Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt vrij in het begin een kerel op gruwelijke wijze neergestoken. Ik denk dat hij wel 30 keer op zon gastje insteekt.
     
  2. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    sommige mensen vinden hem tegenvallen vanwege teveel herhaling na een tijdje..maar zoiets cools herhalen is toch niet erg? En misschien gaat het na een tijdje wel vervelen, dan was het begin alsnog zó vet dat dat eigenlijk niet erg is 8)
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik ga hem dan toch maar halen denk ik en ALS hij niet bevalt bied ik hem hier aan als te ruil :p.
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hmm ik ben er na een middagje spelen nog niet helemaal over uit wat ik van de game moet vinden. De sfeer is goed, het ziet er mooi uit, maar op de 1 of andere manier ben ik er nog niet helemaal achter wat ik nou allemaal aan het doen ben de hele tijd. Ik loop wat rond, ik klim wat, opeens word ik aangevallen, ik vind het nogal verwarrend allemaal.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Beetje raar dat ze daar een 6,5 voor geven. Je kan ook overdrijven denk ik dan. Ze willen graag meedoen met de anit-hype lijkt het wel. Ik kan wel games bedenken die hoger scoorden dan een 6,5 en totaal in het niet vallen bij AC. Beetje vreemd.
     
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0

    Combo kill is dacht ik dat je een 2e keer op x drukt precies wanneer je zwaard contact maakt met het zwaard van de tegenstander. Dan kill je hem dacht ik in 1 keer met een mooie animatie.

    Mijn bevindingen tot nog toe: Het is een erg vette game. De sfeer en graphics spatten zelfs op mijn oude beeldbuis van het scherm (HD dingetje in aantocht). Gameplay is erg leuk, ben meerdere uren bezig geweest met alles halen in het eerste gedeelte van de eerste stad waar je komt. Om uiteindelijk dus de eerste assassination te doen. De filmpjes en dialogen zijn van erg hoog niveau en vullen de game perfect aan.

    Combat is dik in orde en ook de AI van NPC's is erg goed gedaan (blend bug nog niet meegemaakt).

    Het allermooiste aan deze game vind ik:
    de bruut harde actie,
    de prachtige sfeer van de grote stad,
    het idee deel uit te maken van een middeleeuwse wereld,
    de mooiste character animaties die ik tot nog toe heb gezien.

    Of het eentonig wordt weet ik niet voor anderen zeggen, maar voor mezelf weet ik 95% zeker dat ik assassins creed niet saai ga vinden zolang ik de storyline heb.

    Naar mijn mening een zeer goede game dus.
     
  7. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak doen websites dat ook om extra aandacht te krijgen.Dit spel is dat zeker niet waard.Krijg hem zelf morgen pas,en als 2 van de 3 gamers zeggen dat dit een goed spel is,dan klopt die 6,5 totaal niet.|:-
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen dan zou je toch op een 6,67 - 6,7 komen als eindcijfer :+
     
  9. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan volgens jouw beredenering:

    * In Call of Duty kan je rondlopen, in -elk- ander schietspel ook
    * In Call of Duty proberen anderen jou te vermoorden, in -elk- ander schietspel ook
    * In Call of Duty moet je schieten, in -elk- ander schietspel ook

    OMG HET MOET VAST EEN RIPOFF ZIJN! Onee wacht, in sommige schietspellen hoef je geen taktiek te gebruiken en in andere wel :+

    Als je zo gaat beredeneren blijft er niks origineels meer over. AC is -redelijk- origineel.
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    deze game is zo vet :D ik vind hem echt héél erg goed, ook de gevechte met de guards, ze vallen echt niet en voor een aan.. als ik met eentje bezig ben gaat de andere ook gewoon aanvallen en moet ik die snel blocken etc. en de free-running is super lauw, ben er nu al erg goed in kan ze de hele stad free runne :9 en ik speel pas 2-3 uurtjes, zit nu in damascus
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is dat overdreven, maar ze proberen de essentie een beetje te bekijken, als het niet zo gehyped was, dan hadden ze denk ik een stuk milder geweest.

    Ze proberen alleen het punt te maken, als de graphics wegvallen, dan blijf er eigenlijk niet zo veel spectaculairs over.

    Zo speel je alle negen assassinaties uit:
    - Verlaat de gilde en infiltreer de stad
    - Beklim er een toren zodat je het gebied kent en je je doelen op je map kan localiseren
    - Vekrijg informatie van mensen
    - Vermoord de persoon


    En van dat patroon wordt nooit afgeweken, bovendien verloopt het verkrijgen van informatie ook bijzonder repetief.

    Ja, ze hadden er gewoon meer dingen in moeten stoppen, meer gesprekken, meer opties.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Een dergeljke site moet door het hypen heenkijken, en mag daar al helemaal niet aan mee doen.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat vind ik ook, je kan niet zo heel veel, tenminste je moet niet zo heel veel om het spel uit te kunnen spelen en het verhaal te volgen. Neemt niet weg dat een 6,5 een belachelijk laag cijfer is voor deze game en totaal niet terecht. Een 8 zou ik nog wel kunnen begrijpen, maar een 6,5 gaat me echt te ver. Ik had iig wel een wauw gevoel toen ik begon met spelen en die is nog niet weg (2 of 3 uur gespeeld). Je kunt een spel niet afrekenen omdat je het zelf zo loopt te hypen. Dan ben je een slechte reviewer en wil je gewoon graag zelf opvallen. Als je dit spel beoordeeld zonder de hype eromheen is het onmogelijk om er een 6,5 voor te geven.

    Overigens vind ik het ook opvallend dat er zoveel verschil zit in de cijfers bij de reviews. Ik zie alle cijfers zowat voorbij komen. Mijn smaak is dit spel iig wel.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, dat is een beetje hoe je die review op vat, misschien kijken ze er juist doorheen en vindt de reviewer het oprecht, na uren spelen, een vrij matige game.

    Kijk IGN Australie geeft het een 8,7, maar geeft voorafgaand bij de review al wel het volgende aan:
    Het geheel is free-roaming, maar het game-systeem absoluut niet. Als je hoopt op een game waarin je alles kan doen wat je wilt, dat is die niet. Dit is een platform game met een klein beetje stealth. Het is een oppervlakkige game en je volgt de doelen van punt A naar punt B via gebouwen en paarden.
    Als je je daar in kan schikken, dan is ga je veel plezier beleven aan een game die heel weinig dingen doet, maar dat wat die doet, heel, heel goed doet.


    Kijk, dat is natuurlijk al een heel andere insteek. De IGN UK reviewer kon zich daar blijkbaar helemaal niet in schikken en dan kan ik me voorstellen dat voor hem die 6,5 een reeel cijfer is. Maar ik denk ook wel te laag ja.

    Ja ik denk dat een 8 ook een cijfer is dat meer op z'n plek is.

    Moet gezegd overigens dat Gears of War ook veel hogere cijfers kreeg, maar dat was dus echt een game waarin je helemaal niks kon doen! Alleen van punt A naar punt B lopen. Ja en alles omleggen wat je tegenkwam, maar dat slaagde ook zeer royaal in de opzet (en natuurlijk bovenal, de graphics). Ja okee... Het had multiplayer, maar goed, dat terzijde.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  15. gladiatorxxx

    gladiatorxxx Microsoft Rules!!

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Assassin's Creed gisteren avond uitgespeeld. maar snap de einde niet.
    kom er 2de deel uit??? bestaat nog andere einde??? of zit ik vast bij het eind van het speel. maar ikheb wel 750 punten INCL compleet Assassin's Creed. need help
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, wat een masterlijke game. Het is echt super als alle guards achter je aankomen en je voor je leven overal sprint! Net op de hoogste toren van Damascus gegaan, en damn wat een uitzicht _O_
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    IGN is misschien een fijne site voor informatie en beelden. Maar voor de reviews kom ik er niet. Ze gaven Dead or Alive Extreme Beach Volleybal een 9 destijds. :'-(
     
  18. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks mis met DoA Extreme Beach Volleyball :D

    Ik ga AC vanavond halen. Ik ben wel benieuwd want ik heb helemaal niets van deze game gevolgd en kreeg pas interesse toen ik er over las in de PU.

    Oh, en de game lijkt me wel een crackdown rip-off, want daar moet je ook op gebouwen klimmen en mensen doodmaken. :x
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kill je trouwens je target als een "real assassin", voor die achievement? Achter hem sneaken en een low-profile assassination uitvoeren ofzo? Ik heb m'n eerste target namelijk met een high-profile asssination vermoord (gewoon springen en switchblade in z'n nek proppen, geweldig _O_).
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ligt het aan mij, of is de game erg makenlijk? Het gevechts systeem gaat nog wel, maar het is zo makenlijk om weg te rennen. Er zijn gewoon TE VEEL hooibalen en die kooien :+ :{ Ik hoef een dak maar op te springen, en ik zit al in de buurt van een verstop plek.

    Ik heb nog maar een Assassination uitgevoerd, en ik ben nu in mijn 2e stad. (Ik speel trouwens met de volledige hud uit!) Daarom is het mischien wat lastig, maar opzich nog makenlijk te doen tot nu toe.

    Een vraag aan degene die al verder zijn..

    Wordt het nog moeilijker :9 Telkens als ik nu vlucht, en ik ren de daken op is er eigenlijk maar 1 gast die me achterna rent :emo:

    /Edit

    Assassins Creed is wel de mooiste game die ik oooit gezien/gespeeld heb!!!!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina