laat je me weer zitte eerst mij uitdagen en dan niet meer wille mooie vriend ben jij zeg het strax tegen je mama en dan moet je persee spelen anders krijg je bille koek \o/
Huh? Waar zeg ik dat je slecht ben en dat ik je uitdaag? Ja vind het best, maar om 4 uur zit ik nog op school.
Mijn internet doet het nu al 2 dagen helemaal niet, dus ik kan helemaal niet spelen Zit nu op school btw. Maar ik wist dat er live problemen waren, maar internet op de PC doet het ook niet? WTF?
Ff voor de duidelijk heid: Niet een cg match dan he, gewoon een fun/onofficieële :b: anders kunnen we net zo goed meteen een lost neerzetten.
nee hij denkt dat het trefbal is en houd ze vast j/k nee heb net met aantal mensies per toeval gespeelt en had hem de gehele tijd met granaten
4 keer achter elkaar WTF HAX! Ik dacht steeds van: Ik ga nu ff anders lopen, dan vang ik niet zo'n granaat...en wat denk je, ja idd, een granaat
ik vind het goed beide mag van mij xD ps: stuur maar messenge op live, we hebben nog geen match gespeeld dus ben benieuwd