In het algemene topic over deze game groeien de pagina's per seconde, maar inmiddels verschijnen er ook veel vragen over de game van mensen die ergens vastzitten of iets niet snappen.. Vandaar dat er vanaf nu een algemene hulpthread is waar deze mensen terecht kunnen. Stel hier je vragen over AC, mocht je ergens vastzitten, of andere hulp nodig hebben! Cheers!:b:
ja, maar klopt het dat je bij je eerste en tweede view points die je tegen komt geen objectives erbij ziet op je map?
Dat klopt! Jelmem: Waar heb je dat gedaan, probeer er gewoon nog een aantal te vinden als je dat doet in een stad.
ja je aller eerste en 2e viepoint in het kingdom is puur om je kaar te laten groeien, verder geen objectives, dat is alleen in de steden
Die achievement Fearless (alle high-points), is dat alle 12 in de Kingdom, of alle 12 in de Kingdom + 9*3*3 (9 per district keer 3 districten keer 3 steden )?
ik mis nog 1 High Point in Acre volgens mij, maar ik kan hem nergens vinden -_- heeft iemand toevallig een kaart? @TweaK Fearless moet je alle high points hebben in iedere stad + Masyaf + Kingdom. Er zijn er echt behoorlijk veel hoor, in iedere sectie van een stad zitten er rond de 10, dus er zijn er over 100
Nee, 9 per district. En er zitten 3 districten in een stad. Dat is dus 27 per grote stad. Keer 3 (Damascus, Acre, Jerusalem) is dus 81. Dan nog 12 in the Kingdom is 93, en er zitten er nog 3 ofzo in Masyaf.. Dus ik denk dat je net onder de 100 uitkomt.
Locken op je vijand + RT inhouden wanneer hij je wilt slaan snel op X drukken terwijl je RT nog inhoud. Altair zal vanzelf een move doen dan!
ze staan toch gewoon op de kaart als je er 1 in een gebied heb gevonden? dat is per stadsdeel, en dat zijn er meestal 3 per stad = al ongeveer 30 in 1 stad.
Iemand alle vlaggen in het begin level? Edit: Wat moet je hiervoor precies doen? Grab and Throw 25 Harassers. Want ik heb al ZOVAAK een kerel ergens tegenaan gegooid, of ergens vanaf.. Of moet het met burgers? Harassers zijn toch aanvallers?
Harassers zijn die mensen die beggen om gold denk ik, of anders die (dronke?) dunne zwervertjes die je soms een dreun verkopen. Ik snap echter niet hoe je die -vastpakt- en gooit. Ik kan ze slaan enz, maar ik kan ze niet locken en ook niet gooien/vastpakken :/ En harassen is aanranden.