Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

  1. Xbox 360

    164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

    30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

    16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Help heb ik net een ps3 ge order bij bart smit! lees ik dit hierboven allemaal..

    Haha moet ik nu de bestelling anuleren?

    :+
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja want de PS3 is zo slecht!! Het is lelijker als een ps2! en de versies op de xbox zijn altijd mooier volgens gametrailer dus ik zou maar snel annuleren!


    sarcasme :+
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb hem voor een mooi prijsje kunnen kopen samen met pes 2008

    dan maar ff Bartsmit bellen


    Ik wil geen troep op mijn kamer :)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is toch ook sarcasme hoop ik! 8)
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    Denk het wel! :+

    Nu alleen nog games.. want pes 2008 schijnt niet moedersmooiste te zijn!

    Ik zit te denken tussen motorstorm en formula one!

    Hoe is het schade model van F1 is het een beetje realistish?
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Over assassin's creed, op gamespot beweert men dat de framerate van de ps3 beter is. Maar dan beweert men langs de andere kant dat de kleuren van de 360 versie iets beter zijn. Tja, veel verschil zal het niet zijn. Net zoals cod4(daar is geen verschil eigelijk). Anyways, als mijn broer hem koopt voor de ps3, speel ik hem natuurlijk daar op uit. Koopt hij hem niet, koop ik hem wel voor de 360, aangezien ik daar toch het meeste op speel de laatste tijd. In december speel ik toch nog uncharted voor de ps3 uit :). En in de kerstvakantie kunnen alle games de pot op, buiten mass Effect, die ga ik dan kapot spelen :).
     
  7. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat mensen daar zoveel aandacht aan besteden, je ziet het verschil haast niet...
     
  8. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je afgaat op dat filmpje, wat eerder in deze thread is geplaatst, zie je toch een duidelijk verschil in het voordeel voordeel voor de 360 versie. Weet niet of de instellingen van de tv's anders zijn.
     
  9. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, Mass Effect ga ik ook obsessief spelen (gelijk Oblivion vlak voor mijn exames) :)
    Ik hoop ook echt voor Mass Effect dat het verhaal ook zal aanslaan
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ja idd, maarja de ps3 beloofde ons zoveel mooiere grapix, en als dat uiteindelijk niet zo is dan krijg je dit mierengene*k
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het 'boost-effect' van de 360 Elite en de Japanse 360 games heeft welgeteld één week geduurt. Zoals ik al zei. ;)
     
  12. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb beide consoles,vind ze allebij even tof om meej te spelen.Alleen zie ik wel dat de PS3 over 2 a 3 jaar de overhand zal hebben.Denk dat we dan ook de nieuwe xbox kunnen verwachten.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo dan! Mario Galaxy heeft zojuist Zelda The Ocarina of Time van de nummer 1 positie op Gamerankings afgestoten. :eek:

    Average score Mario Galaxy: 97,9
    Average score Zelda OOT: 97,5

    Heel netjes. Het is ook een waanzinnig goede game.
     
  14. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan...........gerechtigheid. Wat je ook van Mario mag vinden, Galaxy zou inderdaad wel eens een van de allerbeste games ooit kunnen zijn
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het erg jammer dat een spel met een hele specifieke doelgroep overal zo hoog scoort. Een spel dat rond de 10 scoort, moet je zodra je het voor het eerst speelt, bij je strot grijpen en er voor zorgen dat je het acher elkaar uit wil spelen. Ik heb Galaxy nu toch maar een keer gespeeld, maar ik zou er echt geen aanschaf van een wii voor over hebben. Ik snapte er eigenlijk vrij weinig van, en was me constant aan het ergeren aan de regenboog graphics en sesamstraatgeluiden.
     
  16. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    I.d.d. ik heb net wat filmpjes gekeken van Mario Galaxies maar ik begrijp niet waarom zo'n game zulke hoge scores kan halen. Het zal wel aan mij liggen en ik bedoel er verder niets mee maar verbaas me hier over. Ik kan me voorstellen dat als je een jaar of 10 bent dit soort games en gameplay leuk vindt.
     
  17. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog nieuws ivm de Wii die zakt van prijs? Ik krijg het gevoel dat ik voor platformers niet bij men 360 moet zijn :).
     
  18. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor goede platformgames moet je inderdaad bij Sony of Nintendo zijn.

    Ik lach me trouwens wel suf om Nintendo.

    -De DS werd/wordt door velen als minderwaardig aangemerkt, zeker in vergelijking met de PSP............de DS is gemaakt met achterhaalde techniek............Maar de DS verkoopt miljoenen.

    -De WII zou niet next-gen zijn en is ook minderwaardig want de graphics zuigen en de games ook....................De WII is de best verkopende console.

    -Mario zou een achterhaalde kiddy homo-loodgieter zijn waar niets vernieuwends aan is.................................Super Mario Galaxy is gewoon best game ever gereviewd.

    Go Nintendo.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ja idd ik ben al een heel tijdje klaar met mario en consorten
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een onzin zeg.

    Galaxy is zo goed vanwege z'n fantasierijke werelden en gameplay. Het is qua gameplay echt uniek en vernieuwend. Misschien wel het enige nextgen spel tot op heden. Als de kleurrijke setting je niet aanspreekt moet je niet bij Nintendo zijn, maar het feit dat jij zo cool bent om het af te schuiven op kinderen van 10, is wel erg kortzichtig. Zeker nooit jong geweest of enig gevoel voor nostalgie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina