Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mario Galaxy en Zelda: TP zijn die cijfers anders dubbel en dwars waard kan ik je mededelen. Vooral Galaxy is echt fantastisch.

    Ik weet niet of je überhaupt een Wii hebt en enig idee hebt waar je kritiek op levert, maar iets in me zegt dat je gewoon je mening uit de lucht grijpt.
     
  2. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde! Vooral na een assassin valt het heel erg op, maar ook tijdens 'gewoon' spelen loopt het niet altijd even vloeiend. Textures worden bij mij soms ook op het laatste moment ingeladen en soms ook TE laat.

    Misschien dat het idd helpt om die cache te legen, maar hoe doe ik dat??
     
  3. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope hier ook! en zit ermee in m'n maag gekocht bij MM en daar mag je volgens hun geen geopende games ruilen??? kutzaak.
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Als je vlucht na een knokpartij dan zullen de Vigelantes de wachters (proberen) tegen te houden zodat je wat meer tijd hebt om weg te komen.
     
  5. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    hoera gamehubs heeft eindelijk assassin's creed opgestuurd nu nog 10dagen wachten.
     
  6. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    haha als diegene die mario een 10 gaf in de PU een nintendofreak was, dan zijn gamespot.com, gamer.nl, insidegamer.nl, en ign.com ook allemaal nintendofreaks , aangezien die allemaal tussen de 9.6 en de 10 geven :D
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het gaat hier om Assassin's Creed, niet om Super Mario Galaxy.
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb nog niet 1 keer gehad dat het beeld blijft hangen. Framerate is gewoon erg goed.

    En ik haal mn games altijd bij free record shop, daar kan je ze binnen 14 dagen nog ruilen, als er niks beschadigd is. Dus een game uitspelen en na 13 dagen terugbrengen... vaak zat gedaan:p
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    - Voor GAMES en HARDWARE geldt ruilen binnen 48 uur, er wordt geen geld retour gegeven.

    - Indien voorzien van orginele productverzegeling en kassabon mogen GAMES binnen 14 dagen worden omgeruild.

    Kan dan niet he, anders had ik wel hem omgeruild en Special Edition gehaald.
     
  10. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    rustig aan...
    maar idd weer over AC, wat win je ermee om die citizens te helpen? want ze houden een lulverhaal en ze lopen weg... of krijg je pas wat als je er 12 hebt geholpen (omdat er steeds bijv 1/12 of 5/12 staat)

    /Mod Doe zelf even rustig aan. Ik wijs er gewoon op dat we ontopic moeten gaan over Assassin's Creed. Het gaat hier niet over de cijfers van Mario Galaxy, voor die game is er ook een aparte thread. Het offtopic gehalte is vrij hoog en het niveau vrij laag in deze thread de afgelopen dagen. Je zal de komende tijd dus nog genoeg mods hier zien. -/- Kameo
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wanneer je iemand helpt zullen er 4 mensen spawnen. Wanneer jij daar ergens rent met guards achter je zullen die 4 mensen de guards proberen tegen te houden waardoor jij snel door kan vluchten en je ergens verstoppen.
     
  12. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb alle assassins vlaggen in masyaf gevonden=keeper of the creed 10g:cool:
     
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je cache legen bij memory > HDD > ?????? iets in die richting :+
     
  14. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    mag wel, binnen 2 weken
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Hier ook, volgens mij heb ik 2x een vastloper gehad met deze game omdat mijn xbox gewoon te lang heeft aangestaan. Op zich vreemd, omdat hij wel vrij staat en zijn warmte gewoon goed kwijt kan.

    Verder alleen een paar keer wat kleine schokjes gehad, voor de resr loopt het als een trein.

    Hier nog een antwoord op mijn eigen vraag in de vorige thread, voor de zekerheid maar even in een spoilertag:

    Ik stelde in de vorige thread de vraag hoe ik een bepaalde vlag kon capturen, ik heb daar reeds een filmpje van op youtube gezet. Maar het schijnt dat je eerst een nieuwe ability moet verkrijgen. Die krijg je bij rank 4. Dus je zult niet alle vlaggen direct kunnen pakken, dan zul je moeten ranken.
     
  16. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    net uitgespeeld en wat is het toch een vet spel. Kan niet wachten tot Assasin's Creed 2
     
  17. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel speelt gewoon geniaal_O_erg vet.. terechte hype wat mij betreft
     
  18. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het nou aan mij of zit er geen rumble in dit spel? ik heb wel de optie aangezet in options menu maar ik merk nog niks tijdens gevechten of iets dergelijks.

    net mijn eerste assasination gehad echt vet. vooral alles daaromheen is vet, die mensen helpen,interogations en die eagle visions allemaal zo goed gedaan. Echt belachelijk dat dit spel zo laag scoort bij sommige mensen.
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar, ligt maar net aan de reviewer. Steven en Jan onderbouwen hun mening altijd erg goed. Net als Jurjen trouwens.

    Ontopic: Ik ga nu mijn 2e assasination voorbereiden etc, heb er zin in gezien de 1e zo fucking bruut was.
     
  20. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag mij af hoe lang die tutorial is ?
    Ik ben gisteren begonnnen met Assasin's Creed maar het lijkt erop dat deze game een en al tutorial is .
    Ik ben nu precies op het punt dat ik mijn paard kan gaan pakken , is dat ver in de game ?
    Ze praten over 3 grote steden wanneer kom ik die tegen ?
    Ik ben wel niet zo,n snelle starter met games want ik heb tijd zat.
    Maar belangrijk vind ik voor te weten hoe ver ik ben in Assasin's Creed als ik voor het eerts het paard krijg ??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina