[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Transformers, nooit geweten dat ik em leuk zou vinden :eek: Het was vooral een genot om naar die chick te kijken :D

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Zeker, voor dat 'harige monster' deed ik het.

Nee ik vond vooral het disco-stukje erg vet, met het weg vallende geluid. Zeker omdat een man in de bios lekker zat mee te zingen en het geluid toen weg viel _O_

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat was wel super ja! Echt apart, nooit zo bij nagedacht hoe doven dat beleven.

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Gister terror planet gezien, beetje vage film, maar wel veel bloed, :D
    Vraagje er over: in het midden van de film gaan die vrouw met een been en die man 'batsen'. Maar daarna komt er zo'n melding van 'bla bla dit deel is weg gegaan ofzo. En dan kort daarna staat dat hele huis in de vik klopt dat wel?:p

En ook hostel 2 gezien.
    Vond deel 1 beter.

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    In het weekend heb ik een stukje van saw4 gezien. (previeuw) Dat wordt ook weer een gezellige film :)

Laatst Boondock saints gezien. Super film raad ik zeker aan!
    Ikzelf vind het leuker om zo`n film te zien zonder enige voorkennis maar hier even in het kort waar hij over gaat:
    De Ierse broeders MacManus voelen dat ze een missie van God hebben om alle misdadigers in hun stad Boston te vermoorden. Al snel worden ze opgehemeld door de media, die ze The Boondock Saints noemen. Ze krijgen de FBI, onder leiding van de extravagante Paul Smecker achter zich aan.
    Kortom een film vol met ierse humor + actie en geweld :)

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Boondock Saints is zeker een geweldige film! _O_

Vannacht heb ik American Gangster gezien.
    Ik heb al vergelijkingen gehoord met Scarface, en als Denzel Washington er in speelt, ben ik fan van de film, dus ik was enorm gehyped voor ik ging kijken. En waar dat wel vaker gebeurd is, dat hypen, is het Ridley Scott na Matchstick Men & Gladiator, in mijn ogen, wéér gelukt om een absolute topfilm neer te zetten. De vergelijking met Scarface is dapper, maar qua sfeerbeeld is er een geweldige overeenkomst tussen die klassieker en deze film. Natuurlijk is het wel een behoorlijk cliché, hoe het verhaal loopt, wat iedereen al kent. Van klein mannetje tot succes tot neerstorten, is een bekend concept, maar hoe het is neergezet, is absoluut geweldig. Zeker tegen het einde, het gesprek tussen hem en zijn moeder, greep me echt aan.
    Een geweldige dramafilm, met een ijzersterke Denzel Washington, en Russell Crowe speelde ook erg goed in deze film. Echt een heel overtuigende film.
    9/10

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Deel 1 van hostel was ook beter, weet niet ik had zo'n idee dat er een deel 2 moest kome omdat deel 1 zo goed was ofzo. Wel lache dat je het eigenlijk ook vanuit de ''maniek'' kant bekijkt.

Planet Terror is ook wel een leuke film. Ja dat klopt wel over dat batsen maar omdat het zo'n vage film moest zijn ''missen'' er stukken enzo. Om die grindhouse sweer te make.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Scott kan er ook niets aan doen dat de film vrij cliche is want het verhaal is gewoon zo gebeurt;) Het is bijna zelf een biografie want de echte Frank Lucas en Ritchie Roberts hebben vrij intensief aan dit project mee gewerkt

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wilde ik er eigenlijk nog bij zetten. Dat weet ik, maar dat neemt niet weg dat het een cliché verhaal is ;)

10. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb "Norbit" gezien. Zal er maar weinig woorden aan vuil maken, wat een KUT film!

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft is American Gangster de film van het jaar tot nu toe. Of mag ik Pan's Labyrinth nog mee tellen? Dan wint die film ;)

12. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    Superbad.
    net gezien, en echt de beste teen flick out there.
    redelijk nieuwe paden worden bewandeld of iig een originele insteek op oude, een echte aanrader.

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Black Hawk Down.

Na lange tijd weer eens opnieuw bekeken en wat is dit toch een geweldige film. Non-stop actie!

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Surfs up!!!

:D Geweldige animatie film HILARISCH :cool:

15. Towel

Towel Guest

Toevallig, heb hem nu ook net gekeken. Ik vond hem erg leuk, meestal heb ik het niet zo op die american teen films, deze films was toch een stuk origineler. Geen domme poep, sperma oid grappen die we bij american pie, van wilder zien, maar leuke conversaties , hilarische momenten en leuk geacteerd! Een film om zeker aan te raden! Die Jules is overigens wel erg lekker :9

16. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    die man komt NOOIT van zn nickname McLovin' af. lol.

17. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Superbad is echt een geweldige film ja :) Ongelofelijk hoe vaak je fuck in een film kan zeggen :9

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    [yt]GDQCaGlqLFY[/yt]

;)

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    [yt]gU2ZgaQ_H-Y[/yt]

;)