Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha wat jij (rivanov) nu zegt had ik eerst ook met de beta, heel veel gespeeld eerst dacht ik FUCK IT OOK. Maar even later begin je het door te krijgen en dan zie je wel hoe moeilijk het wel nie tis maar als je het eenmaal door krijgt. Het is ook fucking verslavend idd.

    Speel nu MP: CoD4, Halo 3 en Gears xD.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind search en destroy zelf erg vet .. want dan is het echt de kunst om sneaky te gaan zitten en rustig je kills te maken .. en niet als een malle door het level te lopen en maar te sprayen
     
  3. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    idd.Ik speel ook vaak S&D.Ik vind team hardcore ook wel vet.Heb je ook S&D (en tdm natuurlijk) maar dan heb je echt weinig kogels nodig.Gisteren had iemand een m14 en die had telkens 1 kogel nodig om iemand te doden:0.
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    S&D is super leuk en spannend. Is idd niet rond rennen als een gek en maar schieten.

    Zit veel meer tactiek in enzo.
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    @ rivanov wat wordt die downloadble content dan>?
     
  6. d3lt4nuts

    d3lt4nuts Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    can't read disk

    Hey iedereen,

    Heeft 1 van jullie ook last van de melding "can't read disk" en dan eigenlijk alleen wanneer je online speelt?? Bij singleplayer heb ik daar helemaal geen last van.. Ik word er gek van :'-( Heeft dit te maken met andere problemen die zich voor doen of deden op Xbox Live?

    Please let me know
     
  7. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit klinkt mij bekend in de oren... met mijn eerste xbox360. Na de disc grondig te hebben schoongemaakt bleef hij met de melding komen. Ik terug naar de winkel, maar daar deed hij het prima. Binnen enkele dagen had ik drie rode lampjes...
    Laten we hopen dat het een vuiltje is...
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat weet ik niet. Het zou er vandaag op moeten komen. Staat bij Message Of The Day.
    Geldt van 16 t/m 18 November.
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nu bezig op veteran en zit nu bij het tv station in de grote kamer (charlie dont surf). Al zoveel tries gehad dat het niet leuk meer is, spawnen de tegenstanders ofzo want ik blijf ze afschieten :confused:

    Iemand tips?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Even copy-paste van het Peslive forum waar ik het al heb uitgelegd:

     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die hal inkomt rechtdoor rennen naar de kamer daar, daar die 3 gaste neer knalle, en blijven w8en tot je teammates ook verder lopen, als je teammates bij je zijn, ren je via dat kamertje verder via wat kamertjes naar de achterkant van die hal, gewoon daar weer liggen totdat je teammates bij je zijn. Zodra je voorbij een gedeelte bent spannen op die plek geen enemies meer. Af en toe zelf wat granaten ontwijken en hier en daar iemand naar paffen, maar vooral rusehn van kamertje naar kamertje en dekking zoeken.
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het spel vandaag ook binnen gehad. Helaas maar een half uurtje tijd gehad om het te spelen. Wel gelijk 100 achievements en een leuke tutorial (kan dat dan?) en een inleidingsmissie gedaan.

    Moet zeggen dat ik het nog toe erg leuk vind!
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Ik heb het zo gedaan: Als je binnenkomt gelijk rechtsaf en dan naar achter lopen, dan gewoon knallen en granaten teruggooien, dan is ie best te doen;)
     
  14. Dayuum

    Dayuum Guest

    Is dit spel net zo intens als CoD2?
    Ik vond CoD2 altijd wel een leuke demo hebben maar ik had nooit geld om CoD2 te kopen
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    3 x zo intenser :)

    en MP vind ik zelf ook 3 x zo goed
     
  16. Dayuum

    Dayuum Guest

    Nu moet ik nog kiezen tussen halo 3,orange box en CoD4 :+
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Stuk nu voorbij, thx :)

    Zit nu bij de tank waar je weer de respawnende fuckers heb, maar heb al een redelijke tactiek. Daar links langs de muur rennen, muurtje over en zo kan je de rest best makkelijk oprapen :) Zo blokkeer je gelijk die spawnpoint daarachter..
     
  18. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt bij mij ook regelmatig. Dan ineens hoor je de disc langzamer spinnen en weet ik al genoeg. Bij mij ligt het aan m'n Xbox denk ik omdat ik met andere spellen dit ook wel eens heb. Tot nu toe doet m'n Xbox het verder (nog) goed.
     
  19. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken alleen Halo 3 en CoD4 maar ik vind CoD 4 echt 10x leuker. Snap echt niet waarom iedereen Halo zo cool vind, vind het maar lomp met die rare wezens en online vond ik het ook tegenvallen. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb sowieso helemaal niets met Halo. Nooit iets gevonden. Die Sci-fi sfeer doet mij helemaal niets. Nee, geef mij maar COD! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina