Leuk topic dit.
Hoewel ik ook echt een fan ben van de laatste NFS, NFS is niet meer wat het geweest is. Ik vind als je NFS hoort of ziet, dat je denkt aan het racen met onbetaalbare sportwagens. Nu ik de intro filmpjes heb gekeken krijg ik dat ouwe NFS gevoel weer. NFS 3 prachtig intro filmpje. NFS 2 was mijn eerste NFS op de playstation en was meteen verkocht. Daarna bleef ik de reeks maar kopen. Ik hoop dat EA na Pro Street, NFS terug geeft naar de echte makers van de eerste zes delen. De volgende NFS moet gewoon weer terug naar de ouwe style van NFS. Tunen moet achterwegen laten. Van mij mogen ze een autopark maken alla TDu, maar het tunen moet verdwijnen. Een next gen Hot pursuit 3 (ik zeg maar wat) dat zou vet zijn. EA heeft bekend gemaakt dat de politie terug zal keren in NFS. Van mij mogen ze volgend met een NFS komen die terug gaat naar Hot pursuit 1 en 2 en Road Challenge/High Stakes.
Edit: Nog ff iets,
De intro van Road Challenge/High Stakes is gewoon helemaal goed in het begin. Zo hoort het te zijn, de exotics die de tuners verslaat, prachtig.
Dat vind ik ook zo vet, die fantasie banen in NFS.
NFS Pro Street is hier nog niet eens uit, of ik verheug me gewoon al op screens van de volgende NFS. Ik hoop zo dat ze terug gaan naar de ouwe reeks, de echte NFS.
Laatst bewerkt: 16 nov 2007