Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb bericht van Microsoft Nederland en zoals beloofd binnen 72 uur! En goed bericht ook 'ze weten het ook niet, maar zijn er hard mee bezig'

    Komende dinsdag loopt wederom een beloft van ze af en ben ik de console om en nabij de 7 weken kwijt. Als ik hem dan niet terugheb schakel ik mijn rechtsbijstandverzekering in. Stelletje klootviolen daar :{
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    als ik op service.xbox.com kijk. Dan kan ik alleen een console registreren, ik kan dus niet kijken wat de status is.

    En op UPS staat dit
    FRANKFURT,
    DE 14/11/2007 10:24 's morgens RETOUR NAAR ZENDER
    14/11/2007 6:59 's morgens WORDT AFGELEVERD
    14/11/2007 6:18 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 14/11/2007 2:53 's morgens VERTREKSCAN
    AMSTERDAM,
    NL 13/11/2007 9:56 's morgens AFHAALSCAN
    DE 12/11/2007 1:49 's middags FACTURERINGSGEGEVENS ONTVA

    hebben ze hem dan al binnen?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  3. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    7 weken? pfff kan me voorstellen dat je gek word. 3 weken is lang maarja daarom melden ze dat ook van te voren. als het 7 weken duurt dan heb je wel wat te vertellen lijkt mij.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Site is niet officieel en werkt voor geen meter bij de meeste mensen. Niks van aantrekken :)

    edit: even mail teruggestuurd:

    Dank u voor uw antwoord, echter dit hoor ik nu al zo'n 1.5 maand, terwijl andere mensen hun console binnen drie weken terughebben.
    U kunt zich misschien voorstellen dat ik zo weinig vertrouwen meer heb in de afhandeling. Volgens de laatste 'belofte' heb ik mijn console
    uiterlijk dinsdag terug. Mocht dit niet het geval zijn dan speel ik het verder via de consumentenbond en mijn rechtsbijstandsverzekering. Ik kan me voorstellen
    dat dit als een dreigement overkomt, echter zo is het totaal niet bedoeld. Ik word steeds vriendelijk geholpen, echter er gebeurt gewoon niks.
    Ik hoop daarom dat u begrijpt dat ik het na komende dinsdag anders ga proberen op te lossen.

    Mvg Kevin Danes
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat werken er voor onopgeleide kut ho's bij die helpdesk zeg. Heb vandaag al voor de derde keer moeten bellen omdat die kneus van eergister me nutteloze labels heeft toegestuurd; ik krijg een error van UPS als ik 'm wil openen. Lekker dan, nu al 3 referentie nummers gekregen. Heb dus net ook een compensatie ge-eist. Hij reageerde wel wat raar, mja skijt aan. Ben dalijk al weken bezig om die 360 alleen nog maar de deur uit te krijgen, laat staan die hele reperatie periode.
     
  6. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijk mooi om te lezen.

    ---

    Ik ben gister ook netjes en vlot geholpen, Hoewel ik het wel jammer vind dat de vriendelijke meneer het hele verhaaltje wat ik een jaar geleden al had gehoort moest oplezen.(letterlijk zo klonk het, alsof hij het oplas) En zo intresant is het niet.

    Maar goed, vanochtend netjes de labels in mijn mailbox.

    Later in de middag een nieuwe Xbox360 halen en morgen deze laten ophalen door ups.
     
  7. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt je het niet een klein beetje gek dat je een nieuwe xbox ophaalt?
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    gek ? ik vind dat niet gek.mijne is vorige week kapot gegaan.en ik heb toen ook een nieuwe gekocht.Als de andere terug is heb je er 2
     
  9. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik blijf het gek vinden. Xbox gaat stuk door Microsoft en jij loont Microsoft door een nieuwe xbox te kopen :9
    Ik koop mischien ook wel een keer een nieuwe xbox, als er bijv een vernieuwde of mischien wel de slim versie komt, maar ik zal nooit een tweede xbox kopen omdat de huidige stuk gegaan is door een productiefout...
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  10. redlegion

    redlegion Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    nee idd, ze kunnen de tering krijgen. ga geen 200 euro extra betalen omdat ik dan zeker weet dat ik nooit hoef te wachten als er 1 van de twee kapot gaat :x
     
  11. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien het feit dat het de vorige keer 6 weken heeft geduurt, En ik al geruime tijd arbeidsongeschikt thuis zit.
    Vind ik het niet gek om een 2de xbox te gaan halen.
    Ook spreek ik de meeste van mijn echte vrienden vaker over live dan in het echt (wonen ook allemaal niet erg dichtbij)

    Je hebt ergens wel gelijk dat je microsoft toch weer een deel van je geld geeft.
    Maar ach ik had uiteindelijk ooit toch wel een 2de gekocht (van de vorige xbox had ik er ook 2, En ik heb ook 2 tv's dus...)

    En het voornaamste punt voor mij is dat ik de Core/Arcade veel mooier vind omdat die geheel wit is en niet zon lelijke chrome dvd lade heeft.

    Maar je hebt gelijk hoor, Het blijft toch 280 euro.

    En het is ergens wel te zot voor woorden maar ach,

    Veel Hobby's kosten nu eenmaal veel geld.

    Hoe dan ook, Ik vind een 2de xbox kopen als de eerste voor de 2de keer stuk is en je 35+ games hebt logieser dan wachten tot ie gerepareerd terug is om hem dan te verkopen en een ps3 te kopen. (waar vervolgens geen hol aan is omdat je al je xboxlive vrienden mist)

    Anyway, Het is ook maar net hoe je er tegenaan kijkt en wat je banksaldo is/toelaat.
    Niet dan?

    (wauw nieuw woord: logieser)

    ---

    @ redlegion,

    Wat loop jij nu weer stoer te praten,

    Microsoft ziet geen Cent terug van die 280 euro.
    Ze verkopen hun consoles namelijk met verlies en behalen de winst op de games.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Hier hetzelfde verhaal. Als de labels vandaag niet bij de post zitten, moet ik maar weer eens gaan bellen... Diep triest is het.
     
  13. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf niet afhankelijk van mn spelcomputer, 3 weken wachten was dan ook geen probleem voor mij. Ik heb ook veel hobbies en dat zijn dan sporten als Wakeboarden, wat ik zelf meer het geld waard vindt.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  14. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vandaag een nieuwe xbox 360 terug, maar ik kon niet op markplaats, voor de mensen die dit ook hadden: vraag maar aan mij hoe je dit oplost. Ik heb de oplossing gevonden.
     
  15. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom dit niet even in je bericht puntsgewijs even medelen? Hebben er anderen er ook wat aan he :confused:
     
  16. redlegion

    redlegion Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, microsoft ziet er geen cent van terug.. maar ik mis wel een hoop geld als ik door wil blijven gamen. ik moet er namelijk 50 uur voor werken bij de AH
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo even geld, zeer lief meisje aan de telefoon, wederop binnen 1 minuut aan de lijn. En wat denk je, hij is gisteren gerepareerd en vadaag door ups opgehaald. Mooi een T&T nummer gekregen en daar zie ik dat hij de 15de is verstuurd naar mij, dus waarschijnlijk morgen hiero :D weet je hoe blij ik ben :D tering juuuuuh :D

    maar blijft er van balen dat hij kapot gaat :mad:

    27-10 Gebeld
    29-10 Opgehaald door UPC
    30-10 Aangekomen in Duitsland reparatiecentrum
    31-10 Ingepland voor repratie
    09-11 In raparatie
    12-11 Ingepland voor repratie (:mad:)
    14-11 Gerepareerd
    15-11 Opgehaal door UPS bij reparatie centrum


    nu hope dan UPS geen vage dingen uithaald (vast niet) en dat hij morgen binnen valt! :D sweet!
     
  18. jordtie

    jordtie Xbox360!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd:thumbs:

    Ik moet helaas nog wachten, terwijl ik vandaag AC binnen kreeg=(
    Ik ben hem ondertussen als 12 werkdagen kwijt.. Ik ga zometeen denk ik maar weer is bellen! Denken jullie dat ik compensatie kan krijgen? (hij is voor 2de keer kapot)!
     
  19. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn x-box heeft het verkeerde afleveradres meegekregen=( Hij staat nog in reparatie maar toen ik belde vroegen ze waarom het afleveradres anders was dan mijn huisadres. De klantenservice heeft het verkeerd doorgegeven aan de ups en kan niet veranderd worden volgens Microsoft (5x gebeld!!!!) Nu moet ik maar zorgen dat die mensen de ups door willen sturen naar mij....(zou ik daar compensatie voor krijgen???:confused:)
     
  20. jordtie

    jordtie Xbox360!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net gebeld, hij zegt dat hij nu wordt gerepareerd. Hij denkt dat ik hem volgende week terug heb. Compensatie heb ik niet gekregen, hij zei dat ze dat alleen doen als je 360 2 x in dezelfde maand kapotgaat!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina