Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie soms gasten spelen die 2 geweren hebben, een assault en een sniper en ze hebben hem niet tijdens de game opgepikt.
    Onlock je dit bij een bepaalde rank?
     
  2. Drogba

    Drogba Guest

    Ja, ergens laat rond lvl 40 krijg je dat, twee primaire wapens dragen.
     
  3. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, moet ik nog wel even aan de bak:D
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    aha! soms is idd wel makkelijk om 2 primaire wapens te hebben!

    Bv shotgun + assault of sniper + assault!

    Krijgen beide wapens dan dezelfde perks!?
     
  5. Drogba

    Drogba Guest

    Ja, het is alleen jammer dat je dan de rode perks vervangt, ik heb daar liever meer kogelschade.
     
  6. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de perk "Overkill" kan je 2 primaire wapens kiezen. Perk 2 vervalt dan uiteraard maar zover ik weet zijn perk 1 en 3 als nog van toepassing voor beide wapens.

    Ben overigens echt super slecht met de shotgun, gewoon frustrerend. Maar ben heer en meester wat betreft snipen in sommige maps en met een submachine gun kan ik ook aardig over weg! So be aware! :D


    gr. Boss
     
  7. Merijn82

    Merijn82 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb COD4 gekocht met de insteek: ik probeer het maar weer eens..Ik ben namelijk helemaal niet goed in FPS games(op de 360), terwijl ik ze wel vet vind. Het frustrerende is vooral dat ik ook niet beter word!! Op de PC kon ik het altijd prima, maar ik snap niet dat mensen met zo'n controller ook zo precies en snel kunnen zijn. Met name online word ik er gek van, word alleen maar afgeschoten!

    Vraag: Heeft iemand misschien een tip voor mij? 'Gewoon goed richten' en dat soort dingen snap ik ook wel, maar misschien zie ik iets over het hoofd, waardoor ik niet beter word..
     
  8. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik altijd wel doe met snipen is eerst ingezoomd mikken en als je denk dat je goed zit pas de linkerstick indrukken en gelijk schieten.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je doet me aan mijn broer denken die gisteren ook even CoD4 wilde uitproberen online op mijn 360. Zag ook alle hoeken van het veld. ;)

    Vooral veel oefenen! Ja, dat klinkt lam, maar iedereen begint ergens en iedere keer dat je het blijft uitstellen word je ook niet beter. Probeer eerst de offline campaign te spelen. Liefst op normal difficulty. Die is namelijk niet zo lang, tussen de 5 en 6 uur. Tegen de tijd dat je die hebt uitgespeeld ben je denk ik al stukken comfortabeler met de controls en kun je altijd nog online gaan. Verwacht wederom afgeslacht te worden. Tis naast snelheid ook een kwestie van de kaarten kennen. Blijf vooral in het begin meer bij je maten in de buurt (in team games). Je zult merken dat het steeds beter zal gaan...
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Véél spelen! Ik was er ook niet echt goed in. Maar gisteren echt flink de MP zitten doen. En ik werd merkbaar beter. Stond vaak boven mensen met Level 40. Ikzelf ben nu level 15.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    idd veel oefenen is de enige oplossing, ik heb bv cod3 heeeel veel gespeeld. Uurtje of 250 in Multiplayer, vandaar me General Achievement ;) maar sindsdien ben ik aardig goed geworden in shooter op de console! Eerst was dat ook matig :D

    Succes!
     
  12. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Guys ik heb een probleem ..
    Gister level 50 geworden Allemaal leuk en aardig ..
    Nu Wil Ik vanmorgen gaan spelen Hoor ik niks en niemand meer praten ..
    Me Microfoon enz werkt allemaal perfect Maar als ik naar de score ga kijken in een match ( Select ) staat er allemaal RODE X Door de Sound heen van andere .
    Dus wat ik denk is dat ik op een of andere manier MUTE aan heb gezet of zo?
    Elke match die ik nu Join Hoor Ik niemand meer praten weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen?

    Gr shadow!
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik gebruik tot nu toe alleen de Saw met de Red Dot Scope. Dit in combinatie met Headquarters is veel punten! :+

    Heb de Challenge van de Saw ook al voltooid dat je 100 mensen moet killen. Leverde toch mooi 1000 XP op! :cool:
     
  14. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat mij dat maar een keertje zien :D\o/
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die campaign ownt best wel toen ik de eerste missie speelde aan het einde wow al die details... Echt zo vet :).
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Campaign is zéker cool. Het hele spel klopt gewoon. Dijk van een SP en absoluut een tóp MP!
     
  17. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em gister nog gekocht bij mediamarkt voormaar 49 euro maar heeft iemand nog een trialkaart voor mij als je er 1 hebt pm me please ;)
     
  18. Merijn82

    Merijn82 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks guys! Dan ga ik maar weer flink oefenen!
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In het begin is het gewoon frustrerend aangezien je dan weinig punten haalt en vaak neer wordt geschoten. Maar na meer oefening, krijg je het onder de knie en wordt het mega verslavend.
     
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    Neem vooral ook even de tijd waar het kan. Probeer dingen uit en ga vooral niet op een hoog moeilijkheidsniveau beginnen. Volgens mij is dan ook cod4 een heerlijke starter voor je...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina