De plek om met een aantal XBW-ers een game-afspraak te maken PNS - id's Kevf_NL (Kevf) Toxito (toxito) Serkar (nitram) Apollo_Creed (Kameo) AapVader (AapVader) NERAZZURRI_NL (NERAZZURRI) JeepXJ89_NL (Kombat) M1k3_NL (Michael T) tracks789
Dom van me, had mijn stem ook op woe moeten zetten games die ik heb: CoD4 Ridge Racer 7 Eye of Judgement Tag: Kevf_NL Headset: ja (onderweg)
Tja mijn 'probleem' is dat ik de meeste online games (zoals CoD4 op het moment) meestal voor de 360 koop. Omdat wat meer vrienden van me een 360 hebben en ik daar dan mee samen speel. Wat betreft third party titels zul je mij dus niet vaak aantreffen op playstation Network. First party kan echter nog heel interessant worden als Sony met wat vette online games aankomt. Gamertag: Toxito Dag: Zondag Kudos: Voor de vriendin van Kevf
Hey luitjes. Bij deze, ondanks de lage respons, even een eerste try-out: komende zondag om 20.30 CoD 4. Laat even je tag achter als je dat nog niet gedaan hebt. En uiteraard ga ik er verder vanuit dat ik niemand hoef te muten vanwege geschreeuw ed Kevf_NL
Ik heb voor zondagavond gekozen. Mijn id is: Apollo_Creed. Heb alleen COD4 (nog) niet. Online games: Resistance FOM, MotorStorm, Formula 1 CE, Ridge Racer 7, Warhawk, Eye of Judgment, The Darkness. Headset: Ja.
Zolang deze thread nog zo klein is, is het misschien handig als iedereen ook zijn online games bij zijn eerste post zet?
Ik probeer er ook wel bij te zijn zondag. Ik weet nooit hoe mijn dagen verlopen in het weekend dus dat weet ik zondag pas. Mijn gamertag: AapVader Spellen: COD 4, Warhawk, resistance en motorstorm. Headset: Ja
PS ID: NERAZZURRI_NL Er is zondagavond toch geen noemenswaardig voetbal, en denk dat ik wel thuis ben. I'm gonna smack you bitches up! *)
Voeg mij ook maar toe, ik heb het liefst woensdagavond, maar zondag kan meestal ook wel. ID: Da_Houseman Spellen: COD4 Motorstorm Resistance maar vooral COD4online
Als de opkomst een beetje ok is en de sfeer ook dan pakken we de woe er ook bij. Ligt er dus aan hoe het allemaal loopt
Doe mij maar ook de zondag avond indd. Ik zou wel spellen kiezen die veel mensen al hebben, Motorstorm, Resistance, COD. PS_id: JeepXJ89_NL
Ik heb ook weer even tijd na het uitspelen van Metroid 3 op de Wii Wat een avontuur trouwens...heerlijk. Heb eigenlijk alleen RFOM en Warhawk om online te spelen..ben in allebei vrij matig Heb wel gisteren mijn DUALSHOCK 3 binnengehad en het is een erg tof ding.... Toch beter en guess what..alles werkt zo'n beetje zelfd de demo's van GT5, Uncharted etc. Alleen is het nog wachten op de patch 1.2 van Warhawk....lijkt me super om dan eens flink te rumblen Zit alleen met wisselende diensten en dat is dan weer een beetje k*t
Oh nice! hoe duur kostte die in euro's? Wil er ook wel een, en hijs zeker ook weer zwaarder dan de normale? Want dat vind ik echt een nadeel van de huidige ps3 controllers dat ze zo licht zijn.