Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Vetttt... Ik vond het hele begin van het spel al helemaal super, en niet wat ik er van verwacht had, maar dit in positieve zin.
    Ben nu in Damaskus. Voor mij heeft Assassin's nu alleen nog maar plus punten: grafisch helemaal super, verhaal is tot nu toe heel erg goed, controls ook helemaal top. :thumbs:
    Voor mij maakt AC, de hype helemaal waar. Nu maar mn tijd verdelen tussen deze en de geweldige MP van CoD4.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde !

    en idd voor de afwisseling lekker Cod 4 spelen !
     
  3. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    DE uitleg van die site vond ik ook erg goed:)

    De bug gaat als volgt(als je wat terug gaat naar wat eerdere pagina's staan er zelfs foto's bij):
    Altier doet een executionmove met zijn hiddenblade op een bewaker, VOOR die bewaker staat een andere bewaker te genieten hoe jij op brute wijze een vriend van hem van zijn leven ontdoet. Vervolgens houd je A ingedrukt zodat je de Blend mode aanzet, dit zorgt ervoor dat je onzichtbaar wordt tov. de gapende bewaker. Deze reageert dus niet op je kill en je kan rustig je weg vervolgen.

    Dit is een grove bug, maar kan naar mijn mening omzeild worden door de speler zelf. Ik ziet het probleem dus echt niet.
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    In de review van gamer.nl staat dat je negen mensen moet vermoorden.
    Zijn er maar negen te vermoorden of moet je er nog meer ombrengen?
    En valt er naast het moorden en vlaggen verzamelen nog meer te doen of is dat alles waar de game uit bestaat?
     
  5. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook besteld bij bol,ben erg benieuwd.Heb de hype totaal niet gevolgd,dus ik laat me verrassen.
     
  6. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste indruk over de game.

     
  7. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me zei ook dat hij erg eentonig is en heeft hem erg snel uitgespeeld. Het einde van de game vond hij ook erg tegenvallen en gaf hem op de graphics na een onvoldoende :confused:
     
  8. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je nog vergrijpen aan 60 tempeliers.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  9. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet waarom iemand hem zo snel wil uitspelen...

    Heb je eindelijk alle vrijheid & dan ga je als een dolle stier het spel uitspelen :confused:

    Ik kan iig niet wachten tot vanavond, ik ga elk hoekkie bekijken waar je maar kan komen 8)

    denk overigens dat ik een beetje ziek begin te worden... *hatjoe* }:]
     
  10. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaa, heb er zelf gisteren zo'n 5 en half uur mee gespeeld en ben pas bij de 2e echte assisination in een stad. Ben echt aan het genieten,zoeken en dingen uitproberen.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een algemeen iets, gebruik aub de EDIT knop en voorkom dubbelposts.
     
  12. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister zo'n 5/ 6 uur gespeeld en heb net 1 assisination gehad. Ben nu bezig in Jerusalem. Erg tof gedaan hoe je informatie kan verzamelen.

    Tot nu toe vind ik het niet echt eentonig worden. Ja de opdrachten zijn misschien veel van het hetzelfde en het ja het draait meestal wel op vechten uit, maar laat dat vechten nou net zo tof uitgewerkt zijn!\o/

    Sommige zullen dit gewoon niks vinden, maar ik groot fan van de PoP serie vind dit fantastisch!_O_
     
  13. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens een mogelijkheid om ondertitels te hebben tijdens de game? Heb gisteren gezocht maar kon het nergens vinden. Denk dat ze er niet zijn.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij zit deze optie niet in de game. Ik heb hem tenminste niet gevonden. Had wel handig geweest. Soms zijn de omgevingsgeluiden best hard waardoor je niet alles 100% verstaat.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die vriend moet leren gamen. Als hij een boek leest slaat hij dan ook alle hoofdstukken over om vervolgens te zeggen dat het einde tegenvalt??? Een game als AC moet je niet snel willen rushen, dat is niet de bedoeling. Games van tegenwoordig moeten de gamer veel vrijheid gunnen, en van die vrijheid kan dus ook gebruik gemaakt worden waardoor je dus sneller door de game heengaat en veel mist van het oorspronkelijke verhaal.

    Als een speler dat doet is het zijn eigen probleem, en niet die van de makers. Ja, je kan blenden, maar niemand zegt dat je dat moet doen. Dat als een minpunt bestempelen is hetzelfde als een sporter die zegt dat hij valsspeelde omdat dat nu eenmaal mogelijk was.


    Ik heb het spel ook en ik ga er heel lang over doen, dat weet ik nu al. Heerlijk een beetje klooien en door de steden heen lopen om van alles te doen. En dat in een prachtige gemaakte wereld met schitterende graphics.
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Vandaar dat ik gezocht heb achter die ondertitels. Klein minpuntje dus. Moest ik mijn Xbox in het frans zetten dan zullen de stemmen eveneens in het frans zijn. Had zo gehoopt op ondertitels maar de game is frans integraal. :'-(
     
  17. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    he he ik heb hem 49$ bij de MM rijswijk...
    ga nu spelen \o/
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kga nu naar MM om hem op te halen, zou ik daar mn bonnetje van FRS kunnen gebruiken? Van de Pre-Order..?
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een Free Record Shop bon bij Media Markt gebruiken? Lijkt me dat je daar het antwoord al op weet. :eek:
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ Tuurlijk kan dat. Doe ik ook zo vaak.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina