Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    op je map kan je kijken wat elk icoontje is op je GPS
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar er stond alleen dat maandje op me GPS, terwijl ik in de 1e stad niemand heb vermoord :confused:. Dat snapte ik niet helemaal
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste stad is zeg maar de hide out. In de grote steden moet je mensen vermoorden dus eerst die in damascus. En je moet eerst zeg maar in de hoge torens klimmen waar je met een knop je map kan updaten zeg maar, dat moet je op een paar torens doen en dan heb je nieuwe icoontjes waar je dingen moet gaan doen etc :)
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Je eerste assassination is niet in Damascus, Acre of Jerusalem. Je moet terug naar het begin.
     
  5. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Voornamelijk wanneer ik bv hard over de daken ren (ala achtervolgingen e.d.). Dan lijkt 't soms net alsof de 360 't niet helemaal kan bijhouden.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is degene die jij bedoelt geen Assassination (''officieel''). ;)

    /Edit

    Ik heb hier helemaal geen last van :{

    (Ik heb een Philips drive, mischien maakt dat uit?)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  7. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    wil binnenkort ac kopen als me budget het toelaat }:]

    maar er is geen AC met een poppetje erbij of wel ??

    want wil eik wel iets van een poster,poppetje of iets dergelijks bij de game hebben... want het lijkt me echt een ubervette game
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel, de LE versie :b: (en hij is vet!)
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb iemand die hoogtevrees heeft even laten kijken toen ik hoog op een view point zat, en diegene kreeg meteen hoogtevrees haha :D echt die stad damascus is zo focking groot en brauwent van het leven, niet normaal zo'n goede sfeer
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke bedankt, dan zit ik goed. Had net al wat torens beklommen en heb nu genoeg icoontjes. Ben nu 3,5 uur bezig en vind het echt gaaf. Maar stop er nu ff mee want anders ben ik te actief als ik naar me bed ga. Gaan we zo maar ff jensen kijekn :+.

    EN kan het hele weekend niet spelen :mad:, dan volgende week maar helemaal gek spelen. Want hij is supertof!
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Wat ik jammer vind is dat niet echt echt een assassin hoeft te zijn, je killt je target en killt daarna alles wat in je weg komt. Ik had meer spectaculaire achtervolgingen verwacht na een assassination maar dat is alleen als je hier ook zelf voor kiest (je wordt er niet toe gedwongen).
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    KIJK, DE REDEN WAAROM DIE MAFFE GEKKEN JE AANVALLEN BUITEN DE STEDEN! :)

    The reason is that they are the templar dudes, which you killed with the logs in the beginning. They are pissed.

    It's kinda confusing indeed, just go for the cities
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa echt mooi gemaakt, echt fucking groot. Maar moet weer terug naar het begin stadje want moet nog vlaggen zoeken. Kan je ook tijdreizen of komt dat later erin? Want dan kom je makkelijker bij een andere stad.
     
  14. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    net het spel een uurtje gespeeld. en DAMN wat vet. graphics zijn echt prachtig, mooier dan dit nog niet gezien. Het spel doet me heel sterk denken aan Eternal Darkness ik weet niet waarom heeft er wel iets van weg. De vergelijking met GTA heb ik nooit echt begrepen.
    Nouja het is tot nu toe nog maar een eerste indruk, maar ben echt heel erg onder de indruk. Hoop dat dat zo blijft.
     
  15. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    is die in iedere winkel te koop ?? heb je toevallig foto van beeldje ?:D

    zit me nou is niet zo jaloers te maken :+
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  16. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen toch zo in het spel: als je een viewpoint hebt bereikt kun je erna naar beneden 'leap of faithen' maar toen ik dat probeerde viel ik gewoon te pletter, en bij het volgende viewpoint ook... weet iemand hoe je het dan moet doen?
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan daar gewoon nog met de paard heen komen hoor,

    Check je map :b:
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Er word gezegd dat AC 2 verschillende A.I. codes bevat. Het schijnt dat als je in je Xbox gamer profile bij defaults het op HARD zet...dat de A.I. van de vijanden nog slimmer is. Dus proberen zou ik zeggen.

    Mijne stond op normal, heb em gelijk op hard gezet.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Weet ik, maar het is best een eind reizen. Blijf voorlopig wel in damascus :)

    RT + A en recht vooruit drukken, tot nu toe altijd goed gegaan bij mij \o/

    /Mod Zucht, nogmaals mensen, gebruik de EDIT knop ipv dubbel te posten -/- Kameo
     
  20. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe t soms express fout, altijd lachen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina