Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik zweer het je, gisteren speelde een ML tegnstander minuten lang de bal achterin rond!! Die stonden hun 2-0 voorsprong te verdedigen (A/D stond op blauw van die gasten). Met mijn uitgeputte team was van jagen ook nauwelijks sprake. Erg irritant maar daarbij ongelooflijk knap gedaan! (Vorige keer stond zo'n gast bij de cornervlag de bal vast te houden ... ook 100% irri:)

2. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat ook al eens gehad. Uit frustratie maar m'n tweede geel gepakt:+

3. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze mogen wel eens opschieten die luie jappen.. /Mod knip Wacht nou al wekenlang op die patch.Online spelen is gewoon onmogelijk voor mij zonder de controler door mijn kamer te gooien.. zo frustrerend.Bovendien vind ik de ML nogal saai, ik koop dit spel puur voor het online gebeuren en nu flikken ze dit voor de 2e keer op rij.. ben bijna in staat hem te ruilen voor fifa.. maar gelukkig houft mn verstand me nog tegen:+

/Mod Let aub een beetje op je taalgebruik -/- Kameo

4. Darkbird

Darkbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je zeggen dat je dat zeker niet moet doen, het is online wel beter voor elkaar maar het speelt zo verschrikkelijk kut vergeleken met PES.:{

5. Geogamer

Geogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoooooo waar. Ik heb ze allebei en heb Fifa 08 gelijk aan de kant gegooid toen PES 2008 uit kwam. Toch heb ik me nog niet aan het online gebeuren durven te wagen. Het nieuws dat er een patch op 19 november uit zou komen is inderdaad verzonnen. Toch denk ik dat het voor de hand ligt dat men met één komt voor het einde van het jaar... Althans dat hoop ik ...

6. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ahhh, gisteren heerlijk offline potje.

Ik speel met Torino tegen Livorno. Ik domineer de wedstrijd op alle fronten, Livorno is slechts figurant. Maar de bal wil er gewoon niet in! Dat soort wedstrijden hebben we allemaal wel eens. 1-op-1 lukt het niet, van afstand peer ik over of naast. Een rush met Recoba van 70m waarbij ik 5 man passeer (zeer zeldzaam, maar Recoba is gewoon goed) helpt ook niet. Doe je alles goed, maar schiet je vanaf 6 meter met rechts (chocoladebeen) op de borst van de keeper. ARGH!
    Tweede helft dan. Twee centrale verdedigers mee met de hoekschoppen, allebei een kopkans, maar één keer van de lijn gehaald en één keer een tijgerachtige reflex van de keeper. Het lukt gewoon niet.

Tot aan de 85e minuut. Als het voetballend niet wil, dan maar uit een dood spelmoment. En voila, een kopbal van Recoba uit een hoekschop en het is 1-0! Schitterend, flink stukje ontlading omdat ik nog meedeed om de titel. Match lijkt in de pocket, Livorno krijgt echt weinig mogelijkheden, maar forceert wel een vrije trap, schuin voor het doel op 25m. Diego Tristán neemt 'm en legt hem VOL in de kruising. Die bal mocht er gewoon niet in, maar Dellafiore deed zijn hoofd opzij in de muur. Als-ie bleef staan, kwam-ie tegen zijn hoofd en was er niets aan de hand, maar nu is het in de 90e minuut gelijk. Ik zie 4 spelers van mij op de grond vallen uit pure teleurstelling. Ze vallen als voor dood neer en leggen hun handen voor hun gezicht. Zag er tof uit, je kreeg haast medelijden.
    Maar in deze rare wedstrijd sleep ik de 3 punten er alsnog uit. Opnieuw uit een hoekschop en opnieuw is het raak. Dit keer is het de kleine Oguro die de bal binnenkopt, ongeveer van dezelfde plaats als Recoba dat 6 minuten eerder deed. In de 92e minuut toch de volle buit pakken: heerlijk!

Uiteindelijk werden we 3e en verloren we in de halve finale van de beker.
    Direct een nieuw seizoen beginnen, ik wil elke competitie winnen met een subtopper. Behoudens de Eredivisie, die won ik met m'n favoriete club (Feyenoord).

Torino is wel een leuk clubje voor in de ML. Best oud ploegje al, maar daar zit een uitdaging in. Rubin, Natali, Rosina, Dellafiore, Oguro, Stellone en uiteraard Recoba zijn mijn sterkhouders.

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dit heb je alleen maar met PES :)

8. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou, ik speel ook regelmatig wedstrijden waarbij ik er niet doorheen kom. Maar dit was gewoon zo mooi omdat er 3 doelpunten vielen in de laatste minuten van de wedstrijd. Eén van de mooiste wedstrijden van dat seizoen, alleen de 4-3 overwinning op AC Milan was mooier.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja omdat het vrij lastig is om te scoren verwacht je gewoon niet dat je bij 1-1nog de 2-1 gaat maken in de laatste minuten. En als het dan lukt, ja dat is geweldig :D Dat is nou mooi aan dit spel. Heb dat nooit echt bij FIFA gehad.

10. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op Proffesional (5 min.) en het is best lastig om in die tijd te scoren, en zeker dus te winnen. Op dit moment sta ik 2e in division 2, onder Espanyol en boven Fenerbahce. Btw, ik ben Tottenham:9

11. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook ML met Torino. Die Recoba is echt een goede speler in het spel. Neemt bij mij ook alle vrije trappen, corners en penalty's. Jammer alleen dat ie zo weinig stamina heeft.

12. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    dat krijgt hij vaneingens (stamina)

en als je hem erop laat traine op het einde van het seizoen dat zijn stamina beter word.
    komt het goed,
    dat had ik ook met Modric..

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, maar hij is ook al een jaar of 32, dacht ik. Blijft een fenomeen en de beste van het team.
    Gisteren dribbelende ik met Recoba vanaf de linkerkant naar binnen, hij schoot vervolgens achter het standbeen in de handen van de keeper. Jammer dat die er niet in vloog!

14. PESFEYENOORD

PESFEYENOORD Guest

Ik heb geen last van lag op live.

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Je zal vanzelf een wedstrijd spelen waar dit wel het geval is ;)

Mijn review is overigens klaar (ik werd op het laatste moment toch verzocht om hem te schrijven) dus die kunnen jullie binnenkort lezen.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb deze game nu ook! (alleen PS3 versie foei Appie)

Ik ga hem zo spelen!
    (en testen!)

17. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik daacht dat jij naar de viva was overgestapt? ;)

spijt van je keuze ? :eek:!

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Tot nu toe (eerste indruk) vind ik viva veel mooier en leuker,

Het enigste wat hier wel mooi is zijn de (redelijke) goed uitziende,herkenbare spelers!

Ik denk even wennen!

Penaltys stoppen is wardeloos iig!

19. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    viva pinata?

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa met 2 V's :lol: Hoe kom je erop