Supreme Commander

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 13 nov 2007.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jawel, Supreme Commander, een redelijk grote hitgame voor de computer komt naar de Xbox360!

Goed nieuws dus! Naast Warhammer: Mark of Chaos komt dus ook Supreme Commander. IN de gaten houden!

2. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Zo, komt dat even onverwacht! Vette shit! RTS'en werken tegenwoordig ook op de console evenals de PC, dus een juweeltje in de maak(mits het goed is uitgewerkt)

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, ik kijk er ook naar uit!

4. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    haha had er vandaag ook iets over gelezen en meteen zie ik ook op xbw er een topic overr haha :p

5. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Iets zegt me dat deze game te grootschalig wordt voor de console (welke dan ook).

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik wil heel heel graag dat deze game een topper wordt op de 360. Maar aan de andere kant: hoe zit dat met de besturing en gaat de console dat wel trekken. Ik ga dan toch liever voor een grafisch fatsoenlijke versie op de PC. Only time will tell I guess...

7. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou deze eik ook kopen voor mn pc maar die trekt dat nooit dacht ik toen... voor een console word het geoptimaliseerd zodat die goed draait dus lijkt me echt goed te worden :D

8. GamerJensen

GamerJensen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter, heb vroeger heel veel total annihilation gespeelt. En dit is zeg maar de opvolger, maar ik heb geen goede pc thuis. Nu kan ik het tog wel spelen\o/

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, dacht ik ook! Niet dat de nieuwe PC die ik nu heb 't niet zou kunnen, maar ga denk ik m'n PC maar game-loos houden.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, tis wel zo dat ie erg goed gebruik maakt van de dual cores op de PC. Dus tripple cores op de 360... HMMMMM :)

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar zijn deze 'cores' in een computer gelijk aan die in een xbox360? Als dat zo is, hhhmm, ik hoorde dat de omgevingen wat kaaltjes aandeden. :+

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nee ik denk niet dat dit een probleem word,heb hier eens met een vriend over gehad en zelfs massive online rpg's als World of WarCraft en Guild Wars zouden makkelijk gemaakt kunnen worden op een next gen Console.

Wel zit je uiteraad met de controls van de gehele Game om dat om te zetten naar een Controller en das wel weer een probleem ja om het overzichtelijk te houden.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De 360 maakt gewoon gebruik van PC hardware. D'r zit als ik mij niet vergis drie keer een core in van 1 Ghz.

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Afhankelijk van hoe die speelt komt deze zeker voor mijn 360, de pc kan dit spel niet aan.
    Vooral doordat dit de ''opvolger'' is van total annihilation, wat ongeveer het eerste pc-spel was dat ik speelde en waar ik zeer veel tijd in heb gestopt.

15. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een xbox 360 kan op dit moment makkelijk de spellen aan die op een pc draaien omdat alles geoptimaliseerd wordt. Probeer nu op een pc maar eens Assasins creed te draaien, ik durf te wedden dat je daar echt een super pc voor nodig hebt.

Ik denk alleen dat dit spel niet te doen is zonder muis, maar kan je eigenlijk gewoon een normale muis aansluiten via de usb aansluiting?

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat wel meevalt. Mensen verwachtten ook zeer hoge systeemeisen bij o.a. games als Gears of War PC en BioShock, dit bleek uiteindelijk ook reuze mee te vallen.

Nee dat kan niet, en dat is ook gelijk de hele rede waarom ik het RTS genre niet dig op de console.

Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel deze game op de pc altijd met 2 beeldschermen tegelijkertijd, een voor de map en de ander voor de close-up actie.

Helaas kan dat niet met een XBox... Nah... Dit is sowieso geen XBox game... volgens mij werkt dat niet lekker met een controller, daar is het spel te groot voor...

18. Drogba

Drogba Guest

Foute keuze lijkt me dit, sowieso voor de controls en technisch zal de 360 er moeite mee kunnen krijgen.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Controls kunnen wel een probleem worden, maar technisch zeker niet! Er gebeurt wel veel, maar de animaties zijn niet ingewikkeld en hebben ook weinig te maken met physics omdat de gebieden niet gevarieerd zijn. Dus dat lijkt me best te doen.

20. Drogba

Drogba Guest

Niet alleen dat, als er teveel units op 1 beeld komen dan kunnen er problemen ontstaan.

Deel Deze Pagina