Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Als iemand zin heeft call of duty samen online tedoen voeg mij gerust toe! Kontschopper NL
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kontschopper ik kan jouw niet toevoegen.
    Weet jij mischien waarom?

    ---

    Anyway Cod4 is een geweldige game en ik zou hem nu eigenlijk aan het spelen zijn, Maar dat gaat niet omdat mijn xbox in de prak ligt.

    Maar goed vanmiddag ga ik een nieuwe halen dus vanavond kan ik weer online.
    (Je denkt toch zeker niet dat ik ga zitten wachten tot microsoft hem eindelijk is gemaakt heeft)
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Welk lvl is de achievement : Your Show Sucks - smash all the TV's with Al-Asad's speech ?
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is die nu 3x vastgelopen in 1 uur!

    Meer mensen die er last van hebben?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Charlie Don't Surf (act 1 dacht ik)
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    kwdtje, als je dood wil met COD 4, voeg mij maar toe, check gamertag links.

    Ben trouwens Symphony X op DVD.NL
     
  7. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Soldaatjes uit heli schieten is gruwelijk leuk:lol:
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens 2 rare bugs gisteren in de SP,
    ik besloot het nog een x te spelen, en besloot die farmer te redden voor die achievement, ik schiet die gassies neer voordat die farmer neergeschoten wordt, maar ik krijg geen achievement....

    later kreeg ik ook nog iets raar, op een gegeven moment moet je naar de andere kant van het veld rennen, en van achteren komen dan ventjes in een truck aangereden, gaz maakt deur open, ik en m'n squad rennen naar binnen, we waren all lang binnen, zegt price nog: hurry up soap, get inside ( ofzo iets)
    rent die nikolai opeens naar buiten, en doet price die deur dicht..... later kwam ik nikolai ook helemaal niet meer tegen.....
    niet zo heel veel meer gespeelt, hoop alleen niet dat ik oneindig hoef te wachten als we met een helikopter worden opgepikt......
     
  9. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe Loopt ie precies vast?

    Want de mijne is nu al zo vaak gecrashd dat ie naar duitsland toegaat.
    (Met als Crash record 10 keer in een half uur.)
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Iemand bekend met de locaties van de tv s ?
    Ik krijg deze achievement maar niet ...
     
  11. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ligt niet aan je xbox, dit zijn xbox-live/ infintyward server problemen... Heeft zo nu en dan iedereen problemen mee \o/
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteravond even met Doelie en Triple X gespeeld. Ging lekker :D Van de 2 potje dat ik mee deed hadden we zwaar gewonnen. De kills ging lekker!

    Ook weer wat verder met de SinglePlayer, en wat zitten er toch klote momenten in 8). Sjemig! Maar wel ontzettend vet.

    Kan mij trouwens helpen met zo'n hond. Zo'n beest jumpt dan op mij maar ik krijg hem nooit dood, er staat dat je op je rechter stickje moet drukken, ik druk als een gek maar er gebeurd vrij weinig....
     
  13. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik de eerste keren ook met die kut hond maar nu dood ik hem altijd door gewoon te heel eventjes te wachten tot hij naar u nek wilt bijten en dan die knop ingedrukt houden ;) dan gaat hij die hond zijn nek breken, beetje een kwestie van timing en de druk ingedrukt houden, en niet blijven op drukken na mekaar
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ah thanks. Want op het voorbeeld stond *Klik klik klik*. Dus ik dacht, moet rammen, maar dat hielp dus niks. Ingedrukt houden was het :cool: Smart....
     
  15. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze pas neerschieten als een van je maten er wat van zegt heb ik gelezen (heb de achievement zelf ook nog niet, heb die hele boer niet gezien :D).

    Als je daar al niet voorbij komt kan je beter stoppen met spelen :D Hehe, grapje. Postitie 1 zijn die 3 kartonnen kerels, postitie 2 is de kerel onderaan de trap, dan een flash granaat gooien in de volgende ruimte (positie 3 ). Wachten tot die afgaat en naar binnen gaan waar je weer 2 kerels moet neerschieten. Naar de volgende positie (4) lopen (kan maar 1 kant op) en weer 2 kerels neerknallen. Dan nogmaals een flash granaat gooien in de ruimte tegenover positie 4. Daar komen dan weer 2 kerels tevoorschijn, neerschieten en rechts naar buiten lopen en naar de finish. Je moet dit binnen 1 minuut doen geloof ik of binnen 20 seconden voor een achievement. Je krijgt tijdsaftrek voor gerichte schoten (dus per kartonnen bord dat je neerschiet 1 kogel gebruiken en uiteraard ook raak schieten).
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat denk ik ook ja, want ik kreeg hem ook niet. Terwijl die boer wel fijn zijn huisje binnen gaat
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ,check mn eerdere post. de achievement werkt alleen als je die boer redt, nadat price tegen je zegt dat je beter kunt ingrijpen voordat ze die arme boer killen. als je die boer redt voordat hij dat zegt, werkt die achievement niet
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nu op het punt dat je bij die boerderij bent. En dat Gaz die kelderdeur moet openen. Steeds als ik naar binnen wil, wordt ik neergeschoten.

    Tips iemand?
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wacht tot hij helemaal open is, en die mannetje van je eigen team ook weg zijn in dat gat. Gooi vervolgens aan de linkerkant een flashbang. Een sprintje en het moet lukken.

    Althans op veteraan lukte mij het wel.
     
  20. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey die achievemnt van Your Show Sucks,
    moet je alle televisies die de speech van AlAsad uitzenden kapot maken.
    Ik heb net dat level met tv station gehaald, daar stonden er heel veel maar komen na dat level nog meer van die tvs? Want heb de achievemnt nog niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina