Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0

    yo kerel, douw ff in een spoiler
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nja je hebt dus helemaal geen info op je scherm zeg maar (rader, levens, controlls ect.). Tis dus moeilijker om bijv onderzoek te doen enzo, en het ziet er imo ook toffer uit
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    En bedankt he. :{:{:{
     
  4. Gimbly

    Gimbly Guest

    wtf ????
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Volgens mij spoil je het einde van de game hier een beetje. :{
     
  6. Gimbly

    Gimbly Guest

    jah srry maar ik heb niks gezegd hoe het afloopt or alleen een vraag of je nog vdr kan of je new game moet doen.Als ik het zou ik het zou vertellen das was het meer van die gaat dood en die ook en dat gebeurd en dat deed ik niet wat ik zei ging geen eens over het verhaal
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2007
  7. Dayuum

    Dayuum Guest

    Gimbly er is wel een aftiteling
    Je moet eagle eye als desmond in de slaapkamer gebruiken en dan komt de aftiteling
     
  8. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ga je nou precies in low risk mode?
     
  9. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop naar je bed toe, en druk op Y. De credits zullen verschijnen op de muur boven je bed verschijnen
     
  10. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik ben iemand die het hele spel doorzoekt...
    In Damascus Poor District heb ik volgens mij alle citizens gered... ik zie alleen maar 11 groepjes Vigilantes op mn map... How can that be... iemand die toevallig ook in Damascus is en even op zijn/haar map kan kijken...? Oja, ik zie trouwens ook geen icoontje meer van save citizen...

    Edit: Waarschijnlijk is mn mark voor de scholars de twaalfde dan?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel eens voor komen dat het ene icoontje over een andere icoontje heen valt..
     
  12. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin nu aan mijn 5e Assasination. heb tot nu toe ook alle side missions gehaald in de gebieden waar het kon.
    Nu maar weer verder.
    Ik vind Damascus verre weg het mooiste! daarna Jeruzalem daarn Acre.
    TOP SPEL. verre weg de beste game sinds tijden!
     
  13. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Of anders heb je de Citizens wel gered maar niet mee gepraat, heb ik ook gehad net..
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Soms worden Citizens die je red Scholars, meestal Vigilantes. Scholars + Vigilantes = 12, als het goed is.
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Net op de cathedraal geklommen en toen de herman brood jump gedaan, ik vind Acre daarom wel het fantastischtd, daar is het lekker middeleeuws met van die mannetjes waar je vroeger mee speelde met playmobile,
    Ik kom er net achter dat je van die soort brede gasten kan pickpocketen om van die Mesjes van af te pakken.

    maar een vraagje, hoe doe je nou precies de Combo kill. Want 2 keer X laat hm niet zo'n vette actie dioen zoals je hem in de oefen arena doet, als ik nu tegenstander doe sla ik gelijk weer tegen z'[n zwaart en geen combo, of moet het echt op tijd bats..,
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je moet idd heel nauwkeurig op X drukken, ik vind het ook best lastig maar beter dan counteren :{ dat is echt té makkelijk.

    Edit: ohja enne ik heb 3de assasination gedaan en ik kan nu grab break doen en wat nog meer?
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ahaaa, oké bedankt, dan zal het wel goed zitten:) Thanx!
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik kan nog niet bij die cathedral komen,omdat er een soort van blauwe wall staat waar ik nog niet doorheen kan :confused:
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het niet mashen, maar echt timen. Één keer X, en zodra je TSJING! hoort van de zwaarden die kruizen, meteen weer X! Als je het goed timed en onder de knie krijgt, doe je een combo kill.
     
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    oke dank u:), ik kom erook net achter dat je bij die glitches van een filmpje op A moet drukken om het mooiste filmpje te zien alstware, best wel stom, want ik wil nu ff die 3 beginn missie kills weer zien alleen dan wel met de goede glitch.., dus ff terug in de '(tijd)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina