Net even gekocht bij Van Leest voor 40 euro! \o/ Dat is een landelijke actie tot de 22e, dus grijp je kans als je 'm nog niet hebt. Straks of morgen even aan een grondige test onderwerpen
ik moet zeggen dat ik haar een stuk knapper vind dan peach en ik kan niet wachtten tot ik alle chapters heb!
Wat een verslavend en goed spelletje is het geworden zeg! Ik heb nu 33 sterren, en voor het eerst in jaren maakt een game zo'n diepe indruk op me. Hulde.
Ik moest mezelf bijna dwingen om te stoppen. Heb het bijna 4 uur nonstop gespeeld. Dat heb ik sinds Super Mario World niet meer gedaan!
Holy hell, wat een onvoorstelbaar innovatief, geniaal en bijzonder spel is dit zeg. Ik maak af en toe echt kleine vreugdedansjes vanuit m'n luie stoel \o/ Puur genot!
Net 4 uur achter elkaar gespeeld...............te bizar goed gewoon. Kreeg vandaag men 360 terug uit duitsland, maar die heb ik niet eens aangeraakt. Ontzettend veel afwisseling, elke galaxy is ook echt helemaal anders. Echt heel goed gedaan, en er zitten soms best pittige stukjes tussen. Ik ben echt onder de indruk.
Weinig aan toe te voegen. Heb in tijden niet meer met zo'n smile zitten gamen. Echt elke Galaxy is inderdaad verschillend. De verschillende Galaxy's bevatten allemaal zulke leuke gameplay elementen.
Ik sluit me bij jullie reacties aan. Ik heb gisteren maar heel even gespeeld, maar wel met zoveel plezier. Ik ga zo snel weer verder!
Klinkt allemaal erg positief, ik ga me er volgende week ook aan wagen! Is dit eigenlijk een eenmalig project, het zwaartekracht concept, of zal een eventuele volgende mario op de wii hier op voortborduren?
M'n twee neefjes van 9-12 (weet het niet precies ) willen deze game ook halen..is hij voor hun ook gewoon te spelen?
Tuurlijk, ik speelde de 2D Mario's al toen ik een jaar of 4-6 was en 64 toen ik zo ongeveer 10 was. Het enige probleem kan zijn dat sommige aanwijzingen in het Engels zijn, maar dat moet met iig de 12 jarige wel lukken.
klopt, maar het was niet geplanned als een vervolg op WW, Ze maakten een DS Spel en hoe verder ze kwamen met ontwikkelen hoe meer het leek op WW, dus hebben ze er maar een ww vervolg van gemaakt Alhoewel, vervolg, deenige overeenkomst met ww is de stijl en het water, voor de rest is het een compleet ander spel
Hebben jullie hier eigenlijk ook dat als je die kleine sterretjes pakt er een heel raar krakend geluid uit de remote komt? Of ligt dat aan mijn remote?
Misschien staat het volume van je remote te hard? Probeer is op home te drukken en dan te spelen met het volume van je remote.. als het goed is hoor je heldere geluidjes uit je remote komen anders is het boxje stuk.