Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu het tutorial gedeelte een beetje gehad en mag nu de wijde wereld in trekken:D Vind het echt een vet spel. Ok je kan alleen maar rondlopen en vechten en klouteren en klimmen (tot nu toe, weetniet wat er nog komen gaat) maar het is wel erg vet uitgewerkt.

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ben nu het boekje aan het doorlezen.. damn wat staat er veel in! Echt leuk om te lezen, en dat komt niet vaak voor met boekjes van spellen :9

Haha, durf te wedden dat die kerel dan wel ff donders schrikt. Als het bedrijf dankzij hem een dikke boete krijgt istie nog niet jarig :9

Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  3. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap alleen niet in de eerste stad, heb je mannetje rondlopen die het zelfde uniform dragen als jij zelf en die kan je aanvallen, waarom dragen ze hetzelfde uniform dan?

4. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem ook binnen :D van de Musicstore! Zeer chille game, is je centjes wel waard ^^

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Was iets mis gegaan met bezorgen dus heb de game maar bij de music store in harderwijk gehaald. Ik had geluk zeiden ze: tien minuten voor ik kwam werd gemeld dat ze de game al mochten verkopen. Was de eerste. Nu ga ik spelen :p

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn wat een game, vergeet de revieuws!

Ben nu in Damascus en damn, heb er geen woorden voor. Het ziet er zo waanzinnig vet uit en het is echt druk met mensen die van alles doen, de game leeft! Controlls zijn netjes, op de daken springen is echt de shit en heb nu al een stuk of 10 keer de Laip Of Faith ofzo gedaan, waanzinnig vet!

Alleen het zwaardvechten vind ik nog wat moeilijk, maar dat komt omdat ik nog zo'n kleine levensbalkje heb. Geld zeker waard!

7. Dayuum

Dayuum Guest

Ik zou nooit een 360 game van de FRS kopen
    Ze zijn nooit gesealed en meestal zijn ze ook nog 2de hands omdat de werknemers een game mee naar huis mogen nemen en dan weer trugbrengen en dan verkopen ze die gewoon weer

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die van mij was gesealed, helemaal dicht. Microsoft plakkertje zat er nog op. Hij had hem dan ook wel van het magazijn gepakt!

9. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    De achievements? Laat me niet lachen

10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja hij slaat ook de plank volledig mis met wat ik bedoelde :+

11. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar weet iemand hoe het zit dat je je eigen broeders gewoon kan afmaken maar bv geen burgers? beetje vaag vind ik dat

12. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    weet niet waar je dat vandaan heb maar die van mij was gewoon Gesealed :)
    Alles nog dicht plastic enz ;)

Ga de game nu spelen !

13. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik het teruglees idd helemaal iets anders. :eek:

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik COD ging kopen bij de FRS was ie ook niet gesealed, ze zetten zeg maar het hoesje in de schappen, dan ga je die pakken en dan bij de kassa doen ze de CD en boekjes erin.

Wel kut trouwens, heb waarschijnlijk niet genoeg geld voor assassins creed, kreeg gister ineens een rekening van 500 euro van een maand oud op de mat... Dus ik moet wachten op me salaris, of me zus lief aankijken en hopen dat ze het me leent :x

Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kom maar op met die impressies. :)

Ik wacht nog even af of de game echt goed is, zoals gezegd. Hij zou niet alle beloftes in kunnen lossen lijkt me. Ik ben benieuwd of hij te veel gehyped is of niet.

Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. :)

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb 'm net opgehaald bij de E-Plaza te Eindhoven. Eerst nog even Call of Duty 4 spelen en als er niemand meer online is Assassin's Creed.

17. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat op verzonden...

Tegen beterweten in hoop ik dattie al in de bus ligt, maar dat zal wel van nottes :'-(

Wel een goede reden om vandaag, EN morgen vroeg naar huus te gaan }:]

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Juuj, ik heb hem :p (ps:cool: Eens kijken of het wat is. ps. Foregames in Tilburg heeft nog een hele stapel liggen

19. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff, ben ik lekker aan het spelen, vliegt me xbox uit, ring of death.8) :mad:8)Gelukkig doet ie het wel weer nu, denk dat ie overhit was ofzo. maar ff tijdje wachten tot ik weer verder kan met ac

20. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Iemand nog niet de game gescoord bij een media markt voor 49 euro?Zullen die zich dan wel netjes aan de releasedatum houden??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina