[XOne] Assassin’s Creed Hulp Topic

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 15 nov 2007.

1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je precies hoeveel uur je hebt gespeeld? Ik heb geen timer kunnen vinden, en na 4 dagen houd ik het niet meer bij (aantal uren per dag) :9

(copypaste uit normale Assassin's Creed topic, daar kreeg ik geen reply :+)

Lol waar? Ik ben nu bij de 6e assassination en ik heb dit al 4x moeten doen ofzo.. :lol:

Het is echt simpel. Je moet niet random rondspringen en zoeken. Er is er altijd ééntje superdichtbij, dan de volgende heel dichtbij daarna... Etc. Zo loopt het in een rondje precies terug naar je informer!

Het is gewoon een soort circuit, er zit een "patroon" in 8)

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crap dubbelpost. Remove please?

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de Official Game Guide besteld bij Play.com \o/
    Bij mij gaat het goedkomen met die vlaggetjes }:]

4. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost die?
    Nee geen zin in google nu. }:]

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    iemand enig idee? want ik begin het idee te krijgen dat ik te maken heb meteen bug ... op geen enkele site staat dat je eerst een district moet unlocke als je bij memory block 4 bent

7. cap01

cap01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ze nu :) 5de keer ofzo :/
    Mis alleen nog 4 vlaggen in je eigen stad :), maar die komen wel ......

8. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg je na je eerste 3 Assassinations weer 3 targets.. Die zitten in 'Districts' die je nog niet duidelijk op je kaart kan zien, maar waar de muur wel weg is.. Ga dus die gebieden in en beklim de View Points om meer inzicht in het gebied te krijgen.. Bezoek trouwens eerst even 'the Bureau' zodat je wat info krijgt..

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nee maar kijk in Damascus heb ik al alle vieuw points beklommen, ben naar het bureau gegaan enzo en ik ben bij memory block 4... maar nog steeds kan ik niet naar een anders district

10. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt in Damascus waarschijnlijk (je zegt 3 assassinations gehad te hebben, dus in Jerusalem, Acre en Damascus allen 1 target) alle viewpoints in 1 gebied (Poor District) beklommen, want die andere districts waren geblokkeerd (Memory Block)

Nu moet je naar 'the Rich District', waar je de View Points moet gaan beklimmen.. Je kan je map bekijken om richting het Rich District te gaan..

Edit: Is het niet zo dat je weer van die tafel bent geklommen en eerst moest gaan slapen?? Heb je dat gedaan?

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie deze (officiele) hulp site al?
    Die staat in het hoofdmenu, was hem maar eens gaan bekijken maar is wel handig als je het echt niet meer snapt:
    http://assassinscreed.uk.ubi.com/help/

12. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al wat alle SECRET achievements zijn???

in masyaf zitten ook vlaggen verborgen in het kasteel en de kasteeltuin maar die is pas toegangkelijk na je 1e ass.ook die toren waar je die boomstammen van af dondert moet je nog een x heen en goed alle kanten oplopen
    vlaggen zitten meestal bij gebeurtenissen in de buurt b.v liep of faith landings plaatsen en side missie s
    heb ze alle 20:thumbs:

13. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    dit klopt wat je zegt alleen zijn die high points niet aan gegeven in dat kleine stukje van het nieuwe district de eerste moet je zelf zoeken..goed in de lucht kijken waar die adelaar vliegt.

14. Zirotto

Zirotto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik had gehoord op de radio (en gelezen op internet). Dat er een nummer van Intwine en Brainpower in zou zitten, en het heet "The Chosen". Maar ik heb het nog niet gehoord in de game. Weet iemand wanneer/waar je het hoort in de game?

Thanks in advance.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    er zit geen nummer in, dat nummer is gewoon de soundtrack. gewoon een commercieel ding.

kent iemand deze site al:
    Alle vlaggetjes!!

16. BigBoss 1992

BigBoss 1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey gaste, ik heb een probleem met deze game ik kwam in jaruzalem en ik heb alle view point toen meteen bezocht toen moest ik voor een misie er 3 bezoeken maar dat kon niet meer zo stonden niet op mijn mini map en ging ik er gewoon naar toe kan ik ze niet meer syngronise(ofzowiets) wat nu kan nu dus niet veder is deze vette game

17. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    relaxt thanx\o/

18. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    De 3 dingen die je moet doen zijn niet View Points bezoeken, maar missies waardoor je informatie krijgt over je target, bijvoorbeeld 'Pickpocket', 'Eavesdropping', 'Interrogation' en 'Informers'. Deze staan, als ze gebruikt kunnen worden, op de map in het menu. Of ze op de HUD staan weet ik niet, denk het wel, aangezien ik deze niet gebruik.

19. BigBoss 1992

BigBoss 1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie ook geen pickpokets of andere dinge op de map staan aleen die moniken en "save ceviloin" (mijn engels is niet echt goed) meer niet

20. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je op de map niet via het 'Legend' systeem bepaalde icons uit gezet?

Deel Deze Pagina