kreeg inderdaad een bericht via forum dat je wilde joinen. Stel je eigen voor op het forum dan voegen we je toe aan onze xbox live friends lists.
meld je aan op ons forum www.final-fight.nl dan kun je je eigen voorstellen en kunnen de leden je leren kennen en je toevoegen, want niet alle leden komen op xboxworld.
hej ik wil best wel bij jullie clan joinen ik heb de cod4 beta gespeeld en ik speel het spel sinds die uit is(elke dag meer dan 2 uur lol).ik ben best wel goed in het spel maar heb een nadeel ik haat campen en campo bijna nooit ben meer een rusher.pm mij als jullie mij willen
Hey bedankt voor je aanmelding, leuk dat je interesse hebt in onze clan. Nu is het helaas wel zo dat we momenteel een ledenstop hebben. We willen niet te groot worden want dan wordt de clan onpersoonlijk.
Staat FFC eigenlijk voor Final Fight Clan? Misschien was de naam van de clan zélf wel handig om in je post te zetten
omdat live down was gingen we met grote groep private match op shipment doen free for all snipers only! hahah sloeg nergens op eigenlijk