Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als het goed is niet. (of eerder als het slecht is - klinkt een beetje raar. :9)

2. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel jammer zijn als je de accu er niet voor kan gebruiken. Vind het wel fijn om steeds overal die accu in te stoppen inplaats van batterijen te blijven kopen.

3. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou miss is het wel mogenlijk t oplaadkabeltje te gebruiken.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is dat alleen amerika of heel de wereld? Aangezien Guitar Hero nog niet eens overal uit is terwijl halo 3 dat wel was.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 3 was de eerste dag ook alleen amerika ;)

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Maar het zijn weekcijfers dus hij was ook alsnog 5 dagen in amerika uit, en guitar hero moet hier nog steeds uitkomen, vandaar :+

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om Guitar Hero's eerste week (alleen Amerika) en Halo's eerste dag (alleen Amerika). En Halo heeft in z'n eerste dag (in Amerika) meer verkocht dan Guitar Hero (in Amerika).

Dus niks vandaar. :+

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Daarom was mijn allereerste vraag ook of dit alleen over amerika ging, maar kreeg geen antwoord erop.

Vandaar :+

Maar dan nog is het een hoop geld, maar wat wil je met bands als Metallica, Guns en Disturbed _O_

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dusss...de Boss pack is uit. dus met alle drie de bossbattles; Slash, Tom Morello en The Devil. De pack is gratis, was wel te verwachten aangezien de nummers al in de game zitten. En The Devil Went Down To Georgia is erg pittig. :9 Hier een video van de volle versie met alle solo's en zo.

http://www.youtube.com/watch?v=m8-CY32tg20

Ziek, maar wel leuk. Nog maar 8 dagen. ^^

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die 2 andere packs zijn 500 per stuk, echt belachelijk voor maar 3 nummers. Als ik hem heb zal ik die van de foo fighters wel downen, heb nog 510 punten over dus daar kan je verder toch niks mee naast een brakke arcade game of gamerpics.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mja, voor de echte fans is het een must. En hoe hoog ze de prijs ook doen, ze worden nog steeds als warme broodjes...gedownload...hmm...

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Foo Fighters Pack al op m'n 360 staan, toestraks ook maar gelijk even de Boss Pack gedownload. Nog een weekje de andere toppers van deze maand spelen (met name Crysis en AC), maar volgende week gaat alles even aan de kant voor GHIII _O_ Wat heb ik er zin in zeg :)

Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Jeej de boss pack xD

15. Remco

Remco Guest

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb de foo fighters pack ook al maar gekocht :+ Add me anders maar ff als je dat wil tenminste :+. Weet nog niet wie uit mijn lijst deze game gaan kopen.

17. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik :)

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil eerst ff de game spelen voor ik alles ga downloaden. Ik had ook totaal geen behoefte aan de DLC in deel 2 dus ik wacht wel ff :)

19. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt de tracklist eigenlijk erg tegenvallen, had liever nummers gehad als Child in Time en Stairway to Heaven van Deep Purple en Led Zeppelin.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Stairway to Heaven...hope you are kiddin' me. Dat lijkt me echt een saai nummer voor Guitar Hero. Alleen de solo lijkt me wel leuk. Als ze dat nummer in GH zouden doen...damn, wat zou dat een fout zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina