Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet helemaal met je eens, als je Vice city gaat spelen kan je genoeg andere dingen en missies doen en bij Assasins creed ontbreekt dit wel een beetje. Als je ziet hoeveel fantasie er in de game zit en hoe schitterend het is gemaakt vind ik wel dat het wat afwisselender had mogen zijn.

    Tweede punt is dat ik vind dat de game gewoon volledig Hebreeuws/Arabisch had moeten zijn met Engelse ondertiteling. De hoofdpersoon zegt ingame ook tegen Lucy waarom alle mensen Engels spreken en zij antwoord omdat je Hebreeuws/Arabisch niet snapt, maar dit mag geen excuus zijn omdat ze er gewoon ondertitel bij kunnen doen.

    Verder is het natuurlijk een topgame maar echte perfectie is het niet, ik ga zelf wel proberen 1000 achievements te halen alhoewel ik me af vraag of me dat gaat lukken om 3x 100 flags te vinden in de nauwe steegjes.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    AC is geen GTA, maar als je zegt dat je het spel te snel uitspeelt lijkt het me ook aan jezelf te liggen. Je hebt meer vrijheid dan in de meeste games, het is een free-roaming game. Ik vind het vooral zwak om als excuus te gebruiken dat het te gemakkelijk is omdat je kunt blenden. Blijkbaar moet je van dit soort games houden, maar ik weet zeker dat ik er lang genoeg over ga doen en dat is niet omdat ik niet kan gamen. Meer omdat ik graag geniet van mijn games.

    Het spel is helemaal niet perfect, die minpunten die jij aangaf zijn ook terecht. Ik ben het meer niet eens met dat het spel te snel is uitgespeeld en te gemakkelijk is. Dat is een beetje bull in mijn ogen. Als je door de game heen raast dan valt het idd tegen. Maar dat is niet alleen zo met AC maar met zoveel games in dit genre.
     
  3. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm... ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier rouwig om zijn :D
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Had mij wel erg leuk geleken anders! Geeft denk ik toch een beetje extra sfeer, wat ik vaak met Japanse games ook heb.
     
  5. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa het lijkt wel degelijk op GTA je speelt in een grote stad waar je missies voor je bureau uit moet voeren. In dat opzicht zijn de games gewoon gelijk. Maar waar je in GTA nog een beetje in een auto kon gaan scheuren kan je in AC gebouwen op klimmen en rondspringen maar dat gaat toch wel redelijk snel vervelen. Ook vooral omdat je niemand behalve guards kan doden als je hem nog niet heb uitgespeeld.

    Ik probeer ook van elk spel te genieten maar dan moet het wel zo afwisselend mogelijk zijn. Veel meer dan een civilian saven, pickpockets doen en assasinations is er gewoon niet in het spel. En in mijn ogen staat gameplay nog altijd hoger dan graphics.
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik ben nog niet 1 vlag tegengekomen. Hangen die ergens of staan ze ergens of zo?
     
  7. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat met zakkenrollen dan? tijdens informatie verzamelen lukt het wel, maar als je gewoon iemand op straat wil zakkenrollen. moet je dat eerst unlocken ofzo?
     
  8. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch een beetje op je paard door de stad scheuren :D

    ps. maar als de gameplay fantastisch is en het ziet er niet uit dan wordt ik er ook niet echt vrolijk van vandaag de dag :)

    ieder zijn huig zegmaar ;)
     
  9. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Die staan meestal op gebouwen of in hoekjes. Je hebt er 100 in jerusalem, 100 in damascus, 100 in the kingdom en volgens mij ook nog 100 in Acre.

    Wat Kevf zegt, de gesproken taal in een game is zo erg bepalend voor een game daarom vind ik het jammer dat AC engels is. Ik denk dat dit gewoon puur marketings technisch is gedaan om een zo groot mogelijke groep mensen te trekken.
    Hetzelfde met Naruto ROAN, ik speel hem gewoon niet totdat de japanse DLC beschikbaar is.

    Spellen als patience, mario 1-2-3 vind ik nu nog steeds geweldig om te spelen. Het nog uit te komen starcraft 2 zal ook volledig gaan om de gameplay in plaats van de graphics. Maar inderdaad iedereen heeft andere eisen aan een game :)

    /Mod Gebruik aub de EDIT knop ipv dubbel te posten -/- Kameo
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2007
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut!

    Krijg ik hem vandaag binnen... Ik lees bij de TNT dat hij al onderweg is... En ik moet nog zo fokking veel doen... *arg*
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Werk of zo ja?

    Zelf doe ik een HBO opleiding en zitten we in week 1.10, oftewel een week die gereserveerd is voor excursies etc. En laten die er nou lekker niet wezen en ik dus de hele week vrij ben hehe :9
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dit leverde een bezoekje aan de Gameshop in Den Haag vanochtend op:

    [​IMG]

    En nu gamen! \o/
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ziet er vet uit :D
     
  14. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 13 reviews gevonden waarvan het gemiddelde cijfer op een 7.9 uitkomt, wat gewoon slecht is voor een game waarvan werd gezegd dat het een goty spel zou worden, hype of niet. Waarom is iedereen (althans de meesten) die hem hier heeft er dan toch zo positief over? Zijn de spelers fanboys? Zijn de recensenten azijnzeikers? Normaal gesproken zie je dit eigenlijk nooit.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Verwachtingspatroon. That's it. Ik had verwacht dat het spel ultiem zou zijn. Dat is het niet, het is minder goed dan dat. Maar ik vind wel dat het qua sfeer (jammer van het engels in het spel) en andere dingen echt heerlijk is om te spelen. Persoonlijk hou ik ontzettend van dit soort games en ik had toch echt een wauw gevoel toen ik begon te spelen. Dat heb ik nog steeds wel een beetje.

    Een 7,9 vind ik persoonlijk wat laag, bij mij scoort hij toch wel een 9,0. Ik kick niet op de zoveelste shooter, geef mij maar AC. Ik vermaak me prima met deze game en vind het een van de leukere games dit jaar.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als je een beetje fatsoenlijk informatie had verzameld had je kunnen lezen dat het spel in het begin gewoon erg leuk is (het is nieuw, het klimmen en free-runnen is gaaf, het verhaal grijpt je, de sfeer is goed, de steden indrukwekkend), maar als je er een aantal uren op hebt zitten de missies repetetief worden, de A.I. niet zo geweldig is, het vechten niet even boeiend is, er niks meer te doen is in de steden behalve iedere keer dezelfde lame side-quests, enz.

    Oftewel: logisch (volgens de reviews, heb het spel zelf niet) dat men in eerste instantie vrij lyrisch is, maar nu toch de eerste kritiek onder de gamers hier door begint te breken...
     
  17. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal mee eens, liever 1 assassins creed die rond de 8,5 scoort, als de zoveelste shooter die hoger als een 9 scoort.

    Kwam die postbode nou maar |:-
     
  18. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer je AC hebt uitgespeeld, kun je dan nog wel alle sidequests doen? Dit omdat ik dat anders eerst ga doen.
     
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik nogmaals toevoegen:
    Na 2 jaar World of Warcraft ben je heel wat gewend kwa repetitief.
    Ook ben ik nog geen echt slechte AI tegengekomen, en de blend bug ook nog niet meegemaakt.

    En waarschijnlijk speelde IGN em op de PS3, maar daarop heb je framedrops enzo.

    Tot nu toe nog zeer tevreden met het spel hoor. :thumbs:
     
  20. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer interessante vraag. Ben ook benieuwd naar antwoord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina