[PC] Need for Speed The Golden days - deel 1 tot deel 6

Discussie in 'Games' gestart door MaxxRaptor, 16 nov 2007.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik speel hm voor de ps2 omdat ik nfs2 niet kan spelen op mn pc kast,maaruh bedankt voor de tip maar ik race gewoon singele op simulation overgens,dus gewoon mijn bak en verkeer.

Ja ik wilde eigenlijk beginnen met de Nepal parcour,maar die is nogal erg moeilijk voor sommigen.

2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond ook ff de NFS2 ps versie doen, ik post mn tijd vanavond!
    edit: toch maar morgen, kan ik nog ff oefenen :9

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Damn, wat een geweldig topic! _O_

Mijn eerste NFS was NFS II.
    Geweldig om gewoon lekker old-skool te racen en dan proberen die spike-strips te vermijden en te ontsnappen van die loeiende sirenes.
    Wat heb ik die oude delen veel gespeeld zeg! :D
    Die intro's waren altijd erg mooi, iets wat je in deze tijd nog maar weinig ziet.

[yt]z82o7guA4Ag [/yt]

Je had ook van die cheats waardoor je allerlei gave auto's kon downloaden en bijvoorbeeld met een dinosaurus kon racen. Ook de fantasie tracks en de variatie in landschappen en banen is ook iets wat je niet meer terugziet bij de laatste NFS-delen.
    Geweldig hoe ik daar als 6/7 jarig broekie achter mijn stuur zat te racen (tegen mijn vader)!

Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    mooie topic!! need for speed 2 was mijn favoriet. die heb ik jaren lang samen met een vriend gespeeld en dan deed ik steeds knock-out. ook vette cheats dat je een dino kon zijn enzo8)

een paar jaar later heb ik nog bij een andere vriend need for speed 2 special edition gek gespeeld.

ik had ook road challenge,porchse,hot pursuit en underground

edit:// had die dino van antraxx niet eens gelezen:+
    en hollywood was het vetste level!!

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36

Ja dat intro is ook mn Favoriet,en had ik ook al geplaats maar geen punt:)

Trouwens binnekort misschien maar eens een nfs Competitie houden ofzo,want ik denk wel dat meer mensen hier oren naar zullen hebben.

6. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Laat NFS2 nog ff liggen, ben nu hele tijd met Porsche 2000 bezig, heb net de factory driver missies voltooid.

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Doet Porsche 2000 het op XP? Heb de game ooit eens voor mn oude pc gekocht (laaang geleden) maar die deed het toen nooit 8). Geweldige serie, HotPursuit is mijn favo! Altijd met mijn broer de politie irriteren in 'The canals' ofzo, ik een een rode Corvette, hij in een Diablo, geweldige herinneringen.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Jazeker heb hm zelf ook gehad maar met een verhuizing kwijt geraakt,maar hij zou het erop moeten doen.

Trouwens nu we het erover hebben,maar weten jullie nog oude Games uit te halen?
    Want ik wil Porsche 2000 zelf ook weer hebben.

9. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Porsche 2000 doet het zonder problemen op xp, enige wat me tot nu opgevallen is dat bij het intro filmpje het geluid kraakt, maar hier merk ik verder niks van. Verder merk je dat het geen breedbeeld ondersteund, het beel is een klein beetje uitgerekt, maar vind ik totaal niet storend.
    Verder weet ik dat NFS3 Hot Pursuit het ook perfect doet, NFS4 Road Challenge werkt niet onder xp, maar hier kun je een niet officiele patch voor downloaden waardoor het wel onder xp kan draaien. NFS 1 en 2 heb ik nog niet uitgeprobeerd onder xp, maar volgens mij zijn daar geen problemen mee.

MaxxRaptor @ ik vindt BOL.com daar altijd wel handig in, maar zie net dat Porsche 2000 daar niet leverbaar is.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor de tip,zal zeker eens checken:)

En als je Toptimes hebt gemaak met nfs Porsche 2000 zet ze dan hierneer okee?
    Ben ik wel zo benieuwt naar.

11. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerst ff de game uitspelen, zodra ik de snelste auto heb, zal ik de tijden posten!

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Trouwens ik heb nog wat ontdekt maar je kan de media player aangooien als je een nfs game speelt op pc en dan gewoon de muziek van de game uitzetten als je het even anders wilt:)

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Jeetje wat is nfs lastig te doen op de pc,vooral als je met de toetsen aan de gang moet:)

Nog even wat info,de Porsche 2000 game verschilt heel erg van die op de Playstation en ik vond hem daarop eigenlijk een stuk leuker,die van de pc is echt veel te simulatie voor me haha

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Is need for speed 2 niet ergens te downloaden?
    En road challenge?

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    need for speed 2 word lastig,ben ikzelf ook naar opzoek maar ik weet wel dat ze van nfs 2 een update hebben gemaakt,auto's meer glans met weerseffecten,met de technieken van nu.

Road challenge heb ik hier nog liggen,maar ik moet de game ff uitesten aangezien de game bij mij op de pc niet speelt.
    Maar als die het nog doet kun je hem hebben.

16. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Road Challenge doet het zeker met behulp van niet officiele patches, is ff googlen.
    Het was trouwens toch zo dat Porsche 2000 op de psx totaal anders is dan de pc versie?

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Jazeker mijn waardevolle vriend :)

Nfs Porsche is op de psx meer in het type gameplay als een soort Project Gotham,heel veel hoekbochten,hairpins en wat zich wisselde van stemmingen waar je begon in een dorpje of stad en op een gegeven moment kwam je langs de kust,en de wagens luisteren echt uitstekent direct,typisch arcade maar wel met dezelfde diepte.

De pc versie is een compleet ander verhaal van Porsche 2000,waar je heel traag begint en de auto's reageren echt meer naar de simulatie zoals bij road challenge en de parcouren waren wat meer langerekt met veel meegaande bochten maar met de nodige sluiproutes dat wel.
    Meer een game voor een Gran turismo of Forza liefhebber.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb nu wel de demo van need for speed 2 gevonden, zo maar ff installeren:)

Edit.
    Woohoo het werkt\o/ Jammergenoeg is de enige baan die je kan rijden pacific spirits. Maar het gevoel van vroeger kwam weer helemaal terug toen ik alleen al het menu zag_O_

/Mod Het geven (en het praten over) van links naar illegale versies van games blijft tegen de regels, ook al gaat het om een oude game. - Pegas

Sorry, helemaal niet aan gedacht.

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja die demo heb ik ook,maar ik speel nfs 2 iedere avond nog op de ps 2 :)
    Maar ik ga nog eens informeren naar de oude delen zullen vast en zeker nog wel te krijgen zijn,zoniet in de winkel dan zijn ze nog altijd wel ergens 2e hands uit te halen.

Road Challenge vond ik minder omdat het me allemaal iets te diep ging met de simulatie en ik miste een beetje de fun van de voorgaande delen.Maar ik ben meer van deel 2 en 3 plus Hot pursuit 2,en vooral die soundtracks zijn echt ook weer supervet:)

20. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had je bericht nog helemaal niet gelezen :9, Ik vind de pc versie veel leuker dan die van de psx. Het rijdt idd veel meer simulatie maar valt ook wel mee hoor, het is even wennen. Maar ik vind de levels van de pc versie veel beter, die zijn echt van de NFS sfeer, mooie omgevingen enzo. De psx versie heeft totaal andere levels en ze spreken me totaal niet aan.

Btw, ik vind bijna altijd de PC varianten van NFS leuker, zo had je bij deel 1 en 2 nog de SE edities en die zijn niet op de pc uitgebracht. NFS 3 is bij beide hetzelfde. NFS4 daar zaten de zelfde levels op maar waren de missies ietsjes anders, maar de pc versie had als bonus nog de levels uit deel 3. En NFS 5 op de psx is dus totaal anders en mist qua levels het nfs gevoel.

Deel Deze Pagina