Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Op de xbox.com forums hadden ze een Duitse versie van het spel gelezen via een computer ofzoiets, daarin stonden allemaal getallen en letters en dat konden ze dan eruit halen.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zoiets als dit?

    Hier heb ik ut gevonden: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=44269&page=2



    No, BioShock is not Live-enabled on Windows. Buuuuuut... since you can see ALL of your achievements in any Live-enabled game on Windows, you just need to run the game you have once so it updates your profile and then look in the BioShock data file.

    The files is stored in this directory on my system (Vista):
    C:\Users\%PROFILE%\AppData\Local\Microsoft\XLive\C ontent\%CODE%\FFFE07D1\00010000\%CODE%_MountPt

    The file is named 545407D8.gpd (probably the internal code for BioShock and "GamerProfileData" as the extension). It also contains all achievement graphics you have unlocked (!). That's why the icon for the new achievement is not in the file yet.

    To get readable text, download the Strings tool from Microsoft and use it in a commandline window to extract everything that looks like unicode text with at least 5 characters like so:


    Code:
    strings -u -n 5 545407D8.gpd > bioshock.txtNow run NOTEPAD BIOSHOCK.TXT and there you have it:

    "Der Spieler hat den Level 'Willkommen in Rapture" erfolgreich absolviert
    Absolviere erfolgreich den Level 'Willkommen in Rapture'
    Kugelsicher
    Spiele das Spiel im Schwierigkeitsgrad Schwer durch, ohne eine Vita-Chamber zu benutzen"

    You can use any Live game (Halo 2, Shadowrun, Gears of War) and you need to have played BioShock on Xbox at least once so it's in your profile. I used Halo 2.

    If ANYONE with an English version of Live and one of the aforementioned games could do this, it'd be much appreciated so people might finally believe me. :p
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Na Bioshock een tijdje niet gespeeld te hebben, afgelopen weekend maar besloten om de laatste 4 achievements die ik nog moest, te halen. Dus gisteravond eindelijk op hard uitgespeeld en heb nu:

    1000/1000 gamepoints \o/
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook bijna 1000/1000 ben op hard bezig en ben net in fort frolic aangekomen. So I`m getting entertained bij Sander Cohen.

    I`m comming down there little moth :p
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Hoe kun je het beste de achievements voor Fully Researched halen ? Ik blijf constant foto s schieten maar vd Splicers , Rosie , Little Sisters krijg ik de
    achievements maar niet.
    Iemand ?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    -Zorg dat je enemies goed in beeld staan.
    -Als je meerdere targets in beeld brengt krijg je ook een bonus.
    -En daarnaast heb je ook nog een aantal tonics waardoor je een betere score krijgt (Photographer's Eye 1 en 2)

    Voor de rest gewoon foto's blijven schieten van alles wat je ziet, bij een
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze aanvallen en bv big daddy rusht naar je toe krijg je ook een bonus!
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanochtend eindelijk het spel binnen gekregen, de Limited Edition.
    Big Baddy beeldje voelt mooi zwaar aan en ziet er goed uit, geen goedkope rotzooi gelukkig.
    Verder een steelcase hoesje, soundtrack cd (met maar 3 nummers :confused:) en making of dvd.

    Topspel, zat even vast omdat ik er niet meteen aan dacht ijs te smelten met je vuurbal spreuk. :+
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ook is het handig om je foto toestel alvast in de aanslag te houden
     
  11. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te twijfelen. Ik heb vandaag Assassins Creed gekocht, maar ik wil dit jaar sowieso nog 1 of 2 spellen kopen :) Ik moet dan kiezen tussen Bioshock, Call Of Duty 4 en The Orange Box. (en Halo 3 heb ik zelfs ook nog niet, maar ik weet ook niet zeker of ik die wel wil...) Wat raden jullie mij aan?

    Ik heb een aantal reviews van Bioshock gelezen en iedereen is het er wel over eens dat het een hele goede game is. Maar bij het spelen van de demo had ik niet echt het gevoel van: Wow! Is het hele spel beter, en heb je er lang wat aan? ;)
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag die extra dvd even bekeken. Viel helaas wat tegen: enkel 40 min gelul van de makers, zonder filmpjes of plaatjes van hoe het eerder was (is leuker om te zien dat het gezwam over hoe het ontstaan is naar mijn mening ;)).

    Ben ook wat verder gegaan met het spel: ben net bij Neptune's bounty. Heb helaas die enrage plasmid nog niet kunnen kopen, aangezien ik die meisjes red (mij=O-)). Heb wel extra leven gekocht en nog iets.
    Gevechten met die Big Daddy's zijn erg tof. :thumbs:
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    bioshock heb je een week een heel vet spel, orange box is gewoon geweldig, tsja want het is half life, tf2 is wel geinig voor een poosje,
    ik zou zeggen haal cod4 of orange box....
     
  14. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankje! Ik dacht zelf ook al om Bioshock gewoon een keertje te lenen van een vriend ofzo, en dan een ander spel waar je wat langerwat aan hebt te kopen. Ik heb half life nog nooit gespeeld, maar als ik de verhalen mag geloven is dat wel een vet spel :)
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    als je half life nog nooit gespeeld heb zou ik zeker the orange box kopen
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik mocht kiezen zou ik Bioshock en COD4 halen. Bioshock heeft gewoon een hele aparte stijl die echt fantastisch uitgewerkt en gemaakt is.
    Dit is voor mij de Game Of The Year.

    Ik zit niet zo in het Half Life straatje, maar over The Orange Box hoor je ook veel goede reacties. Call of Duty 4 is ook een geweldig spel met een goede online modus.

    Dus lees nog wat reviews (www.gametrailers.com, hier kun je goede video reviews en filmpjes vinden) en kies dan het spel dat je het leukste lijkt).
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ondanks dat ik hem zelf gekocht heb (wou gewoon die LE), zou ik je ook eerder Half Life aanraden, zeker als je die nog niet gespeeld hebt. Heb Half Life 2 al op de Xbox uitgespeeld, maar die oranje doos komt er zeker nog, ben erg benieuwd naar de uitbreidingen (Team Fortress lijkt me niets, de eerste was ook suf. Portal is een leuk extraatje). :)

    Ontopic:

    Heb gisteren nog wat Little Sisters gered en kreeg toen een kadoowtje van ze, dus zoveel moeilijker is het niet (speel eerst op eigen manier en de 2e keer voor de achievements). Heb ook wat meer plasmids en tonics, maakt het spel steeds veelzijdiger. :thumbs: Moet alleen die camera nog ophalen, weet niet of het de camera is waarmee je zelf foto's kunt maken (lijkt me wel).
    Als je hackt met buyout, telt dat dan wel als hack? Er staat namelijk wel hack succesfull.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  18. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nou ook op hard uitgespeeld zonder dood te gaan, maar ik kreeg geen achievement.
    Ik denk toch dat die nieuwe achievement voor de nieuwe downloadpack is.
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nadat toch gezegd dat het niet zo was.
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben alweer bij Point Prometheus, denk dat het nu echt voorbij is helaas.

    Wel geweldig spel met goed verhaal en afwisselende levels. Ook leuke rpg elementen erin.
    Toppertje dus, heb er denk ik zo'n 20 uur ingestopt en speel hem vast nog wel eens uit, voor de laatste paar achievements. :)
     

Deel Deze Pagina