Xbox360's: Online Game Store - Xbox Originals

Discussie in 'Algemeen' gestart door E-lite Victoria, 13 nov 2007.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    dus toch 120gb hdd nodig ;) na 3 spelletjes staat de normale nu vol :9

2. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    I wil Conker, nooit kunnen speln op de xbox omdat ik die voortijdig had verkocht. Daarnaast lijkt het mooi om voor fable 2 of ninja gaiden 2 even het orgineel te downloaden en te spelen om erin te komen.

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Eerlijk = eerlijk, het is leuk bedacht. Maar wel een lekkere melkkoe voor MS. Ik zie liever alle originele xbox games compatible op de 360. Nu moet ik er wéér voor dokken én m'n saved games gaan nog altijd niet mee.....
    Daarom, leuk bedacht, maar grote geldklopperij. En idd, je HDD is snel vol (of je koopt verplicht een grotere HDD.......)

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nah, ik vind het geen geld klopperij. Zo heb ik nooit crimson skies gespeeld en is deze voor zover ik weet niet BC en ook nog eens moeilijk te kopen. Dus ik ben hier erg blij mee.

Ik hoop verder dat ninja gaiden er ook voor uitkomt en opzich was conker ook cool, maar die heb ik maar 1 keer gespeeld.

5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

Daarom vind ik het dus wel leuk bedacht. Maar iederen die wél oude games heeft op de gewone doos, moet nu 2x dokken om z'n game te spelen. DAT is geldklopperij ;)

6. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niets moet, alles mag! Je kiest toch zelf voor om je 'm wilt kopen of niet?

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Chill, dan wil ik Fahrenheit zeker wel eens proberen!

Hoeveel ruimte gaat zo'n spel in beslag nemen? Is dat al bekend?

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze nu vooral bezig zijn met het inpakken van die bestanden... Op dat gebied zijn ze nu veel verder, dus zijn de games ook kleiner. Ze kunnen nu ook de bestanden voor andere talen er uit halen (iemand in Nederland heeft misschien niet de optie om frans te spelen nodig), de demo's en filmpjes die wel eens bij spellen zaten etc. kunnen er allemaal uit.

Ik vind het een leuke toepassing, maar ik weet niet of ik er veel gebruik van ga maken. Het zou wel briljant zijn als Halo CE regiovrije online play krijgt, dan download ik die zeker weten op dag 1*)

9. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat zou erg fijn zijn, speel normaal namelijk op VGA, en moet nu steeds mn component kabel gebruiken. Ook zou ik graag zien dat je met 720P en 1080P ook breedbeeld hebt, want dit is nu alleen mogelijk bij 480P. Anders hoef ik hem niet.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Leuk bedacht door Nintendo? :+

Anyway, laat ze eerst maar eens aan de backwards compatibility werken, want er zijn nog genoeg Xbox games die ik niet kan spelen op mn 360.

11. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is dit denk ik de oplossing? Mss zo een manier om nog een beetje aan te verdienen? Achja wat zeuren we... Ik vind het een super tof Idee!

12. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mooi niet dus:
    :{ Dus om de integriteit van het product te bewaren.. Kunnen ze net zo goed geen achievements in re-gereleasde XBLA titels doen.. das precies hetzelfde..

Het leek zo mooi, maar toch zo ver weg: Halo 1 met online multiplayer.. te ver weg dus..

13. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    jammer, geen achievements dus. Dan koop ik ze niet :9

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het wel opvallend dat Fahrenheit op het lijstje staat, maar het is zeker een goede keus. die game is echt heel goed maar niet echt bekend dus ideaal om voor een prikkie op Live te zetten zodat mensen de game ontdekken en hem hopelijk ook goed vinden.

ik hoop voor je dat je een grapje maakt, je bepaalt of je een game koopt of niet op het feit of je je gamerscore ermee kan verhogen?

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je hebt zo veel achievement-whores dat is niet normaal. Een vriend van mij is precies hetzelfde. Het eerste wat hij vroeg toen ik hem hier over vertelde was of er achievements in kwamen, toen ik nee zei stond het hem al niet meer aan.

Beetje triest die mensen maar ach.

16. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is dus waarschijnlijk toch precies zoals ik dacht. Gewoon een rom voor de al beschikbare BC emulator. Verder niets extra's of minders. Dat betekent dus wel dat we meer BC game updates kunnen verwachten in de toekomst als dit een beetje gaat lopen. \o/

17. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak geen grapje en het gaat ook niet om de hoogte van mn gamerscore. Ik vind de achievements op de game ZELF leuk, zo speel je het vaker en kan het leuke extra's toevoegen. Zo is het toch ook bij de arcade games. Daarnaast had ik de hoop dat ze compatible bugs en zo weg halen, dit blijkt ook niet het geval. Het is alleen wel mooi dat ze doorgaan met meer games backwards maken, dat is echt super!

Dan ben jij triester dan mij met je 2x zo hoge gamerscore :9
    Nogmaals de hoogte van mn gamerscore boeit me niet, wel boeit het me hoever ik een game uitgespeeld heb.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :D kijk dat is nou eens goed :). (zit al tijden op die game te wachte)

Trouwens... Er zitten geen achievements bij (misschien al gezegt) maar dit staat op major nelson.

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Uiteraard. Maar als je dus je favo game wil spelen die NIET BC is, maar wel te koop is via Online, dok je 2x.
    Zoals Moddereter al zei, eerst werken aan de BC list. Ik mis te veel titels. Sterker nog, de 360 had volledig BC moeten zijn bij introductie. Gemiste kans van Xbox...... De oosterse concurrentie (lees: PS1->PS2) was ze ver voor.

20. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Welke gemiste kans? Het was idd leuk geweest, maar met een volledige BC was de xbox 360 echt niet beter verkocht hoor.

Deel Deze Pagina