Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Volgens mij ligt het er echt aan hoe je deze game speelt. Ik ben nu al vanaf afgelopen donderdag bezig en ik heb net pas m'n 3e doelwit uitgeschakeld. Deze game uitspelen in 5 uur? Het zal vast kunnen, maar waarom zou je het in godsnaam willen? Als je alleen de broodnodige dingen doet mis je zeker meer dan de helft van deze game.

    Over de leegte in de steden? Was dit bij Crackdown in het begin ook niet zo? Iedereen liep te zeuren dat er niets meer te doen was na het uitspelen van het verhaal, maar nu er nieuwe content is hoor je niemand meer klagen. Heeft iemand er al aan gedacht dat er wellicht in de toekomst dingen toegevoegd kunnen worden?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor. Kheb al ZOVEEL bedelaars/mogooltjes heen en weer geslingerd.. Nog geen achievement.. Ach, zal vanzelf wel komen :)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    25 Bedelende vrouwtjes rondslingeren levert een achievement op.
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    er was toch een unlockable- move body skill?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die vrouwtjes? maar dan gaat er leven van je af en als je zo'n dronkelap gooit niet :confused:
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik word echt helemaal gestoord van die "mongooltjes"die je duwen...

    ben nu die laatste kill aan het maken, en ben nu bij zo'n missie dat ik voor zo'n man 5 templars moet killen.
    na dat is geen probleem alleen die kut mongolen lopen me continu te duwen en ben nu gewoon al 5 X tegen van die mensen met kisten aan geduwt, natuurlijk zijn dr dan guards in de buurt dus kan ik constant opnieuw beginnen.

    was ik eindelijk bijna terug bij mn informant, ben maar via het dak gegaan.. kom ik op 10 M afstand een echte templar tegen, dag dag missie weer.. argh!!8)
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat leven vanaf wanneer je die vrouwtjes DOODgooit, dus ergens vanaf.
    nja ik zal wel even blijven rondgooien dan ;)

    Vraagje over de Lucy Achievement:
    Ik heb net 3 mensen geassassinate, tussen memoryblock 3 en 4 in kwam ik weer in de toekomst.
    Hier heb ik voor het EERST met Lucy gepraat, ze vertelde dat ze zelf ook gevangen zat etc.. Verder heb ik code gevonden en nadat ik geslapen had nog een code ofzo van die kerel gejat.
    Klopt het dat dit het eerste gesprek was? Want waarschijnlijk heb ik een andere dan gemist.. Iemand die nog weet waar zijn eerste gsprek met Lucy over ging?
     
  8. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bagger einde....
    Maare is er bevestiging over AC 2?
     
  9. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    das kut, heb ik ook af en toe...die mongooltjes gewoon omzeilen of langs rennen, ze houden je toch niet bij
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij is dat de eerste keer ja of was het dat die animus oververhit geraakte? zo ja, dan is het 't tweede gesprek;)
     
  11. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die de secret achievements weet?
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx. Dit was wel dat de animus oververhit raakte, hopelijk kan ik dan nog de achievement ervoor krijgen!

    Voor iedereen die moeite heeft met Combo Kills (X en dan nog een keer getimed X), maar het makkelijker vond in de practise ring..
    Je kunt daar ook je achievement halen! Ik deed hem daarnet nog eventjes om te kijken hoe je precies moest timen, en opeens kreeg ik de achievement ervoor :D
     
  13. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    kut, ik heb nu maar 1x gepraat met haar en 1x een pen gejat, en ik ben bij nummer 7 van 9
     
  14. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had ff een vraag:

    Ze zeggen dat ze die achievements secret maken omdat ze anders het verhaal zouden verklappen. Maar kom je dan wel erachter wat de achievements zijn zonder al te veel moeite?
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel nog niet, maar meestal zijn die secret achieveemnts idd secret omdat ze het verhaal spoilen, bijvoorbeeld: defeat bowser,
    dus waarschijnlijk unlock je die achievements vanzefl wel
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de game uitgespeeld, volgens mij heb ik alle secret achievements en is het onmogelijk ze mis te lopen.
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan zijn dat de Templar achter je aanzat en van het gebouw is gepleurd met zijn dood als gevolg.
     
  19. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen Visions of the Future secret archivemt ben ik nog niet tegen gekomen rest is gewoon verhaal lijn.
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat ik al weet wat er bij jou is gebeurd, dit moet je doen:

    spoiler over het einde van de game:
    aan het einde van de game kun je eagle vision gebruiken in de huidige tijd, als je dit in de slaapkamer doet heb je de game echt uitgespeeld. daarna krijg je Visions of the Future en kun je weer in de ani-nogwat machine als je nog dingen wilt afmaken in de game
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina