COD4: All guilied up. COD4: Gunship level met die spectre 130.. en dan vooral dat commentaar van die piloten. schitterend
Ik betrapte mezelf erop dat ik net echt een wow moment had.... Het moment dat je Damascus voor je ziet liggen in Assasins Creed... Krijg gelijk allemaal wilde gedachten wat je daar zoal kan doen straks...
Hoezo tranen??? Niet lezen als je hem nog niet heb uitgespeeld. Spoiler hij gaat niet dood zie het filmpje na de credits.
Level = (gek genoeg) Halo 2; Outskirts / Metropolis. Heerlijk level vond ik dat. Sowieso al, maar helemaal na het ontdekken van de Scarab Gun. Moment = Ninja Gaiden, het hele spel. //edit; En Final Fantasy X, het hele spel.
Halo 1 wanneer je nog niet in de gaten hebt dat de flood komt. Damn ik zat te shaken op mijn stoel. EDIT: Een ander moment om nooit te vergeten is natuurlijk: 360 uit doos halen en aansluiten. Helemaal blij zijn en leuk dat knopje van de controller indrukken en dan.... een rood lampje!
Assassins Creed, het moment dat ik met m'n paard op zo'n bergje kijk en ik Damascus voor me zie en natuurlijk boven op de top van de kerk in Acre staan en dan over de hele stad kijken
Je krijgt mijn +1 voor dat \o/ Ook vond ik die bankroof in Splinter Cell Chaos Theory erg gaaf Er is meer.... maar daar kan ik even niet op komen.
Poeh let´s see paar favo moments : Idd Assasins Creed met Damascus toen dacht ik wel wow Splinter Cell 4 : Missie in China met het abseilen.. Metal Gear Solid 1 : De scene net na de 1e encounter met sniper wolf Zelda OOT : Het moment dat je Epona krijgt Medal of Honor : Allied Assault - Beach of Normandy
hele vette missie, en dan echt ehel stoer die letters met dat muziekje call of duty 4, weet niet wat, maar ik vond dat gewoon geweldig
We need a place to lay low, but my hands are al messed up so you better drive brother Zegt 8ball dan tegen je karakter en dan begint het dus.....wow wat was dat idd een nieuw begin in mijn game-history.... Kan niet bedenken dat dat gevoel ooit is terug gekomen
toen gta III net uit was speelde ik het met 0.2 fps op m'n moeders pc..... weet nog dat je van die brug naar links kon en kon jumpen, daar deed ik dan gewoon 10 minuten over... dus speelde het maar bij vrienden
Dat moment kan ik me ook nog aardig goed herinneren. Was echt een geweldige stap vooruit in mijn game geschiedenis. Pik je die 8ball op met z'n oranje bajes pakkie, geweldig!