Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je niet. Dit was bij mij ook het geval. Je krijgt compensatie als het de 3de keer is dat je xbox 360 kapot is. 2 keer is normaal. En als je langer dan 15 werkdagen je xbox 360 kwijt bent, krijg je ook compensatie (wat bij mij ook het geval is:))
     
  2. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij gingen ze een nieuwe HDD opsturen, weet iemand nog hoe lang de levertermijn is voordat uw compensatie (games,accesoires) bij uw thuis aankomt? Volgens mij hebben ze het wel aan de telefoon gezegd toen ik belde maar op het ogenblik kon ik alleen maar aan paddestoelwolken, oorlog en aan MS opblazen denken ...
     
  3. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff rond lezen he...
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is nogal moeilijk voor veel mensen in dit topic ;)

    Is misschien ook niet zo raar, gezien alle frustratie hier. Het zal mij benieuwen wanneer ik die van mij terugzie. MS Nederland en de tweede lijn is er nu met grote spoed mee bezig en ik reken eigenlijk nog op deze week.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    idd iedereen is gewoon pissed :) zeker als het voor de 2keer of vaker gebeurd, maar ook de startpost kan aangepast worden lijkt met.

    Met reparatietijden en vanaf waneer het ingaat, wat de statusen in houden, track en trace dat die alleen geld voor de heen weg enz.

    Dus jah, twee kanten denk ik!
     
  6. redlegion

    redlegion Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld naar xbox support.. die gozer vertelde me dat die eerst ingeboekt moet worden, en dan gaat de 15 werkdagen van start :confused: dus niet vanaf weer je xbox is opgehaald :confused:
     
  7. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik hoop dat dit niet waar is. Als dit waar is ga ik flippen :mad:
    *begint te flippen*
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is waar :)
     
  9. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    jep dat klopt...dus als die daar aankomt in duitsland word ie een paar dagen later "ter reperatie" ingeboekt en vanaf die datum "kan het" 15 werkdagen duren

    heb net nieuws gekregen dat ie bij mij thuis is afgeleverd...ben de 360 ruim 3 weken kwijtgeweest
     
  10. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck it gek... Mijn 15 werkdagen zijn afgelopen op 23 November. Ik hoop dat ik hem miss deze week nog thuis krijg. Wie weet... Hoeveel werkdagen kregen jullie hem?
     
  11. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 zou om 12.00 uur worden afgeleverd en ik heb hem nog stees niet. Dit vind ik gek. Snapt iemand dit?
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een hele tijd geen marketplace meer wat is het probleem
     
  13. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Drie vragen tegelijk is te veeel!
     
  14. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die van mij beantwoord vindt ik het best
     
  15. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je ff tracken met dat nummer dat ups nummer...dacht ook dat ie hier afgeleverd zou worden maar is op mijn thuisadres afgeleverd.

    mijn xbox werd 26-10 ingeboekt voor rep. en heb hem vandaag 14-11 terug...reken maar uit hoeveel werkdagen dat zijn...
     
  16. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer heb je precies je Xbox opgestuurd O-)
     
  17. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ook! Dan moet die van mij toch echt zo komen hoor. Anders bel ik gewoon nog eens.
     
  18. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: lees even dit hele draadje door en dan kom je al snel op dezelfde conclusie: het is zeer verschillend. De een heeft hem binnen 2 weken terug, de ander binnen 4 weken. Het heeft geen zin in binnen 10/15/20 werkdagen te praten of normale weken.

    Ja, ik baal er ook van maar...

    Het ligt er gewoon aan hoe druk het daar is. Ook de reacties hierboven maken duidelijk dat het nu niet snel gaat.

    Bij mij: 29 oktober is hij in Duitsland aangekomen... nu nog niet terug = 13 werkdagen of 17 dagen... and counting. Verwacht hem dus niet snel terug nu... |:- En eisen? Aangezien je niet de enige bent... Nou uh... je hebt uiteindelijk niks te vertellen hoor... daar komt het op neer. Voordat je het weet issie weer kapot... *zucht*

    (ja, ik heb ook een ps3 maar gekocht voor "in de tussentijd")...
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Heey

    Mijn xbox 360 was ook kapot... Ze zeiden idd dat het MAAR 15 werkdagen zou duren...


    en ik wacht en wacht en bel en bel

    7 weken later was ie er EINDELLIJK

    wat een *** service

    hele zomervakantie niet kunnen gamen.!!!:mad:
     
  20. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0

    xbox werd 23-10 smiddags opgehaald en was 24-10 sochtends in duitsland... dus na 2 dagen daar ingeboekt voor reperatie. dus heeft bij mij zo'n 12 werkdagen geduurt vanaf datum van inboeking reperatie

    zo duidelijk??? }:]

    maar wat er al gezegd werd...verschilt per xbox....een jaar geleden toen die kapot was had ik hem binnen een week terug
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina