Ik ben gisteravond ook eindelijk begonnen aan AC! Ik heb de 1e kill gemaakt en ben ver in missie 2. In eerste instantie heb ik me in the Kingdom al uren vermaakt met een beetje vlaggen zoeken en overal op en in klimmen.
Ik kan me vinden in de minpunten. Ik doe ook niet iedere side missie, want wat is het eigenlijk vreselijk hetzelfde heel de tijd. Ik had mezelf voorgenomen om alles te doen wat er te doen valt voor assassinations; maar ik had tijdens de 1e missie na 3 side missies en 3 burgers redden er al geen zin meer in en ging voor de kill. En dat terwijl ik in de meeste games echt voor achievements etc ga en helemaal wil beleven. Het redden van burgers is ook iets wat eigenlijk alleen maar veel tijd kost; is mijn indruk tot nu toe. Wellicht dat dit in latere missies wel een must wordt.
Wat ik wel echt heel erg vet vind is het ontsnappen na een kill of het redden van een burger. Het is echt rennen vliegen springen met een hoop guards achter je aan, echt onwijs gaaf gedaan. Ik heb ook op aandringen van een hoop mensen hier op XBW de radar uitgezet, en dan is het na een achtervolging iedere keer een grote verrassing waar je in hemelsnaam bent beland!
Waar is alleen de force feedback?! Dit zuigt! Ook vind ik het erg naar dat je om te blenden groen ingedrukt moet houden; het is echt giga lastig om dan tegelijk om je heen te kijken; evenals rondlopen! Je moet dan met je rechterduim blend in gedrukt houden, en een nare kronkel met je wijsvinger maken om de camera te besturen.
Ik had persoonlijk meer stealth in de game willen zien. 's Avonds iemands landhuis binnendringen en het target in zijn slaap ombrengen en ongezien weer wegkomen. Dat soort dingen, iets meer de Splinter Cell kant uit. Er komen toch wel nachtmissies mag ik aannemen?
Alleen die graphics zeg; ongelooflijk! Echt niet normaal wat een graphics.
Laatst bewerkt: 16 nov 2007