Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat mensen zich is niet zo moeten laten beïnvloeden door deze berichten. Je laat je weken lang opfokken door filmpjes en verhalen en vind het helemaal te gek. Op het moment dat het spel uitkomt zijn er een paar reviews waar minpunten in worden genoemd en spontaan is het spel het allemaal niet meer waard. Als je het spel na de filmpjes etc. leuk vond, waarom nu dan niet meer, er is eigenlijk niks verteld wat niet te verwachten was.
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, van dit soort berichten wordt B vrolijk van :thumbs:
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Iedreen maakt zich hier dus druk om niks, ga donderdagavond lekker de hele avond spelen en ervan genieten. Toppertje is het dus zoals verwacht.
     
  4. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    www.gamespot.com

    geeft de game een Dikke 9 !
    Fuck IGN man echt !

    Bron : http://www.gamespot.com/xbox360/action/assassinscreed/index.html?tag=topten;all;title;0


    The Good
    Huge, gorgeous world that feels wholly alive Fluid controls make it fun to run across city rooftops Joyous mix of stealth, action, and platforming Stunning sound design features fantastic voice acting and a beautiful musical score Tons of small details will constantly amaze you.

    The Bad
    Confusing ending A few small visual glitches.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    LoL iedereen loopt zich hier een beetje druk te maken omdat bepaalde mensen deze game geen 9 als punt geven, maar wtf zeg, mij boeit het echt niet wat andere van de game vinden.
    Ik kijk of een game me aanspreekt kwa genre, etc. Is dat zo ga ik wat filmpjes kijken en dergelijke, beetje fora lezen zoals hier en als de game bevalt wacht ik tot die uitkomt. Two Worlds leek me leuke game, werd helemaal afgekraakt, toch heb ik hem gekocht en de game beviel me goed.

    Het probleem met AC is dat de verwachtingen veels, maar dan ook veels te hoog zijn, deze game kon/kan ook alleen maar tegenvallen nu die uitkomt, logisch. Geen enkele game is perfect en deze heeft ook zijn minpunten, en als mensen dan gaan roepen, dit wordt de beste game ooit, en mensen gaan zulke dingen verspreiden, tja de verwachtingen lopen te hoog op en mensen hebben zoiets van, is het dit, als de game dan uitkomt.

    Ik ga die onzin die hier allemaal gepost wordt niet eens lezen, 99% is crap, nutteloze posts van mensen die beweren dat ze de game al hebben, nog maar eens gaan benadrukken hoe graag ze hem willen ofniet, dat de game opeens niet meer zo hoog bij hun staat of wel, en waar/wanneer en hoe de game te krijgen is.

    Doe rustig mensen, wacht gewoon geduldig af, koop het spel als die uit is, speel het rustig en ga dan een eigen oordeel vormen, of je het goed vind of niet.
     
  6. DonLimpio1

    DonLimpio1 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    vet dat jullie de game al hebben man die in denhelder ligt ie helas nog niejt in de schappen ik verw8 hem overmorgen wel eigenlijk ik zal zien wt de dag brengt ben weg benieuwd wat de live gameplay zal zijn....

    suc6 gasteee

    /Mod Welkom op het forum! Lees aub even de FAQ door, met name het stukje over het gewenste taalgebruik. MSN/SMS taal is niet toegestaan. Veel plezier verder op het forum!
     
  7. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gedachtes

    Ik heb de game (nog) niet gespeeld maar ik heb toch het gevoel dat het niet de game is die het had kunnen zijn als ik de reviews zo zie. IGN.com vind ik altijd wel "redelijk" betrouwbaar en een 7.7 zegt toch wel iets denk ik.

    De graphics en animaties kunnen nog zo mooi zijn, maar als Ubisoft Montreal te weinig aandacht besteed aan de replay value en varierende missies gaat een game als Assassin's Creed na de eerste 2 vast wel fantastische speeluurtjes die zo'n nieuwe soort game geeft toch zijn valkuilen laten zien. Het Freerunnen en klimmen is geen uitdaging aangezien je alleen hoeft te sturen met de analog stick en geen timing of springen onder controle hebt maakt het een beetje "on rails" lijkt mij. Ook het feit dat je in combat rustig 1 voor 1 de vijanden kan afmaken (omdat de rest geen vinger uitsteekt) als je onsingeld bent door meerdere soldaten zorgt ook niet echt voor spanning lijkt me.

    En de A.I. foutjes zoals het ongezien mensen kunnen vermoorden terwijl er soldaten op 3 meter netjes staan toe te kijken vind ik toch echt slordig.

    Kijk deze review op Gametrailers.com eens dan snap je wat ik bedoel. De game krijgt een 9.1 al word er meer negativiteit dan positiviteit besproken vind ik, lijkt te hoog cijfer naar mijn mening, vaag:

    http://www.gametrailers.com/player/27616.html

    Natuurlijk kan ik pas ECHT oordelen als ik zelf gespeeld heb, maar ik denk dat de hype erg veel de overhand heeft gehad bij deze game en dat je toch na een paar uur een beetje een vieze nasmaak krijgt en die bekende steek in je maag van:"Is dit het nou?".
     
  8. Dayuum

    Dayuum Guest

    is er een manier om scenes over te slaan? Ik heb nu 10 uur op het verkeerde profiel gespeelt
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je me posts had gelezen had je kunnen zien dat ik deze game al langer in de gaten houd en deze reviews mijn vermoeden bevestigen... Te snel uitgebracht... (veel glitches en AI die als je de filmpjes mag geloven af en toe gewoon DOM is... |:- )
     
  10. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij mijn posts had gelezen dan had je geizen dat het reviews zijn van mensen die het spel niet hebben uitgespeeld... zoals ik al zei. De AI en moeilijkheidsgraad van tegenstanders zal uitdagender worden na een tijdje.
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Wát? Te snel uitgebracht? Ben je gek? Dit spel is al twee keer o.i.d. gedelayed, totaal meer dan een jaar! Dit was o.a. door Ghost Recon 2, maar ook zodat ze het spel meer konden perfectioneren.

    Nóg later zou ik het niet willen hebben, ik wacht nu al 2.5 jaar 8)
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vind het zelf wel bijhoorlijk grappig om te zien dat als AC in een review een laag punt krijgt iedereen paniekerig reageert (goed te begrijpen trouwens), maar als AC dan in een ander review weer een hoog punt krijgt het ineens allemaal weer goed is...?

    Ik vraag me nu sterk af wat sommige hier nu zelf willen geloven? Dan ben ik het met xbox-master eens: speel het spel dan (rustig) zelf en oordeel dan pas. Maar als je net zoals ik best op reviews kunt/durft/wilt vertrouwen... waai dan tenminste niet de hele tijd met alle winden mee. Ik zie hogere eindbeoordelingen (negen+), maar ook wat lagere eindbeoordelingen (zo rond de zeven), dus mag dan de conclusie worden getrokken: AC is een prima spel, maar er zitten wel nog wat fouten (bugs) in de release. Deze fouten kunnen later wel gepatched worden. AC levert niet alle verwachtingen in, maar is desondanks toch een prima spel. Sommige design choices vallen niet bij iedereen in de smaak.

    Is dat een redelijke conclusie?
     
  13. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    kost die in de mediamarkt maar €50,- ?
     
  14. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    49, staat in de mm krant ;)
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerst zelf mee maken, dan pas geloven...
     
  16. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    wtf, ik had dit echt niet verwacht!! Als de grote reviewwebsites zoals Eurogamer, 1up en IGN een zeventje als cijfer geven, dan begin ik wel erg huiverig te worden. 1up is meestal de website die met 10en strooit. En met IGN ben ik het vaak erg eens, dus nou begin ik toch wel een beetje te twijfelen om deze game te kopen..:'-(
     
  17. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Even algemeen: als reviewer kan ik ook gerust zeggen dat een eigen mening van een reviewer soms ook wel kan doorwegen in een game (hoewel het niet altijd zou mogen). Ben je geen echte fan van een bepaald genre dan kan dat negatief doorwegen in de punten. Hier moet je echter leren om je in de schoenen te zetten van de objectieve mainstream gamer. Fans zullen er altijd zijn, die altijd een extra punt zullen toekennen.

    Een review maken na slechts enkele uren spelen vind ik soms wel spijtig. Je zou toch zeker telkens minstens 10 uur spelen achter je kiezen moeten hebben. Bij topgames is dit meestal geen probleem, bij slechtere games vaak wel (als ze dan in latere fase nog uitblinken sla je wel een mal figuur).

    Bij ons hebben 3 ervaren reviewers de game (na stemming en verschillende uren spelen - zelf helemaal uitspelen) allemaal minstens een 9 als score gegeven. Mét de minpunten allemaal in het achterhoofd.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Iemand die em bij play-asia besteld heeft waarbij ie al verstuurt is?
     
  19. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    ach ja denk zet het hier ook maar ff neer, wordt het tenminste nog enigzins gelezen :')
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    1 ding een 7 voor deze game is veeeeeel te laag. Deze game is een must buy.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina