Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, ik kom voorlopig ff niet meer in deze thread. Ik kan mijn Assassins Creed Limited Edition morgen ophalen \o/ Replay had niet verwacht dat ze hem vandaag mochten gaan verkopen. Dus het wordt morgen voor mij :)
    Morgen dus Assassins Creed LE + Power Boosters + veel Drop Fruit Duo's!
    Ik maak wel wat foto's :+
     
  2. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt super super super.

    In ieder geval, weet iemand al hoe je die achievements zoals Conversationalist kan halen enz? Ja, ik snap wel -hoe-, maar kan je het missen, etc etc?
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    ja denk het wel, als je direct gaat rusten in plaats van haar aan te spreken zul je die achievement wel missen denk ik. ;)
    Ik heb nog maar 1 echt kill gedaan, voor de rest een beetje rondlopen, verkennen view points bezoeken. _O_
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    holy crap, heb expres de hype rond deze game niet zo gevolgt zodat ik me lekker kon laten verrassen door de game. alleen dat is niet gebeurt..
    het spel heeft me van mn facking stoel geblazen, wat een top game zeg!!
    hij verkoop ook lekker. belde FRS vanmiddag(uurtje of 2) om te kijken of ze m al hadden/verkochten toen zeiden ze: ja maar niet voor lang, we hebben er nog maar 2 liggen!
    gelukkig hebben ze er toen 1 voor me achter gelegt want in bijna geen 1 winkel hier in de buurt heeft m nog. overal uitverkocht
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    HOe kom ik Masyaf uit? Ik wil gewoon een beetje rondkijekn buiten deze stad...en ik heb tijdens de GC aan de makers gevraagd of dat kon, en ze zeiden dat je altijd buiten de stad kon gaan als je wilde.

    Enneh....4 cities op de map?
     
  6. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb er zo'n ongeveer 5 en half uur opzitten en ben pas bij de 2e echte assassination (die in M. niet erbij), ik ben echt aan genieten, vlaggen zoeken, klimmen, alle sidequests doen en de overworld aan het verkennen te paard. Het is gewoon alles wat ik gehoopt had.
    -Het vechten is super, de skills die je vergkrijgt naarmate de game vordert ook.
    -Daarnaast zijn de controls vernieuwend en werken super.
    -Ook de graphics zijn op een HD tv fenomenaal, alsmede de sfeer die in de game hangt.
    -Het verhaal is orgineel en historisch getrouw.
    -Het paardrijden is machtig.
    -De AI is wel prima in orde.

    Er zijn wel wat mindere punten in de game;
    Dat AI gebeuren btw is echt bullcrap! Dat bugje met het blenden zit er inderdaad in, maar hierbij wil ik vermelden dat je alleen jezelf ermee hebt als je dit gaat gebruiken. Je weet dat het mogelijk is dus je drukt gewoon die A knop niet in, zo moeilijk is het niet. Het is een foutje dat kan worden vermeden door de speler zelf!
    Verder zijn de guards gewoon slim genoeg, en ze vallen per 1 aan omdat het anders frustrerend word.
    -Zelf vind ik het erg jammer dat de voice-overs van de NPC's herhalend zijn, daar stoor ik me soms wel aan.
    -Ook is het jammer dat je niet echt interactief bezig kan zijn met de NPC's.
    -Er zitten nog wel wat glitchjes in alsmede bugs, maar over het algemeen zijn deze te verwaarlozen. (Er is soms sprake van Tearing en clipping ook willen NPC's nog eens blijven haken achter bepaalde objecten)

    Ik vind de game trouwens niet steeds herhalend! Het is een semi prince of persia sandbox game met leuke missies. En als je de sidequests erbij pakt heb je genoeg afwisseling.(Ja de sidequests komen ook op het zelfde neer, maar zijn wel leuk om te doen) Je bent immers een assassin en geen boer die kippen houdt. Je bent gemaakt om te killen en niet om te gaan vissen. Dus verwacht ook niets anders te kunnen doen op de sidequests na (die voor 50% ook uit killen bestaan).

    Dus ik vind de game een dikke 9+ en is het naast bioshock en CoD4 (en hopelijk mass effect) een van de beste games van het jaar! Voor zowel PS3 als xbox 360 een must have.

    Voor degene die net als ik verbaast zijn over de lagere cijfers zie deze link; http://www.penny-arcade.com/ Het 2e berichtje. Is wel een plausibele verklaring!

    Ten slotte wil ik erbij vermelden dat ik een prince of persia, thief, splintercell, middeleeuwse achtige setting fan ben. Deze game heeft dus alles wat ik zoek in een game en dat hoeft niet voor iedereen te gelden! Dus ligt het genre je niet dan is het wellicht niet een game voor jou!

    Dit was mijn cup of tea en hopelijk kan ik wat mensen gerust stellen;)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat het spel echt ENORME pop up heeft? Dat wanneer je bijvoorbeeld met je paard ergens in gallop rijdt,e r opeens een boom voor je staat enzo??

    Nja morgen lekker vroeg opstaan en de game halen bij MM Groningen :D
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er is wel een lichte vorm van pop-up, maar het is absoluut niet enorm en ik vind het niet storend. Game is echt heel erg tof. Eerst een beetje verkennen, beetje klimmen en dan het echte werk. :) Hele indrukwekkende game. Ben nu in Acre en ben op weg naar de Assassination.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Soulsleeper wat bedoel je precies met bug in blend dan? :)

    Ik moet toegeven toen ik de game in het begin zag dacht ik...is dit het nou, rondrennen en moorden, maar nu beleef ik al vreselijk plezier aan rondrennen en klauteren en die hele kleine supervette detailtjes te bekijken. Prachtig gewoon...je kan op vrijwel alles wel klimmen en/of freerunnen, echt super. de kleinstje richeltjes of trapleuningen of berg randen, supertof gemaakt...echt revolutionair te noemen en aan alle kanten next gen.
     
  10. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had AC gepreorderd, en kon 44 euro betalen :cool:
    Ik ben trouwens die bugs nog niet tegenkomen. Ze kwamen mij zelfs uit de hooibalen slaan.

    Weet iemand of je bijvoorbeeld als je je linker stick beweegt tijdens het vechten nog bijzondere "combo's" kan maken?
    De ene keer stomp je een guard, en de andere keer prik je z'n hart door.
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    mee eens, heb maar enkele keren gehad dat het echt opviel. en soms vraag ik me af waarom er geen pop-up is, als je hoog staat en over de grote stad uitkijkt ziet dat er prachtig uit. dan spring je naar beneden en komt de grond heel snel op je af, even later zit je weer in de volle straten met allemaal mensen om je heen. en nergens pop-ups of framedrops zover ik heb gemerkt
     
  12. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ziet Acre er vet uit zeg!
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb heel het stuk gelezen waar je het over had en ik kan me er heeeel goed in vinden. :thumbs:
    Dat stukje tekst opent ook meteen mn ogen over hoe een game (in veel gevallen) een cijfer krijgt in een review....
    Aan de ene kant logisch (er komen nu veel games uit die een review verdienen) en aan de andere kant jammer omdat men dus eigenlijk niet de tijd neemt om een game echt te spelen zoals een consument dat doet...

    Leuk stukje en de site staat meteen bij mn favorites ;)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar over wat voor bug in het blenden praten we , want ik heb geen idee namelijk.
     
  15. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat is deze game gruwelijk bruut zeg. Ik heb net mijn paard gevonden dus loop lekker buiten de stad...zie een burger lopen...ik stijger met mijn paard en de burger zegt ' oh you surprised me there' dus ik stap van paard af en pak hem beet en wil hem van de berg gooien..dat mislukte echter en de burger nam de benen. Ik ging hem achterna, rennend druk ik Dpad omhoog en ik druk op X voordat ik tegen hem aanloop en ik krijg een gruwelijk vette executie te zien waarbij Altair op zijn rug jumpt en ...nou ja...ZIEN gewoon.
     
  17. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Eventjes gespeeld, net voor het eerst in een dorp. Niks geheimzinnigs gedaan, gewoon voor de lol random voorbijgangers slashen omdat ik wist dat ik vandaag toch geen tijd heb om hem goed te spelen... was echt tof van wat ik ervan gezien heb.

    Vechten vind ik enorm leuk, al die animaties, het clashen van zwaarden, de countermoves, het ontwijken, top. Kan verder nog niet veel vertellen aangezien ik er maar een paar minuten op heb zitten.

    Gewoon 49 euro (prijskaartje ook gewoon 49) bij MM Den Haag en andere MMs. Drukfout my ass.

    Zegt toch wel wat dat ze het je uberhaupt toch voor een tientje 'minder' (maar niet heus) verkochten.

    Die gasten wilden zeker wat bijverdienen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2007
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe kan ik die ontzichtbare muren weghalen in al die steden ? Damn :'-(
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij .. door op alle hoge punten te gaan staan , en missies doen enzo .. zo unlock je die (in)visible walls
     
  20. RBijlsma

    RBijlsma Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 dagen vrij dus lekker veel gamen,,

    groetjes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina