Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En zo is het maar net.

    Maar ik moet eerlijk zeggen dat vanaf begin af aan greep Assasins Creed me niet aan omdat ik de setting niet leuk vind,en ook de doelstelling kwam niet zo bij me over waardoor ik zoiets had van laat maar waaien.

    Toegegeven na enkele Reviews ben ik wel benieuwd hoe het gaat verlopen aangezien de Game wel een degelijke nieuwschierigheid opwekt.

    Maar zoals je zegt Mass Effect heeft veel meer om het lijf en heeft in principe een totaal aan Gameplay uitvoeringen dat de Game gewoon boven AC komt en dat is gewoon weer een feit dat ik op ME mn geld ga zetten. :)
     
  2. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/Dit spel wordt het spel van het jaar!Daar straks nieuwe gameplay beelden gezien,en ik moet zeggen: Erg indrukwekkend.Laat maar snel komen dit spel.
     
  3. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zoiezo nog de Orange Box kopen en mischien ook wel Assasins Creed, maar daar heb ik vanaf 23 nov toch geen tijd voor.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    als je van rpg houdt misschien
     
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    of als je van shooters houdt misschien...
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okee.maar het blijft rpg.En in de space .niks voor mij
     
  7. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je Oblivion hebt gespeeld? Maar dat vond je ook niks? Ik ben ook geen rpg fanaat. Final Fantasy enzo heeft me nooit kunnen boeien, maar Westerse RPG's zoals KotOR en Oblivion wel. Tja, het thema Space moet je van houden.
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion vond ik wel een goede game.ik moet hem nog is verder doen.Maar met mass effect is het vooral het space gedoe echt mijn ding niet.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Space gedoe is wel leuk. Al moet ik zeggen dat KOTOR me veel beter kon pakken. Vechten met een lightsaber is 10 x doper dan met die wapens. Moet zeggen dat dat cover systeem wel erg goed in elkaar zit. Alleen jammer dat je teammaten soms je weg blokken. Zelf ben ik ook niet echt kapot van de grapics. Filpjes en interacties zijn prachtig maar als je aan het spelen bent zit er zo'n rare onduidelijke blur overheen. Wet niet wat het is maar het stoort me. Maar dit is een game waar heel veel mensen plezier aan gaan beleven. Focking uitgebreid veel laneten die je kan bezoeken.

    /Mod We hebben van de leverancier vernomen dat deze game pas maandag naar de winkels wordt verzonden. Daarom heb je voor deze post een ban gekregen tot na de release van Mass Effects
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt hem ook al (illegaal)?
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel Halo 3 spelen he ;)

    Smeerlap :9
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    lol :thumbs:
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Lightsaber rules! _O_ Wacht ook nog geduldig op die andere star wars game! (ben naam vergeten!) Die moet ook erg vet worden! :+
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Star Wars Unleashed bedoel je?

    Ja daar wacht ik ook heel erg op,maar je speelt wel er een dienaar van Darth Vader dus wees gewaarschuwd :)
     
  15. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het zo mee eens :D

    Alleen ja, persoonlijk vind ik het dan wel weer jammer dat het gewoon een action/shooter is en niet iets van een Mass Effect. Hoe jammer dat Mass Effect niet een Star Wars game is... Dan zou ik echt gaan huilen van geluk...
     
  16. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben juist blij dat er niet met zwaarden moeten worden gevochten. Het zwaardvechten in Oblivion vond ik ook drie keer niks, voelde zo klungelig aan. Of was het in KOTOR totaal anders (die heb ik nl nooit gespeeld =( )
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee in Star Wars Unleashed speel je ook met LightSabers maar ik start er nog een aparte Topic over met meer details anders zijn we hier een Game aan bespreken waar deze Topic niet omgaat,en das niet de bedoeling:)
     
  18. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is de blur die jij bedoelt de movie grain effect. Kun je uitzetten in het menu, probeer maar eens of het dat is. Sommige schijnen het mooi te vinden want het maakt alles wat softer en geeft een 80s film effect, andere vinden er weer niks aan.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Iedereen gaat helemaal plat nu met Assassins Creed. Ik denk alleen maar "nog 8 dagen". :) Dan gaan we pas echt genieten
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    is vooral voor de multiplayer denk ik.want ik ben geen halo fan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina