Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er een stad in zit waar je overal naartoe kan gaan ist een GTA rip-off. Hoe dom kan je zijn. Dit heeft echt geen reet met elkaar te maken.

Dumbasses

Trouwens, erg vet spel!

2. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het vluchten is ook weer zon punt, het is te makkelijk en eenmaal boven op een gebouw vlucht je een tentje in of zoals in GTA een spray paint. Je kan het gewoon niet ontkennen dat deze games wel erg veel op elkaar lijken ondanks de totaal andere sfeer.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    AC is gewoon fantastisch, ja misschien wordt het repentatief maar is dat niet zo bij elk spel? Dat is bij WOW ook zo. En bij spellen als AC geldt gewoon, je kan zo lang spelen als je fantasie rijk is. Ik ben nu al uren aan het spelen en ben alleen maar aan het rond lopen in damascus, wat ziet dat er fantastisch uit zeg. Het leeft echt. En dan ga ik bijvoorbeeld guards killen etc. Bij GTA liep ik ook altijd uren rond zonder iets met objectives of whatever te doen. Het is gewoon een fantastisch spel en ik weet zeker dat ik uren zoet ben.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand hoe je die garnier moet killen dat is een acre missie 3 dacht ik. Hij zit in de dat ziekenhuis, maar iedere keer als ik hem wil killen wordt ik ondekt en dan blokt hij me, ik heb ook vaak samen met de monnikken gelopen maar dat maakt niet uit.

5. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien moet je minder met je reet lezen en meer je ogen gebruiken en ook naar die andere argumentatie kijken.
    En dumdasses is trouwens dumbass 8)

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jij reageert ook niet echt inhoudelijk. Ik zeg dat het belangrijkste in AC het vluchten en het zoeken naar je doelwit is en dan vooral de manier waarop. Dat je in GTA soms ook naar een sprayshop moet gaan en moet vluchten betekent niet dat beide games heel veel op elkaar lijken aangezien naar mijn idee de essentie en de manier om je doel te bereiken totaal anders is en onderdeel uitmaakt van de gameplay. GTA en Saints Row lijken op elkaar, dat is een rip-off.

Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    oeps zat in het verkeerde topic :p

8. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar je bent het dus niet met me eens dat deze game veel meer potentie had en een stuk originelere onderdelen zou kunnen hebben?

9. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ach hou toch eens op met dat gezeik over GTA Rip off. Blijkbaar begrijpen sommige mensen het genre "Free-roam" nog steeds niet. Zijn alle shooters dan ook een Doom rip off? Nee, accepteer de game zoals hij is. Speel hem als je hem top vind, speel hem niet als je hem niks vind. Maar ga nou geen vergelijkingen maken met GTA want met elke game kun je wel en vergelijking maken.

10. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games als GTA en mass effect of Dead rising zijn allemaal free-roam games maar toch elk compleet verschillende elementen. En dat gevoel heb ik met AC een stuk minder.
    Tuurlijk is de game wel leuk om te spelen maar het had leuker kunnen zijn. En een groot aantal reviewers zijn het daar ook over eens. Je moet wel kritisch blijven.

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Jammer dat er geen Officieel Zeikerd Topic is. Dan kunnen alle mensen die het beter weten daar terecht. Iemand enig idee wanneer play-asia hem weer op voorraad heeft?

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Oh ja, zeker wel. Ik had er ook meer van verwacht. Ik vind het alleen geen GTA rip-off en ik vermaak me prima met het spel. Het is gewoon helemaal mijn ding. Ik vind het spel beter dan jij het doet voorkomen. Laat mij maar lekker rondhobbelen in die wereld en ik vermaak me best. Tuurlijk, ik ga me op een gegeven moment zeker vervelen, maar er bestaat geen spel waar ik dat niet bij heb na een tijdje spelen.

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat kan wel 2 weken duren volgens mij :eek:

14. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat sommige mensen niet tegen kritiek kunnen zonder het spel zelf gespeeld te hebben :thumbs:
    Volgens mij kan ik maar beter ophouden want er lijken hier UBI soft medewerkers aanwezig te zijn.

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik snap niet dat je GTA niet opstart, dat is immers de übergame volgens jou. :'-(

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jou argumenten kloppen gewoon niet, natuurlijk kunnen er dingen beter aan het spel, maar gta ripoff slaat weer nergens op.

17. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vice city vond ik inderdaad een hele toffe game net als AC.

Dus een aantal factoren die ik eerder heb genoemd vind jij totaal geen vergelijking met GTA en dus origineel door UBI soft verzonnen?

Dat verdwijnen in een tent dat is toch puur afgeleid uit de spray paints van GTA. Dat had toch op een heel andere manier gedaan kunnen worden in de eigen AC stijl.

Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  18. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel voor dat je eens wat ideeën geeft wat volgens jou dan niet goed is, en hoe het anders zou moeten.
    Trouwens, bij AC komen ze je gewoon uit je hooibaaltje slaan hoor als ze je erin hebben zien springen.
    Dat is bij GTA toch wel anders.

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat die GTA rip-off gedachte gewoon in je hoofd zit Wooldoor want het valt echt wel mee hoeveel deze games op elkaar lijken.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk echt dat jij het niet snapt. Het is zo uit om te roepen dat iets een rip-off is. Dat was begin 2000 nog wel hot, maar nu is dat een beetje uit. Je argumenten zijn niet juist, en je reageert ook niet op andermans argumenten welke die van jou tegenspreken. Dus ik denk dat je roept dat AC een GTA rip-off is omdat dat wel leuk klinkt. Wat er is geen enkele beargumentatie voor (iig niet door jou genoemd) waarom dat dan zo is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina