Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een memory block.. naarmate je verder komt in de game, des te meer is er te bereiken in de stad..
     
  2. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel werpmessen heb je eigenlijk??? Had ze zo snel verbruikt dat ik dit niet heb kunnen checken... Waar haal ik nieuwe?
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Pickpocket thugs. Dat zijn die brede gasten met van die heup-tasjes, die de hele tijd hun eigen vuisten slaan ("moet je wat?"), en die je ook kan locken.

    Als ze lopen, erop locken, dichtbij ze lopen (achter ze, dat wel) en B ingedrukt houden terwijl je steeds dichterbij komt. Als ze stil gaan staan, weglopen, anders gaan ze je slaan, komen er guards, etc.. Of ze roepen de guards.
     
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er volgens mij 5 bij je hebben..
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb er al 10, hoe verder je komt in de game hoe meer mesjes je kunt dragen!
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind het nog steeds wel leuk om te spelen,maar tegelijkertijd wel de teleurstelling van het jaar voor mij persoonlijk.

    dikgedrukte letters waarmee ik aangeef dat het m,n persoonlike mening is voordat ik zo word aangevallen.
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan het me voor stellen. Op sommige punten valt hij gewoon ietswat tegen. Ik vind het jammer, maar ik kan er niet om treuren. Ik vind het een top game, echt heerlijk om te spelen, en dat zal ik waarschijnlijk ook nog wel een tijdje doen.

    Ik ga vanavond aan mijn 3e kill beginnen :D
     
  8. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    zit te twijfelen om hem te halen maar wat vind jij persoonlijktegevallen?
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik iig vind tegenvallen: Het is best een leuke game, maar er zijn een paar stevige minpunten die de game niet top maken maar gewoon goed.

    1.) Teveel herhaling in de opdrachten die je krijgt om informatie te verzamelen. Teveel herhaling in het algemeen.
    2.) Slechte AI die echt te dom voor woorden is op sommige momenten.
    3.) Te weinig variatie in verstopmogelijkheden.
    4.) Combat systeem is veel te makkelijk uitgewerkt, doodgaan is echt een kunst.
    5.) Character models worden steeds opnieuw gebruikt. Zo interrogate je 1 kerel minstens 4 keer in verschillende steden terwijl het iemand anders moet voorstellen.

    Ondanks deze minpunten heeft het wel een sterk verhaal en is het zeker de moeite waard om een keer uit te spelen. Denk dat AC2 een boel goed gaat maken en dan hebben ze echt goud in handen.

    De game voelt gerushed aan, en ik vind ook deze next gen titel toch weer vrij kort en klein ondanks de goede graphics en geluid. Dat is een beetje jammer.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die character models is niks aan te doen, dat kost enorm veel tijd en je ziet het in elke free roaming game. En de AI ben ik het ook niet mee eensm, geef eens wat voorbeelden?

    Voor de rest ben ik het wel met je eens, maar persoonlijk vind ik het nog steeds een goede game, maar het had veel beter gekund als de quests wat afwisselender waren.
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen waar je precies bent in het spel?

    Overigens ben ik het op sommige vlakken met je eens. AI niet, voorbeelden? Klinkt als iets wat je hebt overgenomen van sommige reviews :+ Te weinig variatie voor verstopmogelijkheden.. Vind ik wel meevallen. Hoeveel wil je er precies? Tig miljoen? Het ontsnappen moet niet té makkelijk zijn.

    Combat systeem is inderdaad wel heel makkelijk. Mee eens. Character models zie je in elk groot spel, kijk maar naar Oblivion of GTA. Herhaling ben ik het ook mee eens maar vind ik persoonlijk geen slecht iets.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  12. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps, gereageerd op een oud bericht
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat niet om de character models in de stad die gewoon rondlopen. Dat zou inderdaad teveel tijd kosten. Het gaat om de gasten die je moet ondervragen, onderdelen van missies. Dan mogen ze toch echt wel een paar nieuwe gezichten ontwerpen. En de domme AI daar kan ik wel 100 voorbeelden van noemen. Iemand neersteken met 5 guards ernaast en vervolgens gewoon je handjes in elkaar vouwen en doorlopen. Wie zou het toch zijn.

    Edit: Ik heb nog geen review gelezen. Dit is gewoon wat mij is opgevallen...
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel meevallen hoor, vaak genoeg probeer ik dat en word ik alsnog gewoon gezien en achterna gezeten.
     
  15. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind hem ook tegenvallen. Ik had me niks aangetrokken van al die reviews (hoog en, relatief, laag) en had er het volste vertrouwen in aangezien dit echt een spel voor mij leek (sfeer, middeleeuwen, beetje free roaming, etc).

    Maar ik moet toch zeggen dat het free roamen in dit spel na een tijdje al erg saai begint te worden, net als de missies en de manier waarop je het voorbereid... steeds een paar vlaggetjes zoeken, dezelfde mensen (vrouw of man) redden in dezelfde situaties en een beetje viewpoints zoeken... steeds weer diezelfde ingame videos die het bovengenoemde presenteert.

    Tsjah, ik vind het hard saai worden en kan me steeds meer schikken met de reviews die het een 7 gaven, alhoewel ik op voorhand met de volste vertrouwen (maar wetend dat het spel niet perfect zou zijn maar bereid te kijken naar de big picture) begon en nooit gedacht zou hebben dat ik het zo matig zou vinden...
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nou ik vind dat deze game zoveel meer had kunnen zijn.
    Ze hadden er bijv een soort van minigames kunnen indoen zoals wedstrijden over daken,echte sluipmissies waarbij je bijv een item moet zien te bemachtigen zonder iemand te killen,geld stelen van de rijken en dan aan de armen geven,leukere side missies buiten de steden.

    Zijn maar een paar voorbeelden.
    Maar zoals iemand een paar posts geleden al noemde is er gewoon weinig variatie,iriiteer ook ik me aan de vreemde A.i.
    En is het gewoon veel van het zelfde.

    Dus ben het bij nader inzien wel eens met het cijfer wat IGN gaf.
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wat praten jullie allemaal over AC2 :confused: er is toch nog helemaal niks
    ge-anounced?

    @Alex V
    inderdaad als je informatie moet opdoen is wel heel vaak hetzelfde.

    maar klein, ik weet niet of nou fucking scheel bent of gewoon VEEL te veeleisend bent, want dit spel is allesbehalve klein.
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik vind de setting wel echt supergaaf, dus ik ben niet alleen maar negatief of zo, maar die dingen verpesten het spel wel een beetje. Met stip op 1 toch wel het combatsysteem, vaak heb je gewoon geen zin om te ontsnappen. Dan sla je ze maar gewoon allemaal neer. Ook al komen ze met 40 man, ze krijgen allemaal klop. Die vigilantes heb ik nog nooit gebruikt. En ik vind sommige dingen een beetje raar zoals zitten op een bankje om niet meer op te vallen. Je hebt ook maar 3 manieren om weg te komen, die roof gardens, bankjes en hooibergen.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    en scholars
     
  20. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    En scholars. :+

    Edit: Shit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina