Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Carcassonne... Eigenlijk geen idee wat voor game dat is. Klinkt iig niet interessant.
    Hexic 2 zou ik leuker hebben gevonden :D (eens kijken of ik die met mijn Jap account ken downloaden... :9)

2. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Carcassone is een bord spel. Heb het nog nooit gespeeld dus zal er eerst nog in moeten komen.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gratis ist gut, zullen we maar zeggen! :)

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mooi dan, gratis spel

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vond de XBL versie niet zo leuk, maar het echte bordspel (wat ik thuis heb liggen compleet in houten kist met houten stukjes) is echt wel vet. Ach ja, tis helemaal gratis he. Altijd leuk natuurlijk. :)

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

EDIT: Laat maar, mijn vraag is al beantwoord.

Hey Sen, je hebt een PM berichtje ontvangen. :)

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Carcasonne heb ik al :mad:
    Leuk spel wel, vind het een stuk fijner dan het bordspel. Juist omdat deze wat korter is en niet zoveel telwerk met zich mee brengt.

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Telwerk???? Ik gebruik altijd een rekenmachine bij Carcasonne. :b:

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat vind ik veel boeiender! :eek: Om eerlijk te zijn. Xbox games downloaden, voor €12,-- (mocht koers USD aangehouden worden)

:D

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Boeit me eerlijk gezegd niet. Alle goede Xbox spellen heb ik thuis leggen of ik heb ze al gespeeld. Ik zie me er dan geen 1 downloaden. Plus dat dit giga veel harde schijf ruimte gaat kosten. Dan moet je echt een 120 Gb harde schijf in huis halen. Maar goed, ik hoef die spellen niet

11. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    1200 points zijn 1200 points, 14,40 euro geloof ik.

Ik wordt daar ook niet echt blij van. Voor die prijs kun je vrij eenvoudig het orginele spel inclusief hoesje en boekje kopen.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het met conan eens.....maar tja dan moet je weer op de fiets/auto naar de winkel, spel zoeken en betalen *zucht wat een hel hebben wij gamers* en dan weer terug op de fiets naar huis, je jas uit doen cd eruit halen erin doen en hopen dat je geen ring of death hebt :+ God bless downloading :+

13. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad erg mooie aanvulling op de marketplace, zeker als je kijkt dat enkele arcade games ook 1200 punten kosten. Ik zie mijzelf wel games als fable, ninja gaiden en conker downloaden als ze erop komen.

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Blah, ik baal wel een beetje dat ze Carcassone weggeven... Die game heb ik al. Geef dan iedereen de keuze om een game van 800 punten te kiezen. En niet iemand een keuze op te dringen. Ik heb nu de volle pond voor deze game betaald en nu krijg ik dus niets... Toch wel jammer.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Arcade: Screwjumper!
    Content: Screwjumper!
    Price: 800 Microsoft Points
    Availability: Not available in Japan or Korea
    Dash Text: [ESRB: E10+ (EVERYONE 10 +) Mild Violence, Tobacco Reference] Single Player, Xbox Live Multiplayer 1-4, Local Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Rocket down perilous enemy mineshafts, destroying everything you can smash into along the way. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Arcade: Shrek-n-Roll
    Content: Shrek-n-Roll
    Price: 800 Microsoft Points
    Availability: Not available in Asia
    Dash Text: [ESRB: E (Everyone) Comic Mischief] Single Player, Local Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Join Shrek®, Fiona, Donkey, Puss in Boots and 20 other twisted fairy tale friends in this addictive and hilarious puzzle game designed for ogres of all ages! Navigate through 16 challenging mazes across four unique evironments in Far Far Away's newest competitive tournament. Test your tilting and rolling skills in Single Player mode, challenge others in Versus mode, work together with friends and family in Co-op mode, or gain bragging rights with the highest points in Score Attack mode. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu ook Switchball gekocht, kon het toch niet laten ;)

17. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Als je in bent voor co-op, ik heb ze nog steeds niet gedaan.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Shrek 'n roll is grappig, ik heb net in de trial game met 2 spelers 1 controller bediend: de een het linker pookje, de ander het rechter. Hoe simpel het ook is, het zorgde voor heel veel lachwekkende situaties :+

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Carcassonne is nu gratis te downloaden! :)

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Danku hartelijk voor de tip. :thumbs: Heb het net even gedaan, is wel geinig (had al een tutorial gedaan), heb alweer 4 achievements ofzo. :thumbs:
    Dit mogen ze best vaker doen. :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina