Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    Dat zou ik gedaan hebben als hij het spel zelf heeft gespeelt
    Maar hij oordeeld al zonder het spel te hebben gespeelt

    Je kan trouwens het spel langer maken
    Bij meeste assasinations heb je 3 investigations nodig om je target te vinden maar je kan er 6 doen en de laatste 3 investigations zijn ook soort van sidequests want bv je moet dan de bodyguards van je target afmaken
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het heeft gewoon geen zin om op zulke mensen te reageren. Ze weten niet eens waar ze het over hebben. :lol::lol:

    Ik heb net aangekomen op mijn werk, en ik heb net te horen gekregen dat de Dixons filialen hem vandaag geleverd krijgen. Er is alleen wel een mail rond gegaan dat niemand hem nog mag verkopen. Maar je kan het altijd proberen :+ :b: Suc6
     
  3. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar sluit ik me helemaal bij aan.
    Meestal als ik twijfel of een game iets voor mij is, dan bestel ik hem dus niet via internet, maar ga ik op zaterdag naar de lokale gameboer in de stad ( Dixons, Freerecord of Intertoys ). Dan koop ik de game waarover ik een beetje twijfel. Speel hem het hele weekend door en als het daarna niets voor mij is breng ik de game weer 's maandags terug en krijg ik een tegoedbon. Is misschien een tip voor mensen die twijfelen.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  4. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nog niet gespeeld maar ik neem aan dat deze investigations weer lekker geforceerd over komen? Bijvoorbeeld dat je een gesprek moet afluisteren en dat dit altijd gesprek toevallig plaatsvindt op het moment dat jij op punt X verstopt zit. Echt jammer vind ik dat namelijk. Een Splinter Cell gaat dit ook echt ver. Echter is dit in Splinter Cell noodzakelijk voor de gameplay, omdat levels niet bepaald een sandbox idee in zich hebben en je toch het verhaal moet doorlopen.

    AC is meer sandbox. Dus is het zo dat je moet uitvinden met wie een bepaalde bad guy zaken doet, en dat je erachter moet komen op welk moment van de dag deze personen elkaar treffen en waar, en dat je vervolgens rond deze tijd aanwezig moet zijn om iets op te vangen? Dit is wat meer een natuurlijke gang van zaken. En dat als je dit moment mist je een x hoeveelheid tijd moet wachten op een nieuwe kans, of dat je een andere investigation moet doorlopen.

    Als het tweede scenario het geval is in AC ben ik zeer onder de indruk!
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  5. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* ik ga vanavond nog even kijken bij wat winkels en anders haal ik hem morgen wel bij de MM voor €50,-

    Wat ik alleen niet snap is dat iedereen hier zo loopt te zeuren. Als je hem hebt speel hem dan uit en vertel wat je er van vind. En laat het daar dan bij. Bijna iedereen loopt op een aggresieve manier het spel te verdedigen terwijl zij het nog niet hebben gespeeld. Alsof we het over hun kind hebben ofzo. maar dat is mijn mening en die mag ik hebben/uiten, gnagnagna! ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens Gamespot niet en Ubisoft niet. IGN is de enige waarvan ik momenteel gelezen heb dat de PS3 minder zou lopen.

    Check dit filmpje: http://www.gamespot.com/video/930022/6182851/assassins-creed-video-review
    Ik zie hier niet de dramatische framerate die IGN claimed.
     
  7. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    Amen _O_...

    Veelste veel mensen laten zich leiden door alle reviews etc..
    Mijn style... ik zie een bepaalde game die me aanspreekt dmv. filmpjes / screens.. ik ga niet zoeken naar nog meer informatie dan er gegeven is.. ga niet lopen aftellen tot die game komt.. gewoon rustig afwachte.. en als de game dan bijna uit komt.. check gewoon 1 review site/magazine waarvan je weet.. dat die onafhankelijk jouw game genre goed beoordeelt.. bevalt het je?? koop de game en geniet.. dan heb je de beste ervaring :)..

    :+
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom zijn demo's zo handig. Maar filmpjes zeggen tien keer meer dan een review. Daarom vind ik videoreviews wel goed. Maar gewoon veel filmpjes checken dan heb je een idee waar de game over gaat.
     
  9. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    De videoreview van gamespot niet aanzetten. Hij poogde haarfijn de verhaallijn even op tafel te leggen, ik was gelukkig net op tijd om het weg te klikken..... dus oppassen!
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt dat je het even meld :thumbs:

    Bij IGN schrok ik even toen hij over het verhaal begon :lol:
     
  11. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel het positief. Mensen hierro vergelijken deze game met spellen waarmee het niet te vergelijk is, daarom verwachten ze er te veel van.
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Vergeet niet dat de filmpjes die in het verleden uitkwamen door Ubisoft gemaakt zijn of anders ten minste gescreend door Ubisoft voordat ze op internet uitkwamen. Die filmpjes waren BEDOELD om de sterke punten te tonen en gaven geen OBJECTIEF beeld van de hele game. Daarvoor zijn reviews uitgevonden: ONAFHANKELIJKE oordelen over een game.

    Dat het spel minpunten heeft die ik nog niet verwachtte zorgt ervoor dat ik het spel nu ietsje minder hoog in mijn achting heb staan, (van extreem super cool naar supercool)maar het is absoluut niet zo dat ik het nu een waardeloze game vind en ik ga hem zeer waarschijnlijk ook snel kopen.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    *ZUCHT* Er is nu weet ik veel hoe vaak aangegeven dat er over de game zelf gepraat moet worden en dat off-topic geblaat over 'waar ligt die' 'heeft iemand hem al gezien' 'mijn oma heeft hem al' niet gewaardeerd wordt.

    Deze keer neem ik dus wel even de moeite om waarschuwingen uit te
    delen.

    edit: en direct de betreffende replies weggehaald.
     
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Heheh mijn vraag is verwijderd maar dan ga ik ook wel ns even kijken bij FRS.. Goed dat even gemeld word dat er in die gamespot review dingen over verhaal verteld worden.. die ga ik niet kijken dus en ik kijk zelf wel wat ik van het spel vind!
     
  15. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet bij intertoys, krijg je geen tegoedbon mee(als het goed is), je moet dan een andere game meenemen van dezelfde of een hogere prijs, kun je misschien alsnog CoD4 meenemen
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ook bij de gameshop in Den Haag besteld?

    zijn tegenwoordig echt laat met die dingen aangezien ze te vaak heel netjes willen doen met die release data. Tis wel logisch want zij zijn compleet afhankelijk van games en mediamarkt bijvoorbeeld boeit het weinig als ze dan volgende keer een game later krijgen.
     
  17. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, dit is volgens mij niet off-topic. Ik heb net mijn exemplaar bij de Free Record gehaald. Op dit moment mag elke FRS hem verkopen. Ze hebben een memo van het hoofdkantoor gehad. Waarom weet ik niet, maar kennelijk verkochten ze hem!
     
  18. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

    da's asian versie...is toch engels gesproken? :{
     
  19. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd geen geouwhoer meer vanaf dit moment! Er is vernomen dat winkels het spel al verkochten is de roddel. Daarom mag vanaf vandaag overal assasins creed worden verkocht! Heb net mijnuh opgehaald!
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    In de PU hadden ze het er ook over dat de PS3-versie minder loopt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina