeven tijdens de launch van Gears of War, maar zijn er direct weer van afgestapt. :) Mensen hoeven dus niet middels foto's e.d. bewijs aan te leveren om een ban te voorkomen.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha oke :9 Dacht dat het toen in de regels opgenomen was :eek: is wel vaker toegepast trouwens ;)

Maargoed dan.. Dark prince, kun je misschien wat meet vertellen? Je mening, eerste indrukken enz? O-)

edit: @ liquidsubstance, hij vertelde op de vorige pagina dat ie hem al had ;)

Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat blaat je allemaal :9

4. dark-prince

dark-prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    blaat niets, ehb paar screenshots gemaakt, maarhoe laad ik ze op op deze site? kan nergens in mijn posts dus mijn screenshot adden

ps: ik vind het heerlijk spelen, het richten met wapens is wel redelijk moeilijk omdat ik auto aim heb uitgezet, maar de besturing loopt vloeiend, veel interacties met omgeving, enige wat ik tot nu toe jammer vind is dat mijn xbox vaak moet laden tijdens overgangen naar filmje (wat er net als ingame uitziet maar dan close ups)

http://img230.imageshack.us/my.php?image=13112007026gs2.jpg

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    uploaden op bijv http://imageshack.us , en dan de directe link hier posten volgens:

Code:
     [img]directelink[/img]

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Kan het ff ook nie meer volgen,iemand heef de Game al?

Naja ieder geval ik laat me verassen als ik de Game zelf heb en mijn Virtueele reis ga beginnen :)

7. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Maar vertel ff hoe je aan de game komt?

8. dark-prince

Leuk Bevonden:
    0
  9. dark-prince

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet vertellen hoe ik eraan kom, of ik hem nou via internet heb, of via iemand die ik ken die ze origineel kan krijgen, blijft beiden nog illigaal dusssss.. kan vertellen dat het fette game is

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Veel van jullie waren er ook niet echt blij mee toen mensen halo 3 en een aantal games (naast GOW) voor de release hadden. Maar het is wel vervelend als mensen met behulp van downloads (niet tegen prince) een game eerder hebben dus wat bewijs zorgt IMO voor wat verduidelijking.

Maar ff over Mass effect. Ik zit net ff without a paddle te kijken en Seth Green doet ook gewoon een voice. Best geinig om te zien dat er ook veel acteurs bij spellen zitten (vooral met halo is dit heel goed te zien).

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dus,

moet je er hier ook niet mee lopen patsen.

12. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Maak dan gewoon ff de foto van het mass effect doosje voor de televisie, weten we dat je niet gedownload hebt...

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Foto, hoesje van spel, NU! :p

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik weet niet wat hij bedoelt met dat illegaal want hij kan bedoelen dat het gedownload is of "illegaal" via een vriend maar ik denk toch het eerste.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, genoeg over mogelijk illegale exemplaren e.d. Gewoon weer ontopic nu! :)

16. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Arjan, helemaal gelijk, maar het is wel irritant dat mensen hem al eerder (illegaal) hebben.
    Maar ik verheug me erg op de game!

17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Er komt opeens een vraag in me op,maar weet iemand misschien als je de slechte kant opdraait of dat dan ook merkbaar word in je verschijning zoals je ogen en huid enzo?

Moest er net eve aan denken,ja ik weet het is geen KOTOR uiteraad maar het zou wel logisch zijn met ook grove trekken in je gezicht.

18. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, maar het lijkt me niet dat je zo bleek wit wordt als in KotOR, beetje ongeloofwaardig. Het lijkt me dus dat je het alleen ziet aan de gezichtsuitdrukkingen.

19. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook bullshit, je zou het met biotics kunnen verklaren maar je hebt classes die dat niet gebruiken dus is het weer beperkt. Laat die evil gezichtjes maar aan fable en star wars over ;).

Dit is ook wel interessant trouwens, kun je al een beetje aan afzien welke party npc's welke class zijn. Kun je zo je party al wat afstemmen op je eigen class :).
    http://i8.tinypic.com/8c00awn.jpg

20. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ga een middag/avondje werken en kijk wat er gebeurt:+
    Opeens drie pagina's verder, iemand die de game al heeft *is jaloers* en een aantal mooie screenshots. Ik vind het vooral vervelend dat iemand de game al eerder dan mij heeft. Maar goed, de screenshot heeft wel wat weg van Halo ja. Ik zag er ook gelijk Cortana en de Master Chief in :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina