xplosiv Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit wat in! Maar ik hoef niet in therapie ofso ;). Mn xbox is toch kapot, krijg het wrs 1 december weer terug, dus dan kijk ik wel wat de mogelijkheden zijn.

2. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    En het niveau was niet zo hoog bij xG als bij dD!

H3 team ging ook niet lekker, en toen koos ik voor een clan waar ik gewoon clanmatche's speel en wat kleine dingetjes! Maar je kan idd zonder mij verder, waarom stoppen?

En ik koos voor mijzelf alweer?? Iedereen die een beetje niveau heeft zit al in een clan en als ik dan een mogelijkheid krijg om dD te joinen en er geen toekomst voor MIJ is bij xG dan join ik dD toch, dat is vrij simpel!

En phenix ga nou niet leuk doen dat jij niet bent gekozen voor dD kan ik niks aan doen!

3. RL Battleking

RL Battleking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect Jeffery
    Maar wrm zeg je altijd het zelfde als je een clan leavt?
    Er zat geen Toekomst in de clan voor mij |:- als dat zo is begin er dan geen 1.
    Bij c3l, xB I en iT zei je ook het zelfde en dat wordt nu best oud. Ik begrijp wel dat dD meer klasse heeft maar zeg dan gewoon ik denk dat ik het hier beter heb ofzo en niet er was geen toekomst in mijn oude clan:x

4. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    dD heeft ook meer klasse, want ik citeer:" En het niveau bij xG is niet zo hoog als bij dD!"

Dus ik geef aan dat dD beter is dus die regel slaat al nergerns op Shaq!

Ik zag zeker toekomst in c3l alleen ik had het leadership gekregen van oxariz c3l en toen kickte ik inactieve members, en toen werd ik zelf gekickt:D

En xB ben ik wel geleaved omdat de members het niet eens waren over de teams! En ik dacht iT mooi nieuw begin komen 4 members ofzo van AoC, dus geen nieuwe start! En een team opstarten die aan de top kan komen is lastig aangezien iedereen al ergens zit!

Maar ik ben klaar met xG ik wens natuurlijk veel geluk!

LaterzZz

5. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja, je moet wel voor jezelf blijve denken natuurlijk.. dat gaat niet iemand anders voor je doen..

6. RL Battleking

RL Battleking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja opeens.
    Je zei het zelfde bij elke clan heeft geen toekomst dit heeft geen toekomst dat. En je zei ook dD meer klasse had hou het daar dan ook op. En niet er zit geen toekomst in xG

7. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Bringr, ik wil niet ego zijn want ik heb de moeite nog genomen om xG te beginnen en te kijken wat de mogelijkheid is en die was er niet dus toen maar dD!

8. FuSionZ

FuSionZ Guest

sorry dat ik er wat over zeg..
    Maar hij heeft echt heel hard gewerkt om in dD te komen en dat wisten wij allemaal. Hij zocht een clan die lang zal blijven leven en verder goed actief is.
    En geloof me hij zal vast niet uit dD gaan, iedereen kan met hem opschieten en andersom ook.

Greetz ArmaDa

xG succes

9. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    En shag waar bemoei je je eigelijk mee, als je in mijn situatie had gezeten en je kreeg een aanbieding van een betere clan dan ga je ook! Bij xG was de beste speler een ratio van 1.30 niet dat dat veel uitmaakt hoor, maar andere spelers zijn gwn niet te halen!

Maar praat lekker verder over mij (voel mij belangrijk:D) ik ben er klaar mee;)

10. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijne is 5.32 *)

sorry moest eruit 8):):

11. Titan

Titan New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh , mag ik over je praten? Yay :D

12. FuSionZ

FuSionZ Guest

speel je zeker geen domination om te winnen;), daar ga ik altijd me ratio verkloten:'-(

13. g0dLikE

g0dLikE Guest

Deadbringr. haal die auto aim er dan ff af.. :p

14. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen auto aim nodig ;) is alleen maar onhandig als je 2 mensen tegen komt ;)

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Helaas zegt ratio helemaal niks over hoe goed iemand is, met uitzonder van deadbringr dan.

16. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ja maar toch is boven de 1 staan wel nodig;) en 2 voor mij zeker

17. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx my friend :)

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Enige wat je nodig hebt om hoog te staan is een internet-kabel die je eruit kan trekken, ratio zegt geen flikker.

19. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Jef waarom ben je dan in godsnaam xG met mij begonnen? "Om ff aan te kijken hoe het hier was? ". Je weet dondersgoed dat dD momenteel beter is, denk dat dD momenteel toonaangevend is op het gebied van CoD4, dus nogal wazige reden om NU de overstap te maken. Volgens mij was je daar al meerdere weken mee bezig, zonder mij erover in te lichten.
    Ik vind de gang van zaken verkeerd gaan, over het informeren ent tijdstip van je overstap. Daarover kunnen zeggen wat je wilt, maar ik vind het egoïstisch.

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hoezo heb je geen leven als je gamed? Ik heb nu 24 uur CoD4 gespeeld, ik heb gewoon een normaal leven hoor..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina